DISKUZE K ČLÁNKU Marchionne by byl "více než šťastný", kdyby jejich zákazníkem byl i Red Bull

I přes zvěsti ze strany Christiana Hornera by se Ferrari prý moc rádo stalo dodavatelem pohonných jednotek Red Bullu. Sergio Marchionne dokonce řekl: "Nabídnout motory můžeme každému týmu".

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marchionne by byl "více než šťastný", kdyby jejich zákazníkem byl i Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 24.06.2015 14:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» di Apetitto (Hlasovalo 6 lidí) 22.06.2015 20:47
Myslím si, že určitě není Red Bull tak mimo, aby… »
» Duncan66 (Hlasovalo 6 lidí) 24.06.2015 12:36
Adrian urcite postavil i auto pro rok 2015, takze… »
» uzivatel000397 (Hlasovali 4 lidé) 23.06.2015 21:26
Můj skromný názor je, že bez Adriana Newey se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel000397

uzivatel000397

XXX
Je nám jasné, že motory jsou problém, to, že Adrian ale nedělá s motivaci a nasazením jako dříve je holý fakt, nevíme sice přesně co se děje, ty signály jsou ale jasné, včetně odchodu Vettela.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

XXX
Adrian urcite postavil i auto pro rok 2015, takze Adrianem a jeho odchodem to nebude. Navic bych rekl, ze kdyz jsou ted v krizi, tak jim Adrian pomaha co se da, ale je mozne, ze hlavni pricina je proste v motoru. Jsou na tom s Mcl podobne. Nemaji vykon ani spolehlivost a to je proste megapruser. Sanci a pravidla jsou stejne pro vsechny, ale i tak je skoda, ze kvuli Renaultu a Honde jsme pripraveni o poradnou porci zabavy na cele zavodu 09

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000397

uzivatel000397

XXX
Můj skromný názor je, že bez Adriana Newey se vrátí do výchozí posice, kde byli než jej získali, majitel to tuší a proto jej přestává bavit. TR je prakticky na podobné úrovni. Adrian tan sice jako poradce stále je, věnuje se ale více lodím a také jej to nebaví. Něco po něm jistě zůstalo, jeho mozek ale ne.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
di Apetitto

di Apetitto

XXX
Myslím si, že určitě není Red Bull tak mimo, aby si kupovali zákaznické motory. To by byla jasná jízdenka do středu pole a k odchodu z F1. Spíš si myslím, že to rovnou odpískají a nebo přimějí ke vstupu nějakou automobilku a nebo koupí třeba Cosworth a budou si stavět motory sami.

+ 6 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama