DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari do Kanady novou specifikaci motoru nepřiveze, zaměří se na kvalifikace
Italský tým potvrdil, že zatím nehodlá využít žádné žetony pro vývoj motoru a že tedy do Kanady vylepšenou pohonnou jednotku nepřiveze.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari do Kanady novou specifikaci motoru nepřiveze, zaměří se na kvalifikace
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Kapor
13:28 27.05.2015 80.87.214.XXX
Bolo to jednoznačne zle prezentované,... ...v originále komentáru, lebo sa jedná o "Pop flopp" ventil, ktorý zabraňuje pri radení rýchlosti, aby pretlak, ktorí vznikne, pribrzdil otáčky turbíny, takže turbo si skrátka ľudovopovedané uprdne a tým sa odstráni pretlak a turbína si pri radení udrží otáčky. Teda žiadna škrtiaca klapka ale "Pop flopp ventil."
uzivatel000968
18:52 26.05.2015 90.64.88.XXX
... tak už aj Maurizio je hlupák ...
... je vôbec niekto v celom paddocku, kto sa aspoň na 15 % približuje výške tvojho intelektu...?
... ...
... je vôbec niekto v celom paddocku, kto sa aspoň na 15 % približuje výške tvojho intelektu...?
... ...
Icewoman
17:18 26.05.2015 178.255.168.XXX
Z čeho se vzpamatuje? Kimiho mizerné kvalifikace nejsou záležitost loňské a letošní sezony, bojuje s tím prakticky od přechodu na Bridgestone a s Pirelli dvojnásob. Je to kombinace jeho šetrného jízdního stylu a charakteru pneu, které na jedno kolo nedokáže zahřát a v dalším kole už nemají potřebnou výkonnost, když k tomu přidá ještě nějakou chybu, je vymalováno. Co je platné, že v závodě má pak super tempo, když prvně musí smazat ztrátu z kvaldy...Co s tím, když jízdní styl měnit nechce?
Asi by měl kromě něj dostat domácí úkol i tým, aby ho dokázal dostat na volnou trať a vymyslel mu pro kvalifikaci ideální strategii, ale zase si říkám, proč by to dělali, když Vettel se s tím dokáže vypořádat líp a těžko chtít, aby preferovali jezdce, který je jednou nohou ve formulovém důchodu.
Asi by měl kromě něj dostat domácí úkol i tým, aby ho dokázal dostat na volnou trať a vymyslel mu pro kvalifikaci ideální strategii, ale zase si říkám, proč by to dělali, když Vettel se s tím dokáže vypořádat líp a těžko chtít, aby preferovali jezdce, který je jednou nohou ve formulovém důchodu.
dannak
15:27 26.05.2015 193.245.34.XXX
muze mit smysl nechat si zetony az na konec sezony a vlastne tak spojit letosni sezoni vyvoj s vyvojem pro sezonu pristi ? Tzn. letos na konci utratit 10 zetonu a treba ani ten vyvojovy balik nedotahnout do konce. A pak doutratit dalsi zetony z pristi sezony a tim vlastne udelat celkove vetsi koncepcni zmenu, nez ve dvou oddelenych vyvojovych cyklech ?
kakaa
14:14 26.05.2015 85.70.156.XXX
no měli by se zaměřit na slabý brzdy mercedesu, lepší příležitost než kanada neni, zase je pravda, že výjezdů z pomalejch zatáček na 300km/h rovinky je tu asi šest a to bude hrát do karet meršum..
kimi je slabej v kvalifikacích už deset let a každej to ví, i arrivabene, kterej s tim stejně nic neudělá, bude za tim možná kimiho neschopnost se soustředit na jedno kolo, ale jen na celej závod a schopnost jemnýho gumyneničícího stylu, kterej zase gumy pomalu ohřívá
no doufám, že až ty žetony využijou, tak to bude znát
kimi je slabej v kvalifikacích už deset let a každej to ví, i arrivabene, kterej s tim stejně nic neudělá, bude za tim možná kimiho neschopnost se soustředit na jedno kolo, ale jen na celej závod a schopnost jemnýho gumyneničícího stylu, kterej zase gumy pomalu ohřívá
no doufám, že až ty žetony využijou, tak to bude znát
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek