DISKUZE K ČLÁNKU Renault: Vztah s Red Bullem "nikam nevedl"

Renault hovoří o tom, co jej přimělo odkoupit tým Lotus a znovu tak do Formule 1 vstoupit jako konstruktér. K úspěchům by jim měl pomoci i návrat jejich bývalého technického ředitele Boba Bella.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault: Vztah s Red Bullem "nikam nevedl"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 29.01.2016 20:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 17 lidí) 27.01.2016 15:11
Stačí občas číst zdejší články. Názorů z obou… »
» odin (Hlasovalo 16 lidí) 27.01.2016 15:05
Mnohé moje názory na vztah Renault/RedBull, které… »
» rock (Hlasovalo 12 lidí) 27.01.2016 19:20
"...Red Bull investoval celé jmění do šasi v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Renault jistě mohl ukázat na spoustu problémů, které jim přístup RBR způsobil. Ale nejspíše se nechtěl vysilovat bezduchými kecy a-lá Marko a raději jednal.
              Já jim za tento přístup fandím. "Nekecat a dělat". A přeju jim, aby časem dokázali, že jejich pohonná jednotka s "průměrným šasim" (protože nejlepší šasi budou mít podle nich vždycky ubulenci od RedBullu), byla konkurenceschopná těm nejlepším týmům.

              + 3 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Nekecat a dělat? Tím myslíš, použít žetony pro celý rok na předposlední závod a ještě nedodat zásadní součástku, nutnou k tomu aby došlo aspoň k minimálnímu zlepšení? 11

                + 6 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Ne, tím myslím přehodnocení přístupu ke svým neserózním partnerům. A rozhodnutí účastnit se F1 jako konstruktéři a tým.
                  Čili něco, čím RedBull ústy dr. Marka jen vyhrožoval.

                  + 4 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Pravda, podle mého měl Marko vzít raději nejhorší specfikaci Ferrari. Měl hlavně přehodnotit přístup k neserioznímu partnerovi, který neustále pouze slibuje a sliby neplní. 12

                    + 6 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      jediný neseriozní je red bull, s takovým partnerem bych neprodával ani rohlíky

                      + 3 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        A já bych si od Renaultu nekoupil ani koloběžku. Prodají mi výrobek mnohem horší než konkurence za stejné peníze a když přijdu reklamovat špatný výrobek, rok mi budou slibovat nápravu a nic.
                        Každý máme něco. 12

                        + 5 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Tady jsi úplně mimo.
                      Marko je tím, kdo svými kecy způsobil, že vztah mezi Renaultem a RedBullem začal chladnout. On je ten, kdo mediálně špinil své partnery. Turbomotory, respektive hybridy Renaultu nebyly ani nejlepší, ale ani nejhorší, za jaké je pan Marko vyádával. Pokud chci dohnat ztrátu na nejlepšího, musím spolupracovat na vylepšeních a ne pomlouvat v médiích. Toť k roku 2014.
                      Rok 2015 už byl o tom, zda RBR bude s Renaultem, či nikoliv. Tam se toho naslibovalo a nesplnilo mnoho z obou stran.
                      A jinak hledám nějakou konzistenci ve tvých názorech. Nedávno jsi mi tu obhajoval neochotu RBR vzít "béčkový" motor Ferrari. Najednou otočka o 180°. což by u tebe nebylo tak divné, kdyby jsi pár týdnů před svojí obhajobou neochoty RBR k horší specifikaci Ferrari nevyjádřil svoji podporu k takovému kroku. Fakt se v tobě nevyznám. Kam vítr tam plášť? Nebo vše je dovoleno, hlavně, když obhájíš RedBullácké nesmysly?

                      + 6 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • fifo

                        fifo

                        213.94.78.XXX
                        jasna, pravda, sa slaby vykon a nulovy vyvoj renaultu moze verbalny prejav Helmuta Marka 11

                        + 6 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Píšeš nesmysly, které se snažíš vydávat, jako názor druhých.
                          Nauč se číst a hlavně chápat přečtené.

                          + 4 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        -Ano Marko to způsobli tím, že minimálně o 60k slabší motor nazval o 60-80k slabším motorem. Haaaaaj... 12
                        -Ano spolupráce byla cesta, pokud by jí Renault neodmítl (Illien)
                        -A co máš zase s otočkou? To že volba rok starého motoru není ideální znamená, že nemůže být lepší jak plečka od Renaultu? 12 Můžeš mi vysvětlit, v čem si tyto 2 fakty navzájem odporují?????? 12 12 12 12 12 12
                        Že nechápeš toto, mnoho věcí objasňuje. 11

                        + 5 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  tu zásadní součástku nenasadil red bull, zjisti už konečně jednou fakta! Nechctěli údajně dostat moc velkou penalizaci, tak nasadili nový motor bez nového turba a zase měli spoustu keců! Ale nenasadit turbo bylo rozhodnutí jen a pouze red bullu, stejně tak jako nasazení nové jednotky až v brazílii, k dispozici ji mohli mít dřív, ale sami ji nechtěli

                  + 4 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Zjisti si je sám. Turbo nebylo připraveno. 12
                    Motor měli k dipozici už dřív. Ale absolovovat penalizaci v závodě, kde se blbě předjíždí by se rozhodl jen debil. 12 A to ještě ani netušili, že ten nový motor žádný přínos neudělá. 13

                    + 6 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Hmm, o tom 20:1 by se asi s úspěchem dalo pochybovat, nicméně určitě to není poprvé, kdy tu zazněl názor Renaultu. Nebo ty to čteš poprvé? 03

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Cooper

            Cooper

            188.120.212.XXX
            Určitě sis všiml že většinou dost přeháním (pro zábavu) ... takže jsem to vážně nepočítal a nečtu to poprvé. Jen říkám že v mediálních prohlášeních jasně vévodí RBR.

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Rozhodně nepopírám, že těch prohlášení od RB je víc jak od Renaultu. Osobně se rozhodně počtu článků o vyjádřeních RB nedivím. Podívej se na počet diskusí pod těmito články a pod články o jiných týmech. Srovnej to. A protože mají redakce (kterékoliv) peníze za články, podle počtu přečtení a počtu diskusí, tak asi budou psát hodně články, které lidé hodně čtou a pod kterými se hodně diskutuje. 03
              Promiň, ale vy se pak divíte, že těch vyjádření RB je tolik? Mají se redaktoři ptát na týmy, o kterých nikdo nechce číst a diskutovat? 03

              + 5 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                To, co jsi napsal není paravda. respektive není pravda na sto procent, ale pouze na padesát procent.
                Pokud by redakce takto prvoplánovitě přemýšlely, pak by i články (reakce) z druhé strany (v tomto případě) ze strany Renaultu byly stejně čtené a diskutované. Tedy, není pravdou, že redakce píší názory RedBullu častěji, než názory Renaultu, proto, že mají větší čtivost a diskuzi, tudíž příjmy.
                Spíše bych řekl, že Renault se soustředil na řešení a vyřešení problému s RedBullem. Zatímco RedBull se soustředil na špinění a pomluvy svého partnera. 13

                + 5 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Jo, s tím se dá celkem souhlasit. Jen si myslím, že menší počet prohlášení pramení spíše z toho, že se jejich neschopnost nedá moc okecat. Prostě na konkurenci ztrácí, za celý rok ztrátu nedohnali ani zčásti, tak co chtějí prohlašovat? Že má RB pravdu? 12 13

                  + 5 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    176.74.140.XXX
                    Napiš mi jediný slušný důvod, proč měl Renault v r. 2015 sypat miliony EUR do motoru, když ještě do listopadu nebylo vůbec jisté ,že budou v F1 pokračovat a už vůbec nechápu, proč měl Renault sypat peníze do celkového zlepšení "partnera", který ho jen špiní, haní a utíká od něj. Ty bys sypal miliony do takového partnera? Já bych dal to, co je smluvně dané a ani o cent víc, ani kousek nového... přesně toto Renault dělal. Strategie Renaultu je jednoduchá - nyní nasypat prostředky do motoru, pořádně rozjet přípravu šasi v Enstone na r. 2017 a letos použít RB jako testovacího panáka pro koleraci dat pro své šasi a samozřejmě udělat vše pro to, aby RBR neodebíralo motory Renault v r. 2017 ani jindy v budoucnu. 03

                    + 5 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      1. Měl je hlavně sypat v roce 2013, aby nevypadali jako amatéři.
                      2. Měli je sypat hlavně proto, že něco slíbili. Pokud se jim přístup RB nelíbil, měli rovnou říct, že na ně s.... Neslibovat nápravu a přitom žetony prodrbat.
                      3. Měli je sypat také proto, že RB platí velkou částku za dodávky špičkových agregátů. A tak by Renault také špičkové agregáty měl dodat.

                      + 6 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Adi

                        Adi

                        176.74.140.XXX
                        V r. 2014 byl Renault lepším motorem než Ferrari a s RBR získali 3 vítezství a 2. místo v PK. Kde se stala chyba v jejich spolupráci v zimě mezi lety 2014 a 2015 nikdo neví, ale. A když si nazval Renault amatéry, jak bys nazval Ferrari v r. 2014? Analfabeti? Jak bych nazval Hondu v r. 2015? Neschopní analfabeti?

                        + 4 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama