DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli neplní zadání, pneumatiky jsou příliš trvanlivé. Rýsuje se změna

Sportovní ředitel Pirelli, Paul Hembery, by se rád vrátil ke dvěma až třem zastávkám na závod. Pneumatiky jsou zatím příliš trvanlivé a týmy si často vystačí pouze s jednou zastávkou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli neplní zadání, pneumatiky jsou příliš trvanlivé. Rýsuje se změna

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 19.07.2015 11:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jens (Hlasovalo 20 lidí) 14.07.2015 21:02
Koukám, že se incinatusovi splašil koník. Hlavně,… »
» jiras (Hlasovalo 18 lidí) 14.07.2015 16:58
Zvláštní - jednou jsou tu stížnosti, že pneu… »
» Alfred (Hlasovalo 18 lidí) 14.07.2015 21:56
stačí se dívat na kvaldu jaké časy dosahují v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

ladys

ladys

178.23.219.XXX
Nejde jenom o průtok, ale i váhu a jak staré jsou pneu.

Nejen šetření, ale i degradace. A někdy i to, že ten nejlepší už nemusí jet naplno...

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Jak jsem psal, pokud bych porovnával průměrné závodní kolo, pak souhlasím. Porovnávám nejrychlejší kolo. Kde nic nebrání použít stejný průtok jako v kvalifikaci.
Dám ještě jeden argument. Tento rozdíl mezi kvalifikací a závodem je od roku 2010 a omezení paliva je až od roku 2014. Proč tedy byly tak pomalá kola v závodech už tehdy a od té doby se rozdíl víceméně nezměnil? Nemůže za to šetření gum? 03

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ladys

ladys

178.23.219.XXX
Tak pak porovnáváte hrušky s jabkama...
Spíš prase s koněm 03

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Jestli se nepletu tak, jsou omezeni jen průtokoměry. Tuším 100kg/h.

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ladys

ladys

178.23.219.XXX
Kolik mají paliva v kvalifikaci, nějak si to nevybavuju..

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Máš pravdu. Ale já nemluvil o průměrném kole, ale o nejrychlejším kole v závodě. A povolený průtok paliva mají v kvalifikaci stejný jako v závodě. Průměrné kolo také není 4-5s za kvalifikačním, ale ještě mnohem pomalejší (netroufám si tipnout o kolik). 03

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Rostislav M.

Rostislav M.

31.192.64.XXX
Kdyby jezdili všechny kola jako kvalifikační, tak jim nevyjde palivo. A žádná formule nebude vozit 1,5-2x tolik paliva.

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No když jezdí 4-5s pomalejší časy (jejich nejrychlejší kola!) než v kvalifikaci, pak se tomu nedivím. Škoda, že neuvidíme, kolik zastávek by jezdili, kdyby jezdili do 1s od kvalifikačních časů. Na 6? Na 8? 12

+ 5 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
stačí se dívat na kvaldu jaké časy dosahují v třetí části na použité sadě s 3-4 odjetými koly (z toho plovina inlapy) a jaké na nové...pak bys možná neryl do Mika. Můžeš s tím třeba nesouhlasit, ale celý stint odjetý "naplno" je stejný nesmysl jak štědrý řecký bankomat...

+ 18 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jens

Jens

162.220.59.XXX
Koukám, že se incinatusovi splašil koník. Hlavně, že pneumatiky už vydrží skoro celý stint naplno a týmy si vystačí s jedinou zastávkou. Už to v nehulte, pane senátore, jste všem k smíchu. Určitě tomu rozumíte lépe než Pirelli! 18

+ 20 / − 16

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000046

uzivatel000046

188.167.24.XXX
Kde vidíte rozpor? Žiaden tam nie je. Tímy idú na jednu zastávku, lebo je to najrýchlejšia cesta do cieľa. Pirelli síce deklaruje, že teoreticky by boli dve zastávky rýchlejšie, ale prakticky sa ich pneumatiky rozpadnú po jednom ostrejšom prejazde zákrutou a preto sa dve zastávky nedajú v pretekoch využiť.
Nikde sa nehovorí, že pneumatiky nedegradujú. Degradujú, a veľmi. Len tímy sa s tým naučili pracovať. Ak tu je niekto alibista, tak je to v prvom rade Pirelli, ktoré nedokáže vyrobiť pneumatiky hodné F1 a neustále hľadá výhovorky na to alebo ono.

+ 7 / − 19

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000046

uzivatel000046

188.167.24.XXX
Mike17 preháňa, Pirelli na plno nevydržia ani trasu z pitlane na štartový rošt.

+ 11 / − 20

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jens

Jens

162.220.59.XXX
Nj, a pak přijde takový Mike17 s tvrzením, že pneumatiky vydrží naplno jen 2 kola a jak je Pirelli špatné, že neumí udělat trvanlivou pneumatiku. 03

+ 17 / − 20

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

85.70.185.XXX
Zvláštní - jednou jsou tu stížnosti, že pneu odejdou po chvíli jízdy za jinym autem a je potřeba je pořád šetřit, podruhý zase stížnosti, že vůbec nedegradují... Chcete 2-3 zastávky? Tak je nařiďte pravidly, jedna věta. V čem je problém? Chce Pirelli donutit k více zastávkám? Ať všude vozí super měkkou a měkkou směs. Z F1 se stal hroznej cirkus alibismu.

+ 18 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama