DISKUZE K ČLÁNKU U Mercedesu "počítají s porážkou od Ferrari," také Honda je velkou hrozbou
Zatímco svět Formule 1 netrpělivě očekává, jestli uvidíme i v roce 2016 dominanci Mercedesu, u 'stříbrných šípů' počítají, dle Andyho Cowella, s ohrožením své pozice.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: U Mercedesu "počítají s porážkou od Ferrari," také Honda je velkou hrozbou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
11:12 08.02.2016 178.255.168.XXX
jenže to je v podstatě vše omezeno pravidly. Máš max otáčky turba, max plnící tlak, maximální kapacitu baterie, je omezen výkon, který můžeš akumulovat během brždění. Jediné s čím mohou pracovat je generátor na turbu, ale tam když se zvýší výkon, tak ho sebereš spalovacímu motoru a sám spalovací motor je pro všechny téměř identický, až najdou všechny vychytávky, tak už se nikdo neurve, jako se to povedlo mercedesu
Limbi
10:30 08.02.2016 31.47.102.XXX
No s tím co jsi napsal bych souhlasil před hybridní technologií. Dříve byl atmosferický motor. Tam bylo dáno, že se nedalo pracovat s ničím jiným, než s koeficientem tření, účinností spalování a pár dalšími drobnostmi. Vývoj byl prakticky hotový během cca 5 let. Dnes, když je možnost pracovat jak na motoru (který je navíc osazen turbem) + na rekuperačním systému dostává se do hry mnohem více proměnných a tudíž i správná nastavení chodu těchto proměnných spolu dohromady přináší další a další potenciál pro posun vpřed. Celkově se tedy dá říci, že možností a kombinací jak se posunout vpřed je více než dříve. Už jen třeba efektivita nabíjení a podobné věci, které neovlivňují spotřebu paliva. Každopádně souhlasím, že čím víc výkonu motor už má tím hůře se další hledá, ale nemyslím, že by mercedes takových 50 ještě nedokázal najít.
jumpman
10:19 08.02.2016 178.255.168.XXX
musíš si uvědomit, že současné technologie ti umožní z daného množství paliva dostat jen určité množství výkonu, tím že mercedes měl velký náskok se v podstatě dostává do situace, kdy bude schopen nacházet jednotky koní, ale soupeři mají možnost stavovat výrazně více, ovšem konečná situacu bude taková, že všechny motory budou srovnány více-méně v rozsahu několika koní a zrušení nesmyslných kreditů tento proces pouze urychlí.
Osobně si stejně myslím, že mercedes věnoval určitým představitelům FIA nějaké všimné, že se ke zrušení kreditů odhodlali až v okamžiku, kdy mercedes byl v podstatě jedním výrobcem dostižen, do té doby se snažili výhodu mercedesu maximálně zakonzervovat...
Osobně si stejně myslím, že mercedes věnoval určitým představitelům FIA nějaké všimné, že se ke zrušení kreditů odhodlali až v okamžiku, kdy mercedes byl v podstatě jedním výrobcem dostižen, do té doby se snažili výhodu mercedesu maximálně zakonzervovat...
Limbi
09:42 08.02.2016 31.47.102.XXX
Mě to přijde jako velké divadlo. Jasně jedna věc je projevit respekt soupeři, ale takovéhle ponižování sama sebe už je divné. Budˇto hrajou pro soupeře, nebo pro diváky a důvodem by mohl být přesný opak, než co je řečeno. Mercedes už dřív tvrdil, že kdyby nebylo žetonů dokážou navýšit výkon o dalších x desítek koní, takže možná to tak i bude. Jejich cílem může být vyhrávat, ale nemít takový náskok aby se to nezprotivilo lidem ve vedení F1 a divákům. Prostě kontrolovat výsledek...
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek