DISKUZE K ČLÁNKU Renault: Vztah s Red Bullem "nikam nevedl"
Renault hovoří o tom, co jej přimělo odkoupit tým Lotus a znovu tak do Formule 1 vstoupit jako konstruktér. K úspěchům by jim měl pomoci i návrat jejich bývalého technického ředitele Boba Bella.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault: Vztah s Red Bullem "nikam nevedl"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
odin
15:08 28.01.2016 77.240.103.XXXRenault jistě mohl ukázat na spoustu problémů, které jim přístup RBR způsobil. Ale nejspíše se nechtěl vysilovat bezduchými kecy a-lá Marko a raději jednal.
Já jim za tento přístup fandím. "Nekecat a dělat". A přeju jim, aby časem dokázali, že jejich pohonná jednotka s "průměrným šasim" (protože nejlepší šasi budou mít podle nich vždycky ubulenci od RedBullu), byla konkurenceschopná těm nejlepším týmům.-
-
-
-
-
odin
16:30 28.01.2016 77.240.103.XXXTady jsi úplně mimo.
Marko je tím, kdo svými kecy způsobil, že vztah mezi Renaultem a RedBullem začal chladnout. On je ten, kdo mediálně špinil své partnery. Turbomotory, respektive hybridy Renaultu nebyly ani nejlepší, ale ani nejhorší, za jaké je pan Marko vyádával. Pokud chci dohnat ztrátu na nejlepšího, musím spolupracovat na vylepšeních a ne pomlouvat v médiích. Toť k roku 2014.
Rok 2015 už byl o tom, zda RBR bude s Renaultem, či nikoliv. Tam se toho naslibovalo a nesplnilo mnoho z obou stran.
A jinak hledám nějakou konzistenci ve tvých názorech. Nedávno jsi mi tu obhajoval neochotu RBR vzít "béčkový" motor Ferrari. Najednou otočka o 180°. což by u tebe nebylo tak divné, kdyby jsi pár týdnů před svojí obhajobou neochoty RBR k horší specifikaci Ferrari nevyjádřil svoji podporu k takovému kroku. Fakt se v tobě nevyznám. Kam vítr tam plášť? Nebo vše je dovoleno, hlavně, když obhájíš RedBullácké nesmysly?-
-
Mike17
19:19 28.01.2016 93.99.87.XXX-Ano Marko to způsobli tím, že minimálně o 60k slabší motor nazval o 60-80k slabším motorem. Haaaaaj...
-Ano spolupráce byla cesta, pokud by jí Renault neodmítl (Illien)
-A co máš zase s otočkou? To že volba rok starého motoru není ideální znamená, že nemůže být lepší jak plečka od Renaultu? Můžeš mi vysvětlit, v čem si tyto 2 fakty navzájem odporují??????
Že nechápeš toto, mnoho věcí objasňuje.
-
-
-
-
jumpman
16:25 28.01.2016 178.255.168.XXXtu zásadní součástku nenasadil red bull, zjisti už konečně jednou fakta! Nechctěli údajně dostat moc velkou penalizaci, tak nasadili nový motor bez nového turba a zase měli spoustu keců! Ale nenasadit turbo bylo rozhodnutí jen a pouze red bullu, stejně tak jako nasazení nové jednotky až v brazílii, k dispozici ji mohli mít dřív, ale sami ji nechtěli
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
19:55 27.01.2016 93.99.87.XXXRozhodně nepopírám, že těch prohlášení od RB je víc jak od Renaultu. Osobně se rozhodně počtu článků o vyjádřeních RB nedivím. Podívej se na počet diskusí pod těmito články a pod články o jiných týmech. Srovnej to. A protože mají redakce (kterékoliv) peníze za články, podle počtu přečtení a počtu diskusí, tak asi budou psát hodně články, které lidé hodně čtou a pod kterými se hodně diskutuje.
Promiň, ale vy se pak divíte, že těch vyjádření RB je tolik? Mají se redaktoři ptát na týmy, o kterých nikdo nechce číst a diskutovat?-
odin
15:18 28.01.2016 77.240.103.XXXTo, co jsi napsal není paravda. respektive není pravda na sto procent, ale pouze na padesát procent.
Pokud by redakce takto prvoplánovitě přemýšlely, pak by i články (reakce) z druhé strany (v tomto případě) ze strany Renaultu byly stejně čtené a diskutované. Tedy, není pravdou, že redakce píší názory RedBullu častěji, než názory Renaultu, proto, že mají větší čtivost a diskuzi, tudíž příjmy.
Spíše bych řekl, že Renault se soustředil na řešení a vyřešení problému s RedBullem. Zatímco RedBull se soustředil na špinění a pomluvy svého partnera.-
Mike17
15:41 28.01.2016 93.99.87.XXXJo, s tím se dá celkem souhlasit. Jen si myslím, že menší počet prohlášení pramení spíše z toho, že se jejich neschopnost nedá moc okecat. Prostě na konkurenci ztrácí, za celý rok ztrátu nedohnali ani zčásti, tak co chtějí prohlašovat? Že má RB pravdu?-
Adi
15:58 28.01.2016 176.74.140.XXXNapiš mi jediný slušný důvod, proč měl Renault v r. 2015 sypat miliony EUR do motoru, když ještě do listopadu nebylo vůbec jisté ,že budou v F1 pokračovat a už vůbec nechápu, proč měl Renault sypat peníze do celkového zlepšení "partnera", který ho jen špiní, haní a utíká od něj. Ty bys sypal miliony do takového partnera? Já bych dal to, co je smluvně dané a ani o cent víc, ani kousek nového... přesně toto Renault dělal. Strategie Renaultu je jednoduchá - nyní nasypat prostředky do motoru, pořádně rozjet přípravu šasi v Enstone na r. 2017 a letos použít RB jako testovacího panáka pro koleraci dat pro své šasi a samozřejmě udělat vše pro to, aby RBR neodebíralo motory Renault v r. 2017 ani jindy v budoucnu.-
Mike17
16:12 28.01.2016 93.99.87.XXX1. Měl je hlavně sypat v roce 2013, aby nevypadali jako amatéři.
2. Měli je sypat hlavně proto, že něco slíbili. Pokud se jim přístup RB nelíbil, měli rovnou říct, že na ně s.... Neslibovat nápravu a přitom žetony prodrbat.
3. Měli je sypat také proto, že RB platí velkou částku za dodávky špičkových agregátů. A tak by Renault také špičkové agregáty měl dodat.-
Adi
16:24 28.01.2016 176.74.140.XXXV r. 2014 byl Renault lepším motorem než Ferrari a s RBR získali 3 vítezství a 2. místo v PK. Kde se stala chyba v jejich spolupráci v zimě mezi lety 2014 a 2015 nikdo neví, ale. A když si nazval Renault amatéry, jak bys nazval Ferrari v r. 2014? Analfabeti? Jak bych nazval Hondu v r. 2015? Neschopní analfabeti?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek