DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes nevyužije žetony pro vývoj motoru ani před Kanadou

Vývojové žetony pro zvýšení výkonu motoru jsou sice lákavé, avšak výrobci se daleko více zajímají o ovladatelnost svých pohonných jednotek.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes nevyužije žetony pro vývoj motoru ani před Kanadou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 01.06.2015 08:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Iscarian (Hlasovali 3 lidé) 31.05.2015 00:02
Jo, sry to Španělsko jsem v tvým příspěvku… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Však len nech vylepšujú,... ..lebo čím ďalej sa dostanú nielen v spoľahlivosti, ale aj vo výkone, tým to bude zaujímavejšie a vyrovnanejšie, lebo niekde musí zákonite existovať hranica, ku ktorej sa všetky tímy dodávajúce pohonné jednotky dopracujú a nik nebude mať zjavne navrch a rozdiel budú robiť mechanici v boxoch pri nastavení a vyvážení vozidla a jazdci na trati svojim jazdeckým umením. Potom bude F1 taká, aká má byť. 01

    + 14 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.70.156.XXX
    no mercedes to nepotřebuje, jen zákaznický týmy budou kňourat, jak by jim to teď bodlo, ale nakonec napřesrok ten motor rádi koupěj, kór jestli nechá merš žetony až na konec

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kubyk002

      78.102.112.XXX
      Tak stále je to ten nejlepší motor, výkonově jej Ferrari možná už dohonilo, ale co se týče spotřeby je na tom stále lépe a spolehlivost zatím letos špičkové, jen Hulk musel měnit motor, takže by týmy byly hloupé měnit Mercedes :)

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    85.93.124.XXX
    To bylo keců o vývoji v průběhu sezóny... Nakonec stejně jezdí s homologovanýma jednotkama z úvodu...

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    78.102.112.XXX
    Nemají důvod Mercedes nemá důvod používat žetony, nechá si je na poslední verzi PJ tudíž v podstatě na příští ročník. Ve Španělsku bylo vidět, že náskok má Mercedes stále hodně velký. Navíc PJ Mercedesu jela už 5 závod, zatímco PJ Ferrari první závod (nebude tam velký rozdíl mezi novou PJ a starší, ale nějaký malý určitě jo). Navíc pokud lze stále FIA odrbkávat s tím, že zlepšují spolehlivost, tak nevidím důvod na nějaké žetony.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Iscarian

      Iscarian

      89.177.211.XXX
      Mercedes měl v Monacu tuším stále tu první PJ, ale Monaco byl už šestý závod, ne pátý.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        78.102.112.XXX
        Jo pro PJ Mercedesů byla Monako 6 závod, ale mluvím tady o Španělsku, které bylo 5 závod a co do rychlosti monopostů má mnohem více vypovídající hodnotu než Monako :)

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Iscarian

          Iscarian

          89.177.211.XXX
          Jo, sry to Španělsko jsem v tvým příspěvku přehlídnul. A máš pravdu tam se výkon PJ projeví daleko víc než v Monacu.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama