DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli neplní zadání, pneumatiky jsou příliš trvanlivé. Rýsuje se změna
Sportovní ředitel Pirelli, Paul Hembery, by se rád vrátil ke dvěma až třem zastávkám na závod. Pneumatiky jsou zatím příliš trvanlivé a týmy si často vystačí pouze s jednou zastávkou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pirelli neplní zadání, pneumatiky jsou příliš trvanlivé. Rýsuje se změna
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
16:29 16.07.2015 93.99.87.XXX
Jak jsem psal, pokud bych porovnával průměrné závodní kolo, pak souhlasím. Porovnávám nejrychlejší kolo. Kde nic nebrání použít stejný průtok jako v kvalifikaci.
Dám ještě jeden argument. Tento rozdíl mezi kvalifikací a závodem je od roku 2010 a omezení paliva je až od roku 2014. Proč tedy byly tak pomalá kola v závodech už tehdy a od té doby se rozdíl víceméně nezměnil? Nemůže za to šetření gum?
Dám ještě jeden argument. Tento rozdíl mezi kvalifikací a závodem je od roku 2010 a omezení paliva je až od roku 2014. Proč tedy byly tak pomalá kola v závodech už tehdy a od té doby se rozdíl víceméně nezměnil? Nemůže za to šetření gum?
Mike17
10:08 16.07.2015 93.99.87.XXX
Máš pravdu. Ale já nemluvil o průměrném kole, ale o nejrychlejším kole v závodě. A povolený průtok paliva mají v kvalifikaci stejný jako v závodě. Průměrné kolo také není 4-5s za kvalifikačním, ale ještě mnohem pomalejší (netroufám si tipnout o kolik).
Rostislav M.
08:36 16.07.2015 31.192.64.XXX
Kdyby jezdili všechny kola jako kvalifikační, tak jim nevyjde palivo. A žádná formule nebude vozit 1,5-2x tolik paliva.
Alfred
21:56 14.07.2015 78.41.168.XXX
stačí se dívat na kvaldu jaké časy dosahují v třetí části na použité sadě s 3-4 odjetými koly (z toho plovina inlapy) a jaké na nové...pak bys možná neryl do Mika. Můžeš s tím třeba nesouhlasit, ale celý stint odjetý "naplno" je stejný nesmysl jak štědrý řecký bankomat...
uzivatel000046
17:34 14.07.2015 188.167.24.XXX
Kde vidíte rozpor? Žiaden tam nie je. Tímy idú na jednu zastávku, lebo je to najrýchlejšia cesta do cieľa. Pirelli síce deklaruje, že teoreticky by boli dve zastávky rýchlejšie, ale prakticky sa ich pneumatiky rozpadnú po jednom ostrejšom prejazde zákrutou a preto sa dve zastávky nedajú v pretekoch využiť.
Nikde sa nehovorí, že pneumatiky nedegradujú. Degradujú, a veľmi. Len tímy sa s tým naučili pracovať. Ak tu je niekto alibista, tak je to v prvom rade Pirelli, ktoré nedokáže vyrobiť pneumatiky hodné F1 a neustále hľadá výhovorky na to alebo ono.
Nikde sa nehovorí, že pneumatiky nedegradujú. Degradujú, a veľmi. Len tímy sa s tým naučili pracovať. Ak tu je niekto alibista, tak je to v prvom rade Pirelli, ktoré nedokáže vyrobiť pneumatiky hodné F1 a neustále hľadá výhovorky na to alebo ono.
uzivatel000046
17:26 14.07.2015 188.167.24.XXX
Mike17 preháňa, Pirelli na plno nevydržia ani trasu z pitlane na štartový rošt.
jiras
16:58 14.07.2015 85.70.185.XXX
Zvláštní - jednou jsou tu stížnosti, že pneu odejdou po chvíli jízdy za jinym autem a je potřeba je pořád šetřit, podruhý zase stížnosti, že vůbec nedegradují... Chcete 2-3 zastávky? Tak je nařiďte pravidly, jedna věta. V čem je problém? Chce Pirelli donutit k více zastávkám? Ať všude vozí super měkkou a měkkou směs. Z F1 se stal hroznej cirkus alibismu.
Aktuálně
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- 2. Trénink (23:00 - 00:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek