DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Motorsport bez motoru je náročný

Helmut Marko, poradce šéfa týmu, připustil, že se Red Bull do konce letošní sezony nezlepší natolik, aby mohl bojovat s Ferrari a Mercedesem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Motorsport bez motoru je náročný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 29.04.2015 21:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 16 lidí) 23.04.2015 15:54
Jestli to nesouvisí s tím, že každý závod jim… »
» zipp (Hlasovalo 14 lidí) 23.04.2015 13:35
Opět Marko Achjo, zase si stěžuje na motory.… »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 23.04.2015 17:05
Někde jsem psal o perfektní práci Red Bullu??? … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zipp

    zipp

    81.19.3.XXX
    Opět Marko Achjo, zase si stěžuje na motory. Každej závod, každej víkend, pořád jsou od něj jen slyšet nářky.

    + 14 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Jestli to nesouvisí s tím, že každý závod jim Renault připomene, že mají nejslabší, nejnespolehlivější a tuším nejdražší motor z platících týmů. 12

      + 16 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        213.216.61.XXX
        Na motoru spolupracovali inženýři RB, ale že je motor špatný jim pořád připomíná jenom Renault. Jistě, Miku... 12 Renault určitě taky způsobil, že jim to jejich béčko natřelo v Malajsii.

        + 15 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Někde jsem psal o perfektní práci Red Bullu??? 12

          + 10 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            213.216.61.XXX
            Aha, takže RB neodvádí dost dobrou práci, ale zároveň je podle tebe v pořádku, když háže špínu jenom na Renault a naznačuje, že oni vše udělali správně (viz nynější Markova slova), a dokonce přizdisráčsky vyhrožuje odchodem. Vidím, že jsi ve svém fanboy přístupu velmi konzistentní. 12 Kdyby hned na začátku přiznali svůj podíl viny na motoru, nebo na vývoji vozu, tak by jejich kritika spoustě lidí tolik nevadila. Ale problémy u RB opatrně přiznal teprve celkem nedávno Horner a to hlavně proto, že Renault konečně "vrátil úder". Takže spíš to byl pokus uklidnit situaci, aby nedošlo k další přestřelce, kdy by toho vyplavalo na povrch více.

            Jo a pokud chceš náhodou tvrdit, že jsem ti něco podsunul a nemyslíš si, že jejich řeči jsou v pořádku, tak asi trpíš menší schízou, protože nevím, proč bys jinak jejich plivance na Renault opakovaně hájil.

            + 6 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              78.157.160.XXX
              Přišel jsi tady zase jen trollovat a ostatním nadávat? Umíš i něco jiného, ty "přizdisráči"? Zase sis vykonstruoval něco, co někdo neřekl, abys ho mohl ponížit? 02

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jak už jsem psal mnohokrát, mohli by změnit formu komunikace. Ale pokud platí nejvíce peněz za nejhorší výrobek, mají právo si stěžovat. I kdyby měli to nejhorší šasi v poli. Stejně tak když si sám zaplatím jakékoliv zboží a pak zjistím, že je dražší a horší než konkurenční, budu hodně nadávat. Podle tebe je to zaslepenost, podle mne logika. Ano, jsem v tom pořád konzistentní. 12
              Na rozdíl od lidí, pro které jsem zaslepený fanboy každý týden jiného týmu (pilota).
              12

              + 6 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Miku, logické to může být. Ale uvažoval jsi někdy také o osobní odpovědnosti? Když si koupím dráž horší výrobek, tak v prvé řadě nadávám sám sobě. Ale to se bohužel dnes v této společnosti nenosí, že? Proto si tu většinou nerozumíme.

                + 1 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Musím uznat, že v tom máš pravdu. A tohle by mělo od Marka nebo Hornera zaznít, ikdyž asi nemohli moc tušit, jaká katastrofa u Renaultu vznikne, když to podepisovali. 01
                  Jen si nejsem jistý, že by Renault ocenil prohlášení RB: Jsme kreténi, že jsme smlouvu s Renaultem uzavřeli. 12
                  Nicméně ta moje reakce není o tom, kdo kolik plácal blbostí, nebo kdo jak moc se chová arogantně. Ale že kritika je v tomto případě oprávněná. Promiň, ale je naprosto oprávněná. 03

                  + 5 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    A zase jsme u toho samého. Ty si nejsi jist, že Renault by ocenil prohlášení RBR "jsme kreténi, že jsme s vámi podepsali smlouvu." Ale obhajuješ jejich nadávky, výhrůžky, vydírání, pomluvy směrem k Renaultu. Myslíš, že tohle jednání RBR Renault náležitě ocenil?
                    Já tvrdím, že určitě ne. Proto si opět nerozumíme. Můj názor je, že partnerství se neuzavírá na jednu sezónu, ale na delší období. V tomto období oba partneři musí vědět, že mohou prohrávat a musí spolupracovat, pokud chtějí v budoucnu vítězit. Mediálními pomluvami druhého nikdo nic nezíská. Naopak ztratí oba.
                    Já bych byl spíše pro, aby si to vyříkali mezi sebou (čím ostřeji, tím lépe) a pracovali na lepší budoucnosti (pokud oba ještě chtějí). Pokud by měli mít mezi sebou problém, je nejlepší se rozejít a spolupracovat s jiným výrobcem motorů. Vždyť je to naprosto přirozené a legální. Dám příklad.
                    Co víš o důvodech změny dodavatele pohonné jednotky v případě Lotusu? Lotus byl úzký spolupracovník Renaultu (dokonce to ještě nedávno měli v názvu). A najednou z ničeho nic jezdí s Mercedesem pod kapotou. Byly někde medializovány nějaké roztržky, pomluvy, vydírání? Já o ničem nečetl. Prostě se dohodli, že jim Renault nevyhovuje (ani nevím z jakého důvodu výkonnost? cena? vývoj? zaměření uzší spolupráce s RedBully? ukončení smlouvy?) a zvolili si jiného dodavatele. Proč RBR má stále potřebu někoho mediálně špinit a ty jim za to tleskáš a obhajuješ je?
                    Já počínání RedBulláků chápu jako podlost. Tebe mám zaškatulkovaného jako slušného kluka a tak mě vytáčí, když někdo slušný tohle obhajuje.
                    Nezlob se na mne, ale i kdyby jim Renault dodal několikanásobně dražší šmejd, tak další rok už mohli jezdit s jiným motorem. Bez nářků, vydírání a Markovsko-Hornerovských mediálních exhibic. Smlouva, nesmlouva. V F1 to tak chodí.03

                    + 1 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      1. Já tu neobhajuju nadávky, výhružky ani vydírání. Že komunikace by měla vypadat jinak píši jak tady, tak na několika jiných diskusích. Obhajuju pouze právo na kritiku špatného zboží. A že je špatné, uznává i sám Renault, tudíž na krititku právo nesporně mají. Stačí číst a nedomýšlet si co bych si tak mohl myslet. 03
                      2. RB momentálně nemá na výběr. Ferrari i Mercedes se vyjádřili, že RB motory dodávat nebudou. No bodejť, mají podporovat někoho, kdo bude případně porážet jejich vlastní stáj? A Honda má, pokud vím, exkluzivní smlouvu s Mclarenem. Víš o nějakém pátém výrobci, o kterém nevím? Nezbývá jim, než si "vyžrat" i příští sezonu a pak se zamyslet nad tím, jestli nezvolit něco jiného, nebo nového. 03

                      + 5 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        1. Tady zatím bagatelizuješ (pro tebe typicky) jakékoliv vyjádření spoluúčasti. I když naoko přiznáváš, že jejich komunikace mohla vypadat "jinak". Jak jinak? Když hned následující větou shodíš "jinou" komunikaci, jako ze strany Renaultu neocenitelnou?
                        2. RBR se do této "bezvýchodné" situace dostal pouze svým rozhodnutím. Takže čím déle budou pomluvat v méddiích, namísto aby situaci řešili, tím déle bude jejich "vyžírání" sezón trvat. Pokud vím, tak už loni mohli pracovat na "volbě něčeho jiného, nebo nového", jak píšeš. Nymísto toho se soustředili na mediální pomluvy výrobce průtokoměrů a soudní spory. Když jim nevyšla tato propaganda, tak se jejich ne návist obrátila k výrobci motorů a pokračují dál v pomlouvání.
                        argumenty, že Ferrari, nebo Mercedes nebudou podporovat konkurenci, která je bude porážet, jsou liché. To by nedodávali motory nikomu. Ani Williamsu, ani FI, či Lotusu. Podobné je to s Ferrari. Ne, ne Miku, vše je na prodej a tudíž i ke koupi a v F1 to platí dvojnásob.
                        Jo a ještě na závěr poznámka. Pokud vím, tak RedBull má exkluzivitu s Renaultem. Tak že si nepleť jejich postavení s platícími týmy. Jsou na stejné úrovni jako Mercedes, či Ferrari, nebo McLaren!!!03

                        + 1 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          147.229.7.XXX
                          1. Kdo chce spoluúčast si najde. Viz poslední Hornerovo vyjádření, kde přiznává nedostatky letošního šasi. Chce to číst vše, ne jen to co se mi líbí.
                          2. Ano, spolupracovat dál s Renaultem bylo jejich (chybné) rozhodnutí a musí za to převzít zodpovědnost, ikdyž nemohli předpokládat takový průser. Na něčem novém možná už i pracují, já to nevím, ty taky ne. Každopádně smlouvu s Renaultem mají ještě na příští rok. Nevím, jak moc by právníci řešící průtokoměry mohli pomoct při vývoji motoru, tato souvislost mi uniká.
                          To, že Ferrari i Mercedes NECHTĚLI dodávat motory RB jsem četl tady. Pokud se ti zdá důvod konkurence hloupý, zeptej se jich proč. Mně jiný lepší nenapadá.
                          Promiň, až bude mít RB motory ZADARMO, pak to srovnávej s Ferrari, Mercedesem nebo Mclarenem a pak budu souhlasit, že mají držet ústa a nestěžovat si na něco darovaného. Pokud vím, tak za ně PLATÍ a to dokonce nejvyšší částku ze všech. A pokud si zaplatím za něco nejdražšího, aspoň já očekávám, že dostanu něco nejlepšího. Pokud mi dodají to nejhorší, pak budu nadávat na svoji blbost, ale rozhodně i dodavatele a nenechám na něm nit suchou. 03

                          + 3 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            1) Vše čtu a také se k tomu vyjadřuji. Jestliže pan Horner po šesti letech neustálých nářků, vydírání a pomluv, konečně zabrousí také do vlastního hnízda a dokáže přiznat i jejich nedostatky, je jistě chvályhodné. Jenom ale dodám, že na nedostatky jejich šasi jsem tu upozorňoval mnohem dřív, než nějaký Horner. A nebyl jsem jistě sám. To, že změnil rétoriku, když mu renault oplatil stejnou měrou, ti tu už nadhodil Nasir. Když už jsem u toho Renaultu a jejich "vráceného úderu", neopomenu si přihodit. To, že jsou RedBulláci lháři jsem tu také tvrdil mnohem dříve, než s tím vylezl Renault. A ty jsi byl jedním z jejich obhájců. Už doufám věříš, že lžou, když ti to napsal zástupce "pohybující se ve světě F1". A nebudeš mi to pořád vyčítat, co jsem si dovolil, bez důkazů.03 13
                            2) O jakém průseru mluvíš? Tak Renault nemá největší výkon ze všech motorů. No a co? Však ho neměl ani v dobách dominance RedBullu. A spolehlivost? Tak tam jsem přesvědčen, že souvisí mnohem víc s řešením šasí, chlazením a co já vím s čím ještě. Čili nikoliv pouze vina Renaultu, ale podíl 50/50, možná 60/40.
                            Co do toho pleteš právníky řešící průtokoměry? Měl jsem na mysli to, že namísto, aby RBR hledal své zvýhodnění ve svém měření průtoku paliva, (které hnal až k soudu), měl raději všechny síly napřít k spolupráci s Renaultem na odstranění nedostatků. Minimálně měsíc a půl zbytečně proplácali kauzou průtokoměry.
                            Na dodávky motorů mám svůj názor. Podle mne se jednalo o oboustranný nezájem. RedBull chtěl mít zajištěnu tu nejnovější a nejvýkonější možnou variantu motoru. Proto nechtěl motory od svých konkurentů a raději pracoval na exkluzivitě s Renaultem.
                            A co se týče ceny? Tak to jsi mě fakt rozesmál. Tak naivní pohled jsem opravdu nečekal. To Ferrari, nebo Mergl nic neinvestují podívají se nahoru (možná se pomodlí) tlesknou a spadne jim motor z nebe úplně zadarmo? Tak to je góól18 18 18 Naopak chudáci RedBullíci musí své pohonné jednotky Renaultu platit. Tak věz, že jak Ferrari, tak Mercedes stojí vývoj pohonných jednotek nejspíše mnohem víc, než kolik platí ubulení RedBullíci.13

                            + 1 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              147.229.7.XXX
                              1. Nějak jsem si nevšiml, že v letech 2010-13 RB pomlouval, vydíral a naříkal nad motory Renault. 12 Ale klidně si to mysli, je mi to fuk. Nic to nemění na tom, že na stížnosti loni a letos mají nárok.
                              2. Průser je jistě nadnesené slovo, ale klidně se to tak dá označit. Je prostě nejmíň výkonný a nejmíň spolehlivý z kupovaných motorů, přesně jak jsem psal. Sám Renault to uznává, nevím co k tomu dodat. Nevím co měli dělat technici RB pracující na průtoku paliva, když na motorech Renault RB spolupracoval na softwaru. To už se do toho mohli zapojit i ti právníci. 12 RB motory nikdy nevytvářel, tudíž asi nemají lidi na to, aby s konstrukcí cizího výrobku něco dělali. Nevšiml jsem si, že by technici Lotusu jezdili do Mercedesu kecat do výroby motorů. Také jsem neviděl zmínku o technicích Sauberu v továrně Ferrari, ani zmínku o konstruktérech Mclarenu pracujích v továrně Hondy. Výrobce je Renault a Renault by měl dodat objednané zboží.
                              Když si půjdu kupovat televizi, taky nepojedu do továrny kecat do jejich výroby. 12

                              Jistěže vývoj a vytvoření motoru M a F něco stojí. Ale těžko si bude Ferrari (nebo Mercedes) nadávat na Ferrari, že mu dodalo špatný motor. 12 Ikdyž částečně to loni u Ferrari proběhlo, což ti kupodivu nevadilo. Motory je víc nestojí. Za vývoj si nechají od kupujících zaplatit a je v ceně jejich motorů (viz článek o stížnostech Sauberu). Určitě si sami nedodávají motory za víc peněz, než za kolik je poskytují jiným. To by byl unikátní příklad charity v F1. 12

                              Tudíž pořád platí: za nejhorší motory platí RB nejvíce peněz. No nekup to!!! 11 12

                              + 3 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.96.XXX
                                1) Co zase kličkuješ? V letech 2010-13 nenaříkali nad motory, ale nad jinými problémy, kterými sledovali vlastní zvýhodnění. Ale to se zase budeme točit v kruhu.
                                2)Pokud vím, tak technici RBR spolupracovali na sofrweru až po kauze s průtokoměry. Já jen tvrdím, že RedBullíci vytváří jednu kauzu za druhou a hledají s čím se chytnou k vlastnímu zvýhodnění.
                                A že RBR motory nevytvářel? Také o tom nevím, ale vím o tom, že výrobou vlastních motorů "vyhrožoval" jeden tvůj RedBulácký chráněnec. Z mého pohledu lhal a vydíral. Ale ty jsi na tato slova alergický v souvislosti s RedBullem. Tak že bych předpokládal více tvé oddanosti a víry v pravdivost a vážnost jejich prohlášení. Najednou na to nemají lidi? To nemyslíš vážně. Ještě před rokem jsi podobným žvástům věřil.
                                Proč by technici Lotusu jezdili do Mercedesu kecat do výroby? Oni berou výrobek takový, jaký je a kolem něho postaví šasi. Přesně opačně jak to probíhá u RedBullíků. Ti postaví šasi, které prohlásí za nejdokonalejší v F1 a pak mají problém do něho zakomponovat motor, tak aby vůbec měl šanci fungovat.13 A vinu svedou na výrobce motoru.
                                Renault objednané zboží dodal. Jestliže ne, jak naznačuješ, pak mi prozraď co pohání vozy hornerova týmu?
                                Opět vytrháváš z kontextu. Příklad s televizí je mimo mísu. Tam jde o konečný produkt. Tady se jedná o komponent. Výrobce televizí jistě úzce spolupracuje s dodavateli čipů, obrazovek, plošných spojů atd atd. Bylo by trapné, kdyby deska se součástkami byla větší, než skříňka za obrazovkou, do které patří.
                                To, co proběhlo u Ferrari mi nevadilo, protože nikdo nikoho přes média nešpinil, jak to s oblibou dělali páni Horner a Marko. Pořád nechápeš, co mi vadí. Nebo nechceš chápat?

                                + 0 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  1. Áááha, takže on si RB v tom období na něco někdy stěžoval. Hamba jim, to nikdo jiný nedělá. 12
                                  2. Ano na softwaru začali spolupracovat po prvních závodech, kdy se projevilo, jak daleko za Mercedesem Renault je. To souhlasím. Nevzpomínám si, kolik kauz řešil RB u soudu. Můžeš mi připomenout další?
                                  Ano, že budou dělat vlastní motor Marko lhal. A když si najdeš tehdejší naši diskusi, tak jsem i já uznal, že kecá aby zatlačil na Renault. A přesně o tom to je. Ikdyž jsou věci, se kterými s nimi nesouhlasím, tak mi neustále podsouváš, že jim věřím všechno a ve všem je obhajuju. Tohle je jeden z příkladů, kdy naprosto ignoruješ, že jim všechno nevěřím. Prostě když se jich zastanu v NĚČEM, tak se jich zastávám ve všem a všechno jim žeru. A úplně stejně to vnímáš u prohlášení lidí z RB. Protože Marko někde lhal, tak lžou všichni a ve všem. Absolutně ignoruješ ta prohlášení, kde berou část viny na sebe a budeš tu tvrdit, že hází všechnu vinu na Renault. Jo, to jsi prostě ty. Úplně stejně je to se Schumacherem, Webberovým "poškozováním", Rosbergem, Ecclestonem atd. Někdo udělá jednu prasárnu, tak už každý jeho čin je prasárna, ikdyž to nedává nejmenší smysl. O tom naše diskuse jsou. 03
                                  Jinak nikdo nepopírá, že Renault zboží dodal. Ale když si objednám Porsche a dodají mi za tu cenu Fabii, pak s dodaným zbožím spokojený nebudu. A nedivím se, že není spokojený ani RB. 12
                                  To co proběhlo u Ferrari ses dověděl jak? Já přes media, takže se asi špinili přes media. Navíc lidi z jedné továrny. Nevidím v tom rozdíl. 12

                                  + 3 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.96.XXX
                                    Tahle debata nemá cenu. Píšeš nesmysly, ignoruješ posloupnost událostí, bagatelizuješ atd. A ve finále z těchto činů obviníš mne. Chudák Schumi s Ecclestonem, kteří udělali jedinou prasárnu a já na ně koukám jako by toho měli na svědomí spousty. Nechme toho. A v případě Webbera s Rosbergem už vůbec nevím kam míříš. Vždyť ty dnes v případě Rosberga papouškuješ moje výhrady k TR před pár lety u Webbera. Rozdíl je jediný. Tehdá jsi fandil Vettelovi a "podrazy" Webbera ti nevadily, tak jsi obhajoval RedBull s Vettelem. Dnes fandíš Rosbergovi tak to podrazy v TR najednou vadí. Najednou vidíš stejné věci, které jsem já viděl před třemi a více lety. A najednou si uvědomuješ že např. povolání vedoucího pilota k poslednímu pitstopu až po jeho stájovém kolegovi, (jak tomu bylo v Malajsii 2013), je nevýhodné a dá se považovat za podraz. Tehdá jsi tvrdil, že ho podrazil Vettel, nikoliv tým. Ale Seb ho do boxů nepovolával až jako druhého. Srovnej si to Miku. Přece strategie musí fungovat stejně ať jde o Rosberga, nebo Webbera. Nemůžeš tlouci pokaždé na jinou stranu, podle toho komu fandíš, pokud chceš být alespoň trošku váženým diskutérem.03

                                    + 1 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      Jo přesně, nemá to cenu. Časová posloupnost nemá nic společného s tím, co jsem napsal. RB má právo na stížnosti, okecávej si to jak chceš, nic na tom nezměníš. Že jim schvaluju lži je jen výplod tvé fantazie (jinak dokaž jaké). Protože motor Renault je nejhorší a to lež není.
                                      Na rozdíl od tebe přistupuju k Webberovi i Rosbergovi naprosto stejně. Ani jednomu nikdo úmyslně nekazí závody a oboum přizpůsobují strategie KDYŽ JE TO TŘEBA podle týmové jedničky. Mají naprosto stejné postavení v týmu. Pro tebe je na jedné straně "každý" Webberův problém důkazem nefér ubližování, zatímco naprosto srovnatelné strategie u Rosberga bereš jako správné a technické problémy najednou jako běžné. Stejně jako ti nevadilo, když měl technických problémů v jiných sezonách víc Vettel. Tak, jako ty jsi tvrdil v roce 2013, že nebude mít Webber šanci, já jsem úplně stejně tvrdil před letošní sezonou, že mistr je jasný. Obojí není žádný záblesk geniality a ani výplod něčího poškozování, je to jen logický následek stavů v týmech.
                                      A co se týká zmíněné zastávky v boxech, samozřejmě jsi přehlédl (jistě neúmyslně 12), že mi nevadilo to, že Lewis jel první. Vadilo mi to, že v tomto případě měl Lewis natolik velký náskok (tuším kolem 6s), že útok Rosberga naprosto nehrozil a ten přišel úúúplně zbytečně o pozici. jet těsně za sebou, nepípl bych ani slovo. 03 Samozřejmě je pro prvního výhoda zajet do boxů první, to platí s těmito hadrami pořád. 03

                                      + 2 / − 3

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • odin

                                        odin

                                        77.240.96.XXX
                                        Miku nech toho. Už se dostáváš do blábolení nesmyslů a podsouvání mi hloupostí. Nikde a nikdy jsem nenapsal nic o správ ných strategiích pro Rosberga. Jenom o stejných strategiích, jako ordinoval RedBull Webberovi. A v tomto kontextu se podivuji nad tvým přístupem k oběma. Vždyť jsme se tu hádali o Malajsii snad dva roky. A dodnes jsi nepřipustil, že Vettelovi umožnil Webbera předjet tým RBR, strategií k tomu určenou. A ještě neomaleně lhali, že multi21 znamenalo TR ve prospěch Webbera. Čehož jsi se samozřejmě chytil, jako veš košile. Ano pro mne je to podraz. I hlupák ví, že kdo zajede přiměřeně dříve pro nové pneu, získává velikou výhodu. Na to nemusí být stratég špičkového týmu. Proč nepovolali Webbera k poslední výměně před Vettelem, když tolik stáli o to aby zvítězil? Měl na to právo, vedl závod. Tvé reakce k událostem v Malajsii, v kontextu s jinými tvými komenty (názory) např. na Rosbergovy strategie posledních dvou sezón, jsou pro mne důkazem, jak tvého zaujatého přístupu, tak tvého obhajování lží.
                                        K tvému tvrzení, že je mistr jasný. Nikdy jsem ti to nezpochybnil ani slovíčkem. Myslím si totéž.
                                        K zastávce v boxech. 6 sec. je najednou veliký náskok, kdy nehrozí útok soupeře? Webber měl v Mal. tuší okolo 4,5-5 sec. přezuli ho rekordně rychle a na výjezdu bojoval se Sebem. Mergl dokázal Lewisovi také o 1,5 sec."pokazit" zastávku, tak že útok hrozil. Akorát je za vším třeba vidět zájem týmu. Mergl to provedl standardně a tak lidé jako ty ani nepřipouští nějaké komplikace vedoucího závodníka. RedBull to neprovedl standardně, komplikace vedoucímu závodníkovi způsobil a lidé jako ty se mohou přetrhnout v obhajování lumpárny.02

                                        + 1 / − 3

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama