DISKUZE K ČLÁNKU Další formy šetření v F1: tři motory na sezónu a dost?

Pokusy o snížení nákladů v F1 neustávají a volí se různé metody, jak jich dosáhnout. Jednou z možností je radikální návrh výrobců motorů, aby se omezil počet agregátů během jedné sezóny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Další formy šetření v F1: tři motory na sezónu a dost?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 16.12.2015 15:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 16 lidí) 16.12.2015 11:27
Skončete už s tím šetřením, vždyť to všechny… »
» uzivatel001909 (Hlasovalo 14 lidí) 16.12.2015 11:21
Ty už neví kde šetřit, ale me to přídě naopak… »
» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 16.12.2015 15:40
Finální verze šetření bude vypadat tak, že piloti… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Finální verze šetření bude vypadat tak, že piloti nebudou mít k dipozici na sezónu ani jeden motor a vozy budou vybaveny šlapátky.

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.122.XXX
    Skončete už s tím šetřením, vždyť to všechny stojí strašné peníze 20

    + 16 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001909

    uzivatel001909

    37.48.55.XXX
    Ty už neví kde šetřit, ale me to přídě naopak kontraproduktivní když např mclaren potřeboval tech motoru 12 nebo redbull 10 ... Dyt ty motory musí taky zaplatit, takže kdyby povolili třeba 8 motoru tak he klid a peněz to stoji úplně stejně... Prostě se šetří úplně na blbym místě

    + 14 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu