DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Motorsport bez motoru je náročný
Helmut Marko, poradce šéfa týmu, připustil, že se Red Bull do konce letošní sezony nezlepší natolik, aby mohl bojovat s Ferrari a Mercedesem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko: Motorsport bez motoru je náročný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:14 29.04.2015 93.99.87.XXXNěkdy měl Webber strategie řízené zájmem týmu, ale rozhodně to neplatí o Malajsii. Multi21 pochopil stejně jako já i Webber (málem rozbil Vettelovi hu..). Proč ho nepřezuli prvního? Celou dobu to psali. Měli za to, že dojedou do konce v pozici "21", tak bylo naprosto fuk, kdo přezuje první. Mark měl stejně jako Lewis slušný náskok (3,8s) a opravdu vyjel před Vettelem!!! A i kdyby ho přezuli prvního, to jsi čekal že Vettel na měkkých nestáhne 2s na Marka na tvrdých a nechá si najednou poslušně odstup??? Souboj by se jen oddálil o 1-2 kola. Dopadlo by to naprosto stejně! Takže podle tebe Marka zrychlovali, pak zpomalovali, pak nějak zapomněli, že ho chtějí dostat za Seba, tak ho rekordně rychle přezuli a to vše jen proto, aby ho předjel Vettel o 2 kola dřív?????? Komplikovanější a hloupější strategii jsem ještě neviděl.
Paradoxní je, že tu "lumpárnu" obhajuji stejně jako zbytek světa, včetně všech lidí v F1 pracujících a nevšiml si jí ani nikdo z týmu, ani oba její účastníci. Zatím co ty jediný na celém světě jsi ji odhalil a jsi jediný spravedlivý. A vůbec ti nepřekáží, že to celé "divadlo" nedává žádný smysl a případný podraz by se dal udělat naprosto jednoduše, standartně a bez té hrozné mediální ostudy a bez rizika kolize. No s tím dokážu žít.
Ale jsem hrozně rád, cos napsal o stejných strategiích Rosberga a Webbera. Konečně se na něčem shodneme. Pro jistotu si to uložím, mám nějaké tušení, že se mi to bude hodit.-
odin
19:51 29.04.2015 77.240.96.XXXDej sem data, která dokazují, že by Vettel, v případě dřívějšího Webberova pitstopu, ho sejně předjel o dvě kola déle. Je to nesmysl. Jak Vettel dokáže předjíždět auto, které jakž takž funguje, jsme viděli před týdnem v Bahrajnu. To, že Webber mohl ještě přidat k 4,5 sec náskoku na čerstvých pneu nějakou sec. , než přezuje Vettel, přehlížíš.
Ne, ne Miku strategie fungují stejně jak u Vettela a Webbera v 2013, tak loni, či letos u Hamiltona s Rosbergem. To jenom ty v tom hledáš rozdíly, protože se ti obrátily priority. Tehdá jsi fandil preferované jedničce, dnes fandíš nepreferované dvojce.
A tak stejné kecy, kterými mne tu krmíš, můžu psát já na tvé nářky nad strategiemi (úsilím) Mercedesu dostat Nica za lewise. Paradoxní je, že od začátku sezóny nebyl nikdy Niko před Lewisem. Ale ty klidně píšeš, jak to dalo Mercedesu hodně práce dostat jej za Hamíka. Probuď se.-
Mike17
20:21 29.04.2015 93.99.87.XXXProbuď se ty!!! Nepsal jsem, že jim dalo práci dostat ho za Hamíka, ale za Ferrari!!!!! Navíc jsem DOSLOVA napsal, že si dělám srandu, zcela úmyslně proto, abys i ty pochopil, že to není myšleno vážně!!! A přesto to tu napíšeš.
Ale je vidět tvůj nezaujatý názor. V Bahrajnu jsi kritizoval Vettela, že nedokázal na STEJNÉ směsi předjet Bottase (jo chudák se ještě nenaučil, jak šlápnout na plyn, když se mu na rovince nepřiblížil ani ke křídlu, šlápnout na pedál totiž umějí jen praví šampioni ). A najednou je scifi, že by mohl Vettel za (přibližně) 15 kol na měkčí o vteřinu na kolo rychlejší směsi dojet 4-5s náskok a na nejlepší trati v kalendáři na předjíždění ho předjet. Jo, jo absolutní nezaujatost.
Ještě jsi k tomu nezaujatě dodal, že v sezoně nikoho nepředjel, což je nesmysl.
A ještě jeden tvůj totální přehmat. Pořád tu tvrdím, že situace v Mercedesu a RB (2013) je stejná a ty mi tu napíšeš, že hledám rozdíly. Ty dnes fakt nemáš den.
Ale možná bych jeden rozdíl našel. Nevím, jestli někdy měl Webber 4 závody po sobě podělanou strategii. Ale je pravda, že mu zase 2x neupevnili kolo.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek