Aby zvýšila společnost svoji prestiž, hodlá bojovat v královně motoristických sportů proti Bridgestone a Michelin. Autor se odvolává na tiskového mluvčího, jenž potvrdil, že vstup do F1 je v zájmu společnosti a doba vstupu bude odvisla od srovnání nákladů a příjmů.
Odhadovaná částka na vývoj a přípravu je 27 milionů USD a náklady na sezonu 54 milionů USD. Kumho nepatří mezi největší výrobce pneumatik, ale již v lednu prohlásil nově jmenovaný prezident Sae-Chul Oh: „Cítím velkou zodpovědnost posunout Kumho o kus dále a opustit ji v budoucnu v lepší formě.“
Zajímavé. Své v tomto jistě sehraje i Mezinárodní automobilová federace FIA, jež chce v F1 pouze jediného dodavatele s cílem redukovat náklady.
Na druhé straně by bylo jistě zajímavé, mít na každém voze pneumatiky jiného výrobce. Možná by došlo k toužebně vyhlíženému zvýšení atraktivity, ale pravděpodobně především k dalšímu roztočení spirály zvyšujících se nákladů...
Foto: Sauber Petronas
Do F1 chce další výrobce pneumatik
Britský Autosport přinesl zprávu o tom, že korejský výrobce Kumho zahájil program F1.
Další zprávy
-
Prezident Petr Pavel je v nemocnici! Zranil se na motorce
-
Zastírací manévr? Na vztahu Jennifer Lopez a Bena Afflecka něco nesedí!
-
Rodina Elvise Presleyho řeší vážný problém! Může přijít o legendární památku!
-
Rodina Elvise Presleyho řeší vážný problém! Může přijít o legendární památku!
-
Proč zemřel Matthew Perry (†54)? Nové informace!
-
Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari
-
McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají