Nejrychlejší zastávku jsme viděli u Mercedesu, který v 30. kole odbavil Rosberga za 2,5 sekundy. Práce na voze jeho vítězného týmového kolegy Hamiltona trvala o tři desetiny déle.
Rychlejší přezouvání pneumatik než mistrovský tým předváděla překvapivě Force India, která oba své piloty přezula za 2,7 sekundy. Stejně dlouho trvala také druhá zastávka Kimiho Räikkönena u Ferrari v 26. kole závodu.
Přehled zastávek v boxech
Do Velké ceny Kanady startovali pouze tři z klasifikovaných pilotů na měkkých pneumatikách, zbytek zvolil super-měkké. Většina pilotů si vystačila s jednou zastávkou, dvakrát do boxů zamířili pouze piloti Ferrari, Grosjean, Stevens (druhé zastávky posledních dvou jmenovaných žel vypadly z oficiálního systému) a Button, který si odpykával trest za nasazení šestých dílů pohonné jednotky.
Opotřebení pneumatik a jejich degradace byly extrémně nízké, rozdíl mezi směsmi byl pod jednou sekundou. Nejdelší stint na super-měkké sadě předvedl Massa (33 kol), na měkké zvládl Maldonado 53 kol, tj. 76 % závodu vypsaného na 70 okruhů.
Pneumatikové strategie Velké ceny Kanady 2015