DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes nevyužije žetony pro vývoj motoru ani před Kanadou

Vývojové žetony pro zvýšení výkonu motoru jsou sice lákavé, avšak výrobci se daleko více zajímají o ovladatelnost svých pohonných jednotek.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes nevyužije žetony pro vývoj motoru ani před Kanadou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 01.06.2015 08:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Iscarian (Hlasovali 3 lidé) 31.05.2015 00:02
Jo, sry to Španělsko jsem v tvým příspěvku… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Však len nech vylepšujú,... ..lebo čím ďalej sa dostanú nielen v spoľahlivosti, ale aj vo výkone, tým to bude zaujímavejšie a vyrovnanejšie, lebo niekde musí zákonite existovať hranica, ku ktorej sa všetky tímy dodávajúce pohonné jednotky dopracujú a nik nebude mať zjavne navrch a rozdiel budú robiť mechanici v boxoch pri nastavení a vyvážení vozidla a jazdci na trati svojim jazdeckým umením. Potom bude F1 taká, aká má byť. 01

    + 14 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.70.156.XXX
    no mercedes to nepotřebuje, jen zákaznický týmy budou kňourat, jak by jim to teď bodlo, ale nakonec napřesrok ten motor rádi koupěj, kór jestli nechá merš žetony až na konec

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kubyk002

      78.102.112.XXX
      Tak stále je to ten nejlepší motor, výkonově jej Ferrari možná už dohonilo, ale co se týče spotřeby je na tom stále lépe a spolehlivost zatím letos špičkové, jen Hulk musel měnit motor, takže by týmy byly hloupé měnit Mercedes :)

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    85.93.124.XXX
    To bylo keců o vývoji v průběhu sezóny... Nakonec stejně jezdí s homologovanýma jednotkama z úvodu...

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    78.102.112.XXX
    Nemají důvod Mercedes nemá důvod používat žetony, nechá si je na poslední verzi PJ tudíž v podstatě na příští ročník. Ve Španělsku bylo vidět, že náskok má Mercedes stále hodně velký. Navíc PJ Mercedesu jela už 5 závod, zatímco PJ Ferrari první závod (nebude tam velký rozdíl mezi novou PJ a starší, ale nějaký malý určitě jo). Navíc pokud lze stále FIA odrbkávat s tím, že zlepšují spolehlivost, tak nevidím důvod na nějaké žetony.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Iscarian

      Iscarian

      89.177.211.XXX
      Mercedes měl v Monacu tuším stále tu první PJ, ale Monaco byl už šestý závod, ne pátý.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        78.102.112.XXX
        Jo pro PJ Mercedesů byla Monako 6 závod, ale mluvím tady o Španělsku, které bylo 5 závod a co do rychlosti monopostů má mnohem více vypovídající hodnotu než Monako :)

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Iscarian

          Iscarian

          89.177.211.XXX
          Jo, sry to Španělsko jsem v tvým příspěvku přehlídnul. A máš pravdu tam se výkon PJ projeví daleko víc než v Monacu.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama