DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové F1 plánují zavést ochranu hlavy jezdců už od roku 2017
Mezinárodní automobilová federace (FIA) sdělila týmům, že chce od příštího roku zavést ochranu hlavy jezdců.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéfové F1 plánují zavést ochranu hlavy jezdců už od roku 2017
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Alfred
13:19 10.02.2016 78.41.168.XXX
1. Tak ty si to neumíš představit? Alespoň něco... Ovšem Trabant coby závodní vůz si představovat nemusíš - to auto ZÁVODILO.
2. Náznak sebereflexe? To snad ne..
3. Opakovat se můžeš do aleluja, což ostatně taky děláš, ale tvé hypotetické a hlavně infantilní představy to nijak nestaví do polohy nějakého argumentu, byť sebehloupějšího
4. ***
Příspěvek byl redakčně upraven.
2. Náznak sebereflexe? To snad ne..
3. Opakovat se můžeš do aleluja, což ostatně taky děláš, ale tvé hypotetické a hlavně infantilní představy to nijak nestaví do polohy nějakého argumentu, byť sebehloupějšího
4. ***
Příspěvek byl redakčně upraven.
Mike17
12:40 10.02.2016 93.99.87.XXX
1. Který Trabant jezdí 350km/h?
2. OK.
3. Nemíním se opakovat. Stejně to budeš ignorovat.
4. Aha. Citací svého vlastního příspěvku dokazuješ, že jsem tě urazil. Teď už mi to dává smyyl.
Nic, tohle nemá smysl. Měj se. Jo a dám si všude + a tobě -, aby tě netrápil pocit, že tu se mnou souhlasí i někdo jiný.
2. OK.
3. Nemíním se opakovat. Stejně to budeš ignorovat.
4. Aha. Citací svého vlastního příspěvku dokazuješ, že jsem tě urazil. Teď už mi to dává smyyl.
Nic, tohle nemá smysl. Měj se. Jo a dám si všude + a tobě -, aby tě netrápil pocit, že tu se mnou souhlasí i někdo jiný.
Alfred
12:25 10.02.2016 78.41.168.XXX
1. Tak to chodí Miku, někde to jde, někde to nejde...závodní auto může být i Trabant, nebo Mini Cooper
2. Samozřejmě že nevyleze, ale bez svatozáře je vyproštění DALEKO jednodušší
3. Zatím se NIKDO relevantní, natož konstruktér ani interpunkčním znaménkem nezmínil o "sundávácím kusu šasi" který by mohl suplovat dveře anebo nějak jinak usnadnit opuštění vozu - jak si tedy vydedukoval že to jde?
4.nerad se opakuji ale čemu si na "Miku, promiň..ale to ty zvládáš plně ve své režii sám a to jediné titaky jde vskutku skvěle (možná smajlovat umíš lépe) " nerozuměl?
2. Samozřejmě že nevyleze, ale bez svatozáře je vyproštění DALEKO jednodušší
3. Zatím se NIKDO relevantní, natož konstruktér ani interpunkčním znaménkem nezmínil o "sundávácím kusu šasi" který by mohl suplovat dveře anebo nějak jinak usnadnit opuštění vozu - jak si tedy vydedukoval že to jde?
4.nerad se opakuji ale čemu si na "Miku, promiň..ale to ty zvládáš plně ve své režii sám a to jediné titaky jde vskutku skvěle (možná smajlovat umíš lépe) " nerozuměl?
Mike17
12:13 10.02.2016 93.99.87.XXX
1. Hmm na jednom ze závodních vozů to jde, u jiného ne. Oba jsou stejně rychlé, oba podstupují nárazové testy. A tebe to uráží. No to hodně vysvětluje.
2. Pokud je v bezvědomí, tak snad nevyleze ani z auta na kolech ne?
3. Já jsem napsal doslova, že je to jedna z možností, jakou by to mohli jít. Věřím, že přijdou na jiné. Konstruktér jsem, asi stejně jako ty. Podle těch opravdových to evidentně jde.
4. Jasně, žádný příklad. Opět to samé. To svědčí, že mám pravdu.
2. Pokud je v bezvědomí, tak snad nevyleze ani z auta na kolech ne?
3. Já jsem napsal doslova, že je to jedna z možností, jakou by to mohli jít. Věřím, že přijdou na jiné. Konstruktér jsem, asi stejně jako ty. Podle těch opravdových to evidentně jde.
4. Jasně, žádný příklad. Opět to samé. To svědčí, že mám pravdu.
Alfred
11:37 10.02.2016 78.41.168.XXX
1. Vozy Le Mans a F1 jsou zcela odlišné vozy, další dveře se dají udělat i na vesmírné lodi (ty bys je dokázal vymyslet i na kajaku). Argument nad argument...který jen dokazuje fakt, který tě nějakým záhadným způsobem kdoví proč neskutečně uráží - tedy že meleš nesmysly.
2.Jasně...třeba pilot v bezvědomí odtud vyleze i sám a ani nemrkneš
3.Konstruktéři o tom něco ví a proto o dveřích nepadla z jejich stránky ani zmínka..pokud tedy nejsi zrovna konstruktér ty což soudě dle tvých elaborátů nesmyslů zcela jistě nejseš
4.Miku, promiň..ale to ty zvládáš plně ve své režii sám a to jediné titaky jde vskutku skvěle (možná smajlovat umíš lépe)
2.Jasně...třeba pilot v bezvědomí odtud vyleze i sám a ani nemrkneš
3.Konstruktéři o tom něco ví a proto o dveřích nepadla z jejich stránky ani zmínka..pokud tedy nejsi zrovna konstruktér ty což soudě dle tvých elaborátů nesmyslů zcela jistě nejseš
4.Miku, promiň..ale to ty zvládáš plně ve své režii sám a to jediné titaky jde vskutku skvěle (možná smajlovat umíš lépe)
Mike17
11:28 10.02.2016 93.99.87.XXX
1. Vozy Le Mans dokazují, že to jde. Argument nad argumenty.
2. Bude menší. S dopomocí nebude problém pilota z toho dostat.
3. Nemusí, ale provaděpodobně pomůže. Konstruktéři asi o tom něco ví.
4. Nějaký příklad mé urážky? Ne? Takže asi jsem.
2. Bude menší. S dopomocí nebude problém pilota z toho dostat.
3. Nemusí, ale provaděpodobně pomůže. Konstruktéři asi o tom něco ví.
4. Nějaký příklad mé urážky? Ne? Takže asi jsem.
Alfred
10:41 10.02.2016 78.41.168.XXX
1. Že si ty umíš a já neumím něco představit ještě neznamená, že to jde. Ty si možná umíš představit ledasco, ale vyargumentovat JAK by to šlo neumíš
2. No a co z toho neplatí i u KOLMO stojícího vozu? Jenže se svatozáří ten prostor bude stejně menší než malý
3. Massovi by pomohla už teď vynovená kostrukce přilby...stejně jako by mu pomohla i ta stará kdyby se ta pružina netrefila do jedné ze dvou prostorových plošek v kloubu hledí, které tvořily méně než 5% celkové plochy přilby z čelního pohledu. Co se týče Alonsa x Kimi, nikomu se nic nestalo a díky svatozáři k takovým situacím díky omezenějšímu výhledu může docházet častěji a s tím že ta svatozář taky nemusí zabránit tomu, čemu si myslíš že zabránit má.
4. Ne, nejsi.
2. No a co z toho neplatí i u KOLMO stojícího vozu? Jenže se svatozáří ten prostor bude stejně menší než malý
3. Massovi by pomohla už teď vynovená kostrukce přilby...stejně jako by mu pomohla i ta stará kdyby se ta pružina netrefila do jedné ze dvou prostorových plošek v kloubu hledí, které tvořily méně než 5% celkové plochy přilby z čelního pohledu. Co se týče Alonsa x Kimi, nikomu se nic nestalo a díky svatozáři k takovým situacím díky omezenějšímu výhledu může docházet častěji a s tím že ta svatozář taky nemusí zabránit tomu, čemu si myslíš že zabránit má.
4. Ne, nejsi.
Mike17
10:30 10.02.2016 93.99.87.XXX
1. Že si něco neumíš představit ty ještě neznamená, že to udělat nejde.
2. Ve chvíli kdy to není kolmo, pak se z jedné strany asi bude dát dostat ne? Při nejhorším z mírnou pomocí.
3. Těžko říct, jestli by náraz vydržel. Ale minimálně by absorboval část energie místo jeho hlavy. Třeba by jeho krvácení do mozku nemuselo být tak silné a přežil by. Přesně to nikdo nikdy nezjistí. Každopádně by to mohlo pomoct Massovi, nebo chránit piloty při kolizích jako AlonsoxKImi.
4. Na rozdíl od tebe jsem aspoň schopný reagovat na názory protiargumenty a neurážet lidi, když argumetny dojdou. Jako to děláš ty. To, že mi dalo několik lidí + znamená, že nejsem jediný, kdo s vámi nesouhlasí. Dám jednoho infantilního smailíka.
2. Ve chvíli kdy to není kolmo, pak se z jedné strany asi bude dát dostat ne? Při nejhorším z mírnou pomocí.
3. Těžko říct, jestli by náraz vydržel. Ale minimálně by absorboval část energie místo jeho hlavy. Třeba by jeho krvácení do mozku nemuselo být tak silné a přežil by. Přesně to nikdo nikdy nezjistí. Každopádně by to mohlo pomoct Massovi, nebo chránit piloty při kolizích jako AlonsoxKImi.
4. Na rozdíl od tebe jsem aspoň schopný reagovat na názory protiargumenty a neurážet lidi, když argumetny dojdou. Jako to děláš ty. To, že mi dalo několik lidí + znamená, že nejsem jediný, kdo s vámi nesouhlasí. Dám jednoho infantilního smailíka.
Alfred
10:12 10.02.2016 78.41.168.XXX
1. Dle tebe může..já si lehce otevíratelné dveře, nebo cosi , co by se mělo "oddělávat" představit u monokoku s minimálními rozměry bez dopadu na strukturální pevnost představit neumím.
2. No, když tedy chceš slovíčkařit, tak přesně KOLMO se v praktickém životě neobrátí nic co nemá pravidelné geometrické tvary.... ovšem pro pilota v situaci s vozem koly k nebesům je s prominutím u pr.dele jestli kolmo nebo šejdrem - pro něj to v situaci kdy je uvězněný POD vozem nic nemění. Se svatozáří se na tom změní leda to, že bude zaklíněn ještě více.
3. Hmm, ty budeš asi fakt z BOSP...jak by asi ten bumerang pomohl Bianchimu?
4. ***
Příspěvek byl redakčně upraven.
2. No, když tedy chceš slovíčkařit, tak přesně KOLMO se v praktickém životě neobrátí nic co nemá pravidelné geometrické tvary.... ovšem pro pilota v situaci s vozem koly k nebesům je s prominutím u pr.dele jestli kolmo nebo šejdrem - pro něj to v situaci kdy je uvězněný POD vozem nic nemění. Se svatozáří se na tom změní leda to, že bude zaklíněn ještě více.
3. Hmm, ty budeš asi fakt z BOSP...jak by asi ten bumerang pomohl Bianchimu?
4. ***
Příspěvek byl redakčně upraven.
Mike17
09:53 10.02.2016 93.99.87.XXX
1. Jo je. A vyndávací část uprostřed vozu projít testy jako nemůže?
2. Potrpíš si na terminus technicus (aby nebyl jak z jeslí). Říká ti něco termín KOLMO vzhůru? Může mi poslat nějaký odkaz na fotku, kde je vůz koly KOLMO vzhůru??? Ten oblouk chrání hlavu při situaci, kdy se převrátí koly nahoru. Ale zůstane stát s koly KOLMO nahoru???
3. Není to jen kvůli letícím předmětům. Naposledy umřel po nárazu do hlavy loni Bianchi. Mimo F1 těch příkladů najdeš víc.
4. Na to mám nějak reagovat? Nevím na co, nic z toho nějak nedává smysl.
2. Potrpíš si na terminus technicus (aby nebyl jak z jeslí). Říká ti něco termín KOLMO vzhůru? Může mi poslat nějaký odkaz na fotku, kde je vůz koly KOLMO vzhůru??? Ten oblouk chrání hlavu při situaci, kdy se převrátí koly nahoru. Ale zůstane stát s koly KOLMO nahoru???
3. Není to jen kvůli letícím předmětům. Naposledy umřel po nárazu do hlavy loni Bianchi. Mimo F1 těch příkladů najdeš víc.
4. Na to mám nějak reagovat? Nevím na co, nic z toho nějak nedává smysl.
Alfred
09:39 10.02.2016 78.41.168.XXX
1. Je rozdíl u nárazového testu plecháče se dveřmi a monokoku s dveřmi, kde se stěží nacpe anorektik
2. Nevím o čem meleš, ochranný oblouk je tam od toho aby ochránil pilota v situaci kterou jsi označil jako nemožnou - nemá a ani nevím jak by měl ochranný oblouk zabránit tomu, aby se vůz neoctl koly a podlahou vzhůru
3.Jasně...Lauda 1976....a kdy naposled v F1 někoho zabil letící předmět?
4. Nebuď zagorka, proti proudu tady plaveš sám jako onehdá soudruh Jakeš...ten si taky myslel že není sám. Ale práskat umíš stejně a těch smajlů co dokážeš nasázet....to musíš mít pak pravdu již z pincipu, horolezče u bedny.
2. Nevím o čem meleš, ochranný oblouk je tam od toho aby ochránil pilota v situaci kterou jsi označil jako nemožnou - nemá a ani nevím jak by měl ochranný oblouk zabránit tomu, aby se vůz neoctl koly a podlahou vzhůru
3.Jasně...Lauda 1976....a kdy naposled v F1 někoho zabil letící předmět?
4. Nebuď zagorka, proti proudu tady plaveš sám jako onehdá soudruh Jakeš...ten si taky myslel že není sám. Ale práskat umíš stejně a těch smajlů co dokážeš nasázet....to musíš mít pak pravdu již z pincipu, horolezče u bedny.
Mike17
09:27 10.02.2016 93.99.87.XXX
1. Nárazovýni testy prochází všechny auta, s dveřmi či bez nich. Netuším v čem je problém.
2. Hmm, takže auto bude ležet přesně na té špici a nenakloní se ani na jednu stranu. něco jako postavit na špici vejce? Z jakého důvodu tam ten oblouk je nějak mění polohu auta?
3. Jasně, přežije náraz ve 300km/h, ale dorazí ho naklonění (nebo převrácení) auta. Můžeš mi uvést nějaký příklad, kdy bylo v posledních letech auto po nehodě v plamenech??? Lauda 1976?
4. Jasně. Za 4 dny jsem si naklikal 11x plus. To je ta logika? Když se dá dát + 1x denně a navíc jsem si pod většinou ostatních komentů ty + nějak zapomněl naklikat?
Asi možnost, že mi to + dal někdo jiný, kdo se mnou souhlasí tě nenapadla, že? Ty, Jumpman a Mida jste ten proud
2. Hmm, takže auto bude ležet přesně na té špici a nenakloní se ani na jednu stranu. něco jako postavit na špici vejce? Z jakého důvodu tam ten oblouk je nějak mění polohu auta?
3. Jasně, přežije náraz ve 300km/h, ale dorazí ho naklonění (nebo převrácení) auta. Můžeš mi uvést nějaký příklad, kdy bylo v posledních letech auto po nehodě v plamenech??? Lauda 1976?
4. Jasně. Za 4 dny jsem si naklikal 11x plus. To je ta logika? Když se dá dát + 1x denně a navíc jsem si pod většinou ostatních komentů ty + nějak zapomněl naklikat?
Asi možnost, že mi to + dal někdo jiný, kdo se mnou souhlasí tě nenapadla, že? Ty, Jumpman a Mida jste ten proud
Alfred
22:32 08.02.2016 78.41.168.XXX
1. Tak jestli to pro tebe není problém, tak to gratuluji...já si monokok s dveřmi/"oddělávacím kusem šasi" (to je terminus technicus jak z jeslí mimochodem) který musí projít tvrdými nárazovými testy dost dobře představit neumím
2. Zkus zapátrat a zjistíš že to cosi za hlavou nijak nevylučuje pozici auta kolama vzhůru. To cosi je tam ze zcela jiného důvodu
3. Auto se dá většinou snadno převrátit, ovšem za předpokladu že převracením vozu "nedorazíš" již zraněného pilota a u hořícího vozu to je ještě méně snadné...
4. A teď si můžeš jít ***
Příspěvek byl redakčně upraven.
2. Zkus zapátrat a zjistíš že to cosi za hlavou nijak nevylučuje pozici auta kolama vzhůru. To cosi je tam ze zcela jiného důvodu
3. Auto se dá většinou snadno převrátit, ovšem za předpokladu že převracením vozu "nedorazíš" již zraněného pilota a u hořícího vozu to je ještě méně snadné...
4. A teď si můžeš jít ***
Příspěvek byl redakčně upraven.
Mike17
12:33 06.02.2016 93.99.87.XXX
Nemám Fabii, těsně vedle.
1. Ty máš pocit, že se v F1 nedá vymyslet nic, aby vznikl prostor k úniku, třeba kus oddělávacího šasi na principu dveří???
2. Za hlavou pilota je cosi, co vylučuje pozici auta kolama kolmo vzhůru. Zkus se na ty vozy podívat.
3. Auto se dá většinou poměrně snadno na kola převrátit, nebo aspoň nadzvednout. Má 600kg, ne 6000!
1. Ty máš pocit, že se v F1 nedá vymyslet nic, aby vznikl prostor k úniku, třeba kus oddělávacího šasi na principu dveří???
2. Za hlavou pilota je cosi, co vylučuje pozici auta kolama kolmo vzhůru. Zkus se na ty vozy podívat.
3. Auto se dá většinou poměrně snadno na kola převrátit, nebo aspoň nadzvednout. Má 600kg, ne 6000!
Mike17
12:22 06.02.2016 93.99.87.XXX
Promiň, ale pokud se na to podívám, pak nad hlavou pilota nic není. Tudíž je to otevřený kokpit. Jen tam bude rám kolem jeho hlavy. Jo, je to změna vzhledu, ale ve srovnání s tím, jak se změnil vzhled F1 od počátků (doutníkový tvar), je to změna téměř zanedbatelná. Pokud to má někomu zachránit život, tento estetický nedostatek přežiju. Co třeba škaredé nosy v roce 2014? Bylo to mnohem horší a současně to bylo to "poslední", co divákům na té sezoně vadilo.
virtual
11:27 05.02.2016 89.29.90.XXX
A ty opravdu nevnímáš ten posun? Jak divně zní označovat otevřeným kokpitem tu hrůzu, co se zde prezentuje? Ano, lze to nazvat otevřeným kokpitem, protože tam jsou dvě nezakrytá okýnka velikosti průzoru z tanku. Z mého pohledu to ale je jako nazvat auto s otevřeným střešním oknem kabrioletem.
Mike17
20:10 04.02.2016 93.99.87.XXX
Já v obraze jsem a ty?
"Jde o zařízení ve tvaru elipsy nad hlavou pilota, které je k vozu připevněno v zadní části kokpitu a pomocí vzpěry před jezdcem. Týmy byly nyní pořádány o to, aby se zaměřili na detaily zavedení takového řešení. Podle FIA je nejvhodnější - splňuje požadavky bez větších kompromisů v dalších oblastech."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Stačí číst, o tomto se bavíme.
"Jde o zařízení ve tvaru elipsy nad hlavou pilota, které je k vozu připevněno v zadní části kokpitu a pomocí vzpěry před jezdcem. Týmy byly nyní pořádány o to, aby se zaměřili na detaily zavedení takového řešení. Podle FIA je nejvhodnější - splňuje požadavky bez větších kompromisů v dalších oblastech."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Stačí číst, o tomto se bavíme.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek