DISKUZE K ČLÁNKU Týmy jsou kritické k nové startovní proceduře

Dlouho se volalo po tom, aby piloti měli starty pod svou vlastní kontrolou a nebyli závislí na spoustě tlačítek. Sotva se prosadila nová varianta, už týmy žehrají, že ani takové řešení není dobré.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy jsou kritické k nové startovní proceduře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 13.08.2015 17:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 19 lidí) 11.08.2015 11:08
Souhlasím s tím, že měnit pravidla v průběhu… »
» Duncan66 (Hlasovalo 15 lidí) 11.08.2015 11:03
Ale nevzniklo to nahodou po debate a dohode vsech… »
» Ligier (Hlasovalo 14 lidí) 11.08.2015 11:40
Tak brblaj inženýři, to se nedá co divit, ty sou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Uvidíme co s toho bude.

    + 10 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Souhlasím s tím, že měnit pravidla v průběhu sezóny je pitomost, ale na druhé straně, změna je stejná pro všechny. A vím že byla doba, kdy startovní procedura byla plně v moci pilota a nikdo nebrblal že dopředu ví že odstartuje špatně.

    + 19 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Rostislav M.

      Rostislav M.

      31.192.64.XXX
      Byla taktéž doba kdy mohla mít formule šest kol. Byla doba kdy měl pilot řadící páku apod. Na starty se týmy nějak připravily a to je nyní na prd. Nevím, prostě mne se změny uprostřed sezóny nelíbí.
      Zároveň se můžeme zamyslet....rádi bychom aby jezdci vše řídili z auta, aby vše vyhodnotili a pořešili sami.....zároveň ale dáme do auta pohonnou jednotku, která když začne blbnout, tak to jezdec z auta nevyřeší, třeba jen zaregistruje pokles výkonu nebo tak, ale aby přišel na to, že má dát "žlutou na šestku" - to aby si vozil za sebou ještě chlapa s noťasem co bude zjišťovat že některá část pohonné jednotky v tomto režimu nefunguje jak by měla.

      + 12 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        46.135.84.XXX
        Tomu se říká technický pokrok. Vždyť i u běžných automobilů existuje obrovský rozdíl mezi těmi současnými a modely starými deset patnáct let... F1 by měla představovat špičku v technice, to ale s sebou nese také složitější řízení (myslím tím také řízení motoru a dalších systémů vozu). Takže se s tím asi budeme muset smířit...

        + 11 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.228.XXX
          Otázkou je, jestli chceme špičku v technice, nebo špičku v závodění. Obojí současně nepůjde.

          Kdybych si měl vybrat já, tak bych špičku v technice ponechal concept carům a pro F1 zvolil takovou techniku, která umožní rychlostní převahu nad čímkoliv ostatním na závodních drahách, ale současně bude co nejjednodušší.

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    31.192.64.XXX
    Souhlasím, že je hloupost takovou věc měnit uprostřed sezóny. Systém byl nějak nastaven a nyní bez nějakého času na implementaci se něco změní a hotovo. To je ale bohužel poslední dobou standard.
    Taková pravidla bych zaváděl do nových sezón aby si na to mohli týmy nachystat auta a jezdci to mohli řádně odsimulovat.

    + 13 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Ale nevzniklo to nahodou po debate a dohode vsech stran?

      + 15 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ligier

        Ligier

        88.103.97.XXX
        Tak brblaj inženýři, to se nedá co divit, ty sou nejchytřejší na světě... 11 Nakonec se dozvíme, že jezdec vlastně jen drží na oko volant a vše se řídí z boxové uličky 18

        + 14 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Rostislav M.

        Rostislav M.

        31.192.64.XXX
        Tak tedy nevím jak přesně to víte, ale debatovat mohu i já se svým chlebodárcem že chci víc chleba a na tom trvat. Když ale můj chlebodárce řekne, že žádný chleba nebude, ale bude víc práce, tak hold bude víc práce.
        Každopádně i kdyby co bylo - nesouhlasím se změnami pravidel uprostřed sezóny. To je prostě nesprávné.

        + 13 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Mi se to nelibi taky, jen mi obcas prijde, ze vsichni vcetne tymu vymysli nejaky kompromis, nedomysli vubec dusledky a potom zacnou brecet.

          + 12 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama