mi88ki
14:04 19.05.2015 165.72.200.XXXA jaký je výsledek? Nejezdí se už zase stejně většina závodů na dvě zastávky akorát podstatně pomaleji než už tak nízkém kvalifikačním tempu ?
Proto bych navrhl poměrně jednoduché řešení, zavedení jednotných nádrží na max. 25 kg paliva a tím by byly snad konečně zaručeny alespoň tři zastávky v boxech ale nechal bych na týmech kolikrát budou tankovat. Žádné nesmyslné kontroly spotřeby či průtoku. Nevystačíš s benálem, tak budeš muset zajet vícekrát do boxu než soupeř. Což svým způsobem samoregulačně zamezí jezdit na nějaké extra velké spotřeby, neboť pochybuji, že strategie pěti a více zastávek by mohli být úspěšné.
Gumy by mohly být opět trvanlivé a mohla by se i otevřít konkurence.
Jezdci by pak jezdili i v závodech naplno, téměř v kvalifikačních rychlostech, vzhledem k podobné váze vozu a bez zbytečného a nesmyslného šetření netrvanlivých gum, pěkně naplno, co to dá. Žádné žmolky mimo optimální stopu, protože nikdo nebude vyrábět umýslně gumy co nic nevydrží.