DISKUZE K ČLÁNKU Fernley: Za půl roku by si na Red Bull nikdo ani nevzpomněl

Formuli 1 hrozí podle zástupce šéfa Force Indie, Roberta Fernleyho, nebezpečí, a proto by měla podniknout rázné kroky. Upozorňuje na problémy na obou stranách startovního roštu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Fernley: Za půl roku by si na Red Bull nikdo ani nevzpomněl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 08.10.2015 22:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovalo 19 lidí) 07.10.2015 12:36
On bude i rozdil v tom kdy by RB odesel. Pokud by… »
» uzivatel001052 (Hlasovalo 18 lidí) 07.10.2015 13:50
Farnley má pravdu! Za půl roku si na RedBull… »
» Mike17 (Hlasovalo 14 lidí) 07.10.2015 12:38
Bylo to určitě myšleno s jistou nadsázkou. F1… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.141.XXX
    Dyť má pravdu. Je to samozřejmě nadsázka, ale jako paralela se nabízí Benetton; 16 sezón v F1, z vysloveně garážnického týmu postavili tým šampionů, který později dokázali prodat továrně - a když se dneska zeptáte ne-fanatiků, málokdo si vzpomene, že něco takovýho v F1 bylo.
    A přitom je to nedávno, Button za ně ještě jezdil.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Red Bull si zvyklí vyhrávat . Udělal si ve FORMULI jméno. Přesto se mi nejvíce líbil ve své první sezoně 2005.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      já měl RB nejraději, když ještě "pouze" sponzorovali Sauber.
      ale ano. jejich začátky byly rozhodně o mnoho sympatičtější než jejich současnost ( více by se hodilo napsat konec, ale to bych jim přes všechno nepřál ).....

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001052

    uzivatel001052

    88.100.116.XXX
    Farnley má pravdu! Za půl roku si na RedBull nikdo nevzpomene. Je vidět,že RB a Mateschitz je v F1 jen kvůli penězům. Ferarri, McLaren a další přežíjí pár let krize a pokračují bez kecání, ale RB se druhý rok nedaří a hned chtějí odcházet. AŤ JDOU!

    + 18 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zix.

      Zix.

      86.49.16.XXX
      Ferrari že nikdy nehrozej odchodem? 11
      Si asi nezažil doby sporů s Berniem a hlavně tedy dobu Montezemola. 03

      Jinak záleží jaký fanoušky berem, samozřejmě že ty co F1 nesledujou, tak znají Ferrari,McLaren, Mercedes (pokud ho ještě nemají spojenej s McLarenem) možná Williams s Red Bullem.
      Ty co F1 sledujou hodně, tak je budou mít v hlavě hodně dlouho nebo někteří dokud ten sport budou sledovat. 03

      + 11 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001052

        uzivatel001052

        88.100.116.XXX
        Ahojky 03, sleduji F1 od roku 1975, ale ještě jsem nezažil Vážnější náznak odchodu Ferrari. A těch pár výstřelů kachen... 04... Bernie a Ferrari jsou dvě legendy a jeden bez druhého nemůže byt 04... RB Mateschitz je obchodník č1, ale ducha a srdce F1 asi nemá... 04 ... No...Necháme se překvapit...

        + 11 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Jak by se podle tebe zachovalo Ferrarri, pokud by nemeli vlastni motory a Mercedes by jim nabidnul svuj beckovy motor? To bych chtel videt toho tveho "ducha a srdce F1". Na tohle by jednoduse nepristoupil zadny tym s ambicemi na titul. RB neni duhorady tym typu Force India atd. 20

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Tak ono to mozna nebude ani tak o tom , ze uvazuji o odchodu, ajko ze budou muset. Bylo by docela vtipne, kdyby jim Ferrari reklo a my vam nedame ani ty rok stare 12
      At jdou radsi vydelavat penize jinam a drzi se te sve predrazene limonady.

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001836

    uzivatel001836

    212.158.133.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 15 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      On bude i rozdil v tom kdy by RB odesel. Pokud by to bylo v dobe kdy byl mistr, kazdy by se dloho ptal, ale dnes by po nich za pul roku pes nestekl. Dnes jsou znami jako ubrecenci a vecni stezovaci na motor Renault. Meli drzet usta a v klidu si najit jineho motoroveho partnera a pokracovat. Jen idioti si vyskakuji a nemaji nic v zaloze. Osobne by mi nechybeli. Osobne by mi vice vadila ztrata Renaultu, preci jen muzou nabidnout motor a udelat zavody zajimavejsi z pohledu dalsiho motoroveho ucastnika. Minus nemas odemne.

      + 19 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Bylo to určitě myšleno s jistou nadsázkou. F1 přežije odchod obou. Principem mělo být nejspíš to, že bez soukromých týmů, budou jezdit jen 4 "tovární" týmy. A sem tam je doplní nějaký začátečník, co bude počítat jen počet kol ztráty.
      A on ten scénář už není takové sci-fi, jako dřív. 03

      + 14 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Je fakt, ze ten co vyhrava, ma nejlepsi nabidku na reklamu a vydela nejvice. Proc tedy davat jeste tem co vyhravaji nejvice penez ze spolecne kapsy. Tady by klidne mohly dostavat skoro vsichni stejne a soukromnikum by to hodne pomohlo a zavodeni by urcite bylo vyrovnanejsi.

        + 8 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Tak asi by tam měl být motivační prvek. Kdo získá nejvíc bodů, má mít nejvíc peněz. Ale nemusí to být tak moc rozdílné.

          + 12 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Motivacni prvek je tam vzdy, kdo vyhrava dostava vetsinou lepsi nabidku na reklamu. Asi by bylo lepsi dat neco navic za 1 misto, mozna prvni tri, ale ne tolik rozdilne jako dnes.

            + 8 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Peníze za reklamu jsou podle viditelnotsti v médiích. A to se nemusí shodovat úplně s počtem bodů. Viz stížnost Laudy na "neviditelnost" Lewise při přenosu ze Suzuky.
              Takže je podle mne zhodnocení bodů na peníze v pořádku. Otázka je v poměru. Komunismus (všichni mají mít stejně) nepodporuju. Za práci má přijít odměna. 03

              + 6 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • huhukoktejl

                huhukoktejl

                37.48.53.XXX
                Trnem v oku jsou hlavne ty prijmy u nekolika tymu za tu historii. Dle te tabulky, co se tu parkrat objevila, je to rozdeleni na standardni finance a odmena za umisteni celkem ok. Myslim, ze prerozdelovani prijmu ma tri problemy, jednak platby za tu historii, pak platba Ferrari a pak to, ze prijmy ma jen deset tymu.
                Takze rozpustit prijmy za historii a Ferrari, nebo je zastropovat treba 5 miliony a zbytek rozdelit vsem tymum, vcetne 11. a pripadne dalsiho tymu.
                Pak si nikdo stezovat nebude, uvidime pestre a vyrovnane startovni pole.

                + 8 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Pro mne příjmy za historii nejsou úplně špatné. Měla by to být motivace pro týmy, v F1 zůstávat i když se nedaří. Třeba momentálně by to mohlo aspoň částečně motivovat RB. Jen podle mého by bylo lepší tuto odměnu spojit s něčím měřitelným (tituly nebo body za nějaké období, třeba 20 let nebo i za celou historii), ať je to transparentní. Pak s tím problém nemám. Pořád si myslím, že je značka Ferrari pro F1 větším přínosem, než Mercedes nebo RB. Ikdyž už hodně let titul nezískali. A není úplně mimo je za to nějak odměnit. Neříkám, že zrovna tolik, jako dostávají. 03

                  + 9 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    Já bych navrhl body za období, ale i kratší, aby na nějakou částku z té prémie dosáhly i týmy, které sice nikdy titul nezískají, ale snaží se vydržet. Za umístění bych peníze nedával. Ty mají týmy za pohár konstruktérů.

                    + 4 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama