DISKUZE K ČLÁNKU Skončí Red Bull v F1? O slabší zákaznické motory Ferrari nestojí
Rakouský tým diktuje podmínky: chce stejně výkonné motory, jaké bude mít k dispozici tovární tým Ferrari, jinak ve Formuli 1 skončí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Skončí Red Bull v F1? O slabší zákaznické motory Ferrari nestojí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Nikita19
17:38 23.09.2015 188.122.196.XXXKdo chce kam, pomozme mu tam! Tak asi dopadne "výrobce limonád", jak Red Bull nazvali u Ferrari, že když si soustavně "otvíral hubu" na Renault, že nakonec nebude mít motor!! Vrchol blbosti od Marka, který se namlsal čtyřmi tituly po sobě. Kdyby si prohlédl historii F1, nikdy by nepostupoval proti Renaultu tímto způsobem! Mrzí mě to, ale přeju jim to! Ferrari a Mercedes si nenechají poroučet od výrobce limonád! -
Kostěj
12:45 23.09.2015 194.213.42.XXXJá prostě nechápu, jak může RedBull poslat Renault do háje a nemít při tom otevřená nějaká zadní vrátka. Připadá mi to jako naprosto zkratovité jednání. Musí v tom být ještě něco. Točej se tam příliš velký prachy na to, aby se mohli chovat jak zhrzená milenka. -
huhukoktejl
09:56 23.09.2015 37.48.43.XXXTak neni to moc hezke, tohle vyhrozovani ... ale na druhou stranu, dodavatel motoru by mel mit povinnost dodat nejnovejsi pohonnou jednotku. Tj. stejnou, jakou ma tovarni tym. Jaky ma vyznam pro tym, ktery chce vyhravat, kupovat si min vykonny agregat? To postrada smysl ... nedivim se jim ...-
-
huhukoktejl
10:33 23.09.2015 37.48.43.XXXAle je otazkou, jestli je to v poradku. Dodavatel by mel nabidnout primarne nejnovejsi motor, to by mela byt jeho povinnost. Pokud jsem maly tym a nemam na to, pak by mohla existovat levnejsi varianta se starsi verzi motoru. Ale primarne by meli poskytovat stejne motory jako maji v tovarnim tymu ...-
tom11
18:38 23.09.2015 77.48.94.XXXdodávat všem stejné motory si může dovolit dodavatel motorů. ne tovární tým, který jako "vedlejšák" dodává motory ještě někomu dalšímu.
ono by se to taky dalo pojmout tak, že tovární tým bude jezdit s osvědčenou specifikací a zákaznické týmy budou pojízdnými laboratořemi. ale to si dneska asi nikdo "nelajzne"......
-
-
-
Pavel A.
10:55 23.09.2015 94.199.40.XXXNIkde nebylo psáno, že Ferrari nabídlo RB slabší motor. To jen RB řve dopředu a stanovuje si podmínky bez ohledu na nabídku.
Ostatně, ať jim dodají motory jakékoli, vždycky bude v případě neúspěchu RB nadávat a frflat na motor, tak jak to dělá s Renaultem.-
huhukoktejl
12:12 23.09.2015 37.48.32.XXXNo ale ani nikde neni napsano, ze slabsi motor Ferrari nenabidlo a to "frflani" tak muze byt i k veci ...-
Pavel A.
12:27 23.09.2015 94.199.40.XXXRed Bull nenapsal, že mu Ferrari nabídlo starší zákaznické motory, a ani Ferrari neřeklo, že mu chce dodávat pouze staré zákaznické motory. Red Bull vzkazuje dopředu přes media, že taková varianta je nepřijatelná. Už medializují případný problém a to ještě není ani nic dohodnuto.
Pro mě je takové jednání těžko stravitelné...
-
huhukoktejl
13:48 23.09.2015 37.48.43.XXXTo, ze to ani Red Bull a ani Ferrari nerekli jeste neznamena, ze to tak neni ... Tam muzou byt ruzne tlaky uvnitr Ferrari nebo na Ferrari a ruzne nazorove proudy jaky motor jim vlastne dodat. Reakce Red Bullu je naprosto pochopitelna, proste vyviji tlak na to, aby nedostal motory mene vykonne.-
jumpman
15:14 23.09.2015 178.255.168.XXXNo a jsme zase u toho. Pokud by red bull jednal seriozně, tak se bude snažit vást jednání s potencionálním dodavatelem a do medií oznámí výsledek a ne že začne brečet a ještě nemá nabídku na stole...
... to je jak ten jura knutel ve slovácko sa nesúdí - ať si ty sáně strčí do pr....-
Pavel A.
15:27 23.09.2015 94.199.40.XXXPřesně tohle jsem myslel - ať je to, jak je to, napřed by si to měli vyříkat a až pak o tom psát.
Ostatně, Red Bull se sám vmanévroval do pozice, kdy má jen dvě možnosti - buď přijmout nabídku Ferrari, nebo odejít, takže si moc vyskakovat nemůže.-
jumpman
16:10 23.09.2015 178.255.168.XXXJde i o to, že red bull evidentně není schopen fungovat s alespoň nějakou vizí do budoucnosti. Pokud by měli zájem o dlouhodobé setrvání v F1, tak by se zaměřili na rok 2017-18 a snahu vtáhnout audi jehož by mohli být továrním týmem s tím, že by jeli ekonomicky nějakou střední linii a soustředili se s předstihem na budoucí sezony a ne jen vyhrožovat stále odchodem,
Když red bull do F1 vstoupil, působil velice sympatickým dojmem, ale nyní je to asi nejhorší tým pole co se mojich sympatií týká...
-
-
-
-
-
-
-
-
Adi
09:21 23.09.2015 176.74.128.XXXRozmazlené dítě závislé na Red Bullu....
Je to svým způsobem smutný příběh. Když v roce 2005 Red Bull neměl motor, jediný, kdo s ním tehdy byl ochoten vyjednávat byl Renault... od r. 2009, kdy se Renault jako tovární tým stáhl z F1 se začal orientovat na Red Bull a jejich partnerství jim hned v r. 2010 přineslo 2 tituly, pak další a další...dohromady 8 titulů a status továrního týmu. Z tohoto pokorného a sympatického týmu se záhy stala mladá hvězda, jediný soukromý tým (ne automobilka), který přišel, zainvestoval a zvítězil...4x za sebou. Najednou tu máme rozmazlenou hvězdičku kopající kolem sebe jako spratek. Nejdřív tento fakan odehnal svého tátu (Renault), po 4 titulech a po 2 místě v PK v minulém roce!!! Kope do něj nepřetržitě 1,5 roku a ani si neuvědomuje, že status továrního týmů dostal tento spratek náhodou... nebýt "crashgate", nebýt Symose, Briatoreho, je velmi pravděpodobné, že by RB nikdy neměl tovární status... jenže táta se naštval a Red Bullu dává pouze to, co si zaslouží. On si ten spratek neuvědomuje, že konekce Renault - Mercedes jdou dalece nad programy F1 (např. projekt Kangoo/Citan, Smart/Twingo, 1,5 dCi se montuje do Mercedeů A a B, 1,6 dCi do Mercedesů C, konzultace Mercedesu při vývoji nového Talismanu, akciové propojení obou automobilek, atd, atd.) a proto stačila schůzka mezi vrcholnými představiteli obou koncernů a spratek utřel.... utřel si slzičky a běžel k Ferrari a čekal, že tam tu hvězdu každý obejme a přivítá.. jenže Ferrari roky bojuje samo se sebou a nyní se jim pomalu skládá dream team..jen blázen by si toto nechal uniknout mezi prsty... takže v Maranellu/Turíně jim nabídli logickou volbu - nejste tovární tým, nedostanete tovární motor... nyní to už nejsou slzy, už je to hysterický křik toho rozmazleného dítka, té hvězdičky... kope kolem sebe a vyhrožuje, vyhrožuje, vyhrožuje... jenže otec (Renault) se již otočil a odchází od spratka pryč a za ramena bere strejdu Mercedesa. Jediný, kdo tomuto divadlu ještě s kroutící hlavou přihlíží, je strejda Ferrari... jak dlouho to vydrží... kdo ví... možná to bude odchod hvězdičky, která vyletěla moc rychle... no a jak to v životě chodí, po rychlém úspěchu často přichází rychlé pády.... Red Bull je toho dalším důkazem...-
MrWashek
09:32 23.09.2015 89.24.200.XXXŽe by houby, nebo nějaký prášek? :P
Nejsem fanda RBR, takže to není obhajoba, ale takto jednoduše to snad nemůže nikdo chápat. Přirovnání RBR k rozmazlenému ukřičenému spratkovi je hodně prosté, myslím že stojí pevně nohama na zemi a ví co dělají. Ve hře je tolik proměnných a podle mě čekají na správnou chvíli pro to finální rozhodnutí. Spekulace okolí nebo neurčitá prohlášení managementu se nemusí shodovat nebo se nerovnají skutečnosti.
V tento moment se snaží vyjednat si co možná nejlepší výchozí pozici pro následujících pár let. Pokud by neměli být konkurenceschopní, tak je logické, že by se na tuhle dobu stáhli.
-