DISKUZE K ČLÁNKU Suverenní Hamilton opět získal pole positon, druhý Vettel
BAHRAJN - KVALIFIKACE ; Pole position na Velkou cenu Bahrajnu si vybojoval Lewis Hamilton, který opět nenašel přemožitele. Druhé místo patří Sebastianovi Vettelovi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Suverenní Hamilton opět získal pole positon, druhý Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000968
(Hlasovalo 16 lidí)
18.04.2015 18:19
Zatiaľ super... ... aj keď body sa rozdeľujú až… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
16:41 19.04.2015 93.99.87.XXX
Ano byl jsem to já. Nešlo o to jestli udělalo pokrok, ale jak velký. A svoji chybu jsem uznal a omluvil se.
A taky proto bych s tím trochu počkal. Zatím to nějak nevypadá na to, že by Mercedes měl mít dominanci menší než RB v jakékoliv sezoně. Aspoň začátek sezony nevypadá hůř, než kterýkoliv začátek sezony RB.
A taky proto bych s tím trochu počkal. Zatím to nějak nevypadá na to, že by Mercedes měl mít dominanci menší než RB v jakékoliv sezoně. Aspoň začátek sezony nevypadá hůř, než kterýkoliv začátek sezony RB.
Lojza
14:50 19.04.2015 78.157.160.XXX
Měl jsem za to, že se bavíme o letošní sezóně Loni ano, to Mercedes měl velký náskok. Letos nikoliv. Nejenže to bude jiné, ono to jiné už je. Nejsi to ty, kdo se tady před Malajsii hádal, že Ferrari neudělalo žádný pokrok ve srovnání s Mercedesem? Pokud ano, pak to asi s tebou nebude mít moc cenu rozebírat.
Witt
14:26 19.04.2015 83.208.185.XXX
Určitě se nerozčiluju, není důvod :). Jestli to nebude tím, že letos jako jediný dokáže zatopit Mercedesům, jako jediný je už porazil oba v závodě a viditelně nemá důvod mít špatnou náladu, protože se usmívá, kudy chodí. Takže jeho odpůrcům a lidem, kterým nevoní, přirozeně ubývají argumenty, proč jeho výsledky snižovat. A samozřejmě se nebavíme o historii, ale o současné formuli. Kdokoliv jiný může být teoreticky lepším pilotem, ale na to se historie ptát nebude, tam bude hrát jenom jeho konzistence, hromady vyhraných závodů a to, že byl schopen pro vítězství potopit i týmového kolegu (na čemž není nic špatného). V neposlední řadě, i když jsem Vettelovi nikdy přímo nefandil, tak před jeho brazilskou stíhačkou jsem tehdy musel smeknout i já ... a baví mě, protože lidem zvedá žluč, emoce a není plytký (fanoušci ho buď mají, nebo nemají rádi jako Schumachera, a to je vždycky dobré znamení).
MJ
10:39 19.04.2015 81.90.163.XXX
1. na níkoho jsem neutočil kromě tebe a tváho nesprávného názoru o tom že po dnešním výkonu Raikkonen má odevzdat řídičák
2. hned jsem předal fakta o tom proč by ten řidičák po dnešku odevzdat neměl
3. Ty fakta jsou můj argument
4.Máš pravdu že Raikkonen neni to co bejval, nicméně je pořád solidní jezdec
5. Doporučení: koukej na F1, ne obrazek Alonsa, Děláš tu ostudu všem Alonso fans, kteří těhle hádek mají dost (včetně mě) a Alonsu samotnému
2. hned jsem předal fakta o tom proč by ten řidičák po dnešku odevzdat neměl
3. Ty fakta jsou můj argument
4.Máš pravdu že Raikkonen neni to co bejval, nicméně je pořád solidní jezdec
5. Doporučení: koukej na F1, ne obrazek Alonsa, Děláš tu ostudu všem Alonso fans, kteří těhle hádek mají dost (včetně mě) a Alonsu samotnému
uzivatel001402
08:32 19.04.2015 85.70.70.XXX
Vettel nebyl nikdy uplakaný, mýlíš se. Do řečí veřejnosti se dostal v podobné souvislosti druhý Němec v poli, ten co jezdí v Mercedesu, a musel to vyvracet.
uzivatel001402
08:26 19.04.2015 85.70.70.XXX
Vy jste teda expert na slovo vzatý! Nevadí mi, že vidíte větší potenciál u Ricciarda a Bottase, i když s tím osobně nesouhlasím, ale říci o bývalých mistrech světa, že jsou to podprůměrní jezdci, to je opravdu velmi hloupý názor od člověka, který F1 nerozumí ani za mák
crazytunny
01:31 19.04.2015 62.182.234.XXX
zamyšlení Je zajmavé jak od asbolutní dominance v 1 závodě a o novinářském honu na Mercedes se ve 2 hém závodě sezóny dominantní náskok zmenšil na polovinu/třetinu (ted nebudeme resit SC a strategie..atd) aby ve 3tím závodě opět narostl a teď se ve 4tém opět zmenšil
Příjde mi to jako kdyby Mercedes ladil motor na nižší výkon a hledal optimální hladinu kdy
- bude i nadále vyhravat
- bude vyhravat s mensim rozpestupem nez rekneme je nejaka psychologická "dominantí" hranice
Je to spekulace a cista "asi" fikce ale kdo vi ze?
:D
Příjde mi to jako kdyby Mercedes ladil motor na nižší výkon a hledal optimální hladinu kdy
- bude i nadále vyhravat
- bude vyhravat s mensim rozpestupem nez rekneme je nejaka psychologická "dominantí" hranice
Je to spekulace a cista "asi" fikce ale kdo vi ze?
:D
Evžen
23:24 18.04.2015 212.79.110.XXX
Milý jezdče F1, který tedy zřejmě víš, co to obnáší sednout do monopostu F1 a dvě hodiny v kuse jet,
odpůrci Sebastiana Vettela málokdy zpochybňují jeho bezesporu vynikající fyzickou kondici a schopnost ustát velká přetížení, kroutit volantem, mačkat tlačítka a šlapat na pedály, ne, tady jde o něco jiného -> Seb má dobrou rychlost na jedno kolo, rád se "pere se stopkami" a mazlí se s gumami, ale když jde o tvrdý boj o pozice s neposlušným vozem, když se musí s autem poprat, nebo se třeba jen trochu nedaří, jako by rázem ztrácel lesk. Ricciardo ho loni bodově porazil naprosto férově a celou sezónu byl buď na stejné úrovni, nebo i lepší. A přesto se najdou chytráci, kteří to bagatelizují s tím, že Vettel byl demotivovaný, nebo ho snad dostatečně nepodpořil jeho vlastní tým (který mu minimálně 2x měnil šasi). Vsadím se, že letos, když mu auto jede, by už o nových V6 motorech neřekl, že jsou na ho*no. Je jasné, že jeho tituly nemůže nikdo (obzvláště milovníci statistik) zpochybnit, nelze ovšem popřít, že je všechny posbíral za podobných okolností, v jednom týmu a ve čtyřech po sobě následujících sezonách, a že všechna jeho vítězství ve velkých cenách přišla po startu z prvních dvou řad. Jo, jestli bych nějaká vítězství nazval působivými, byl by to Raikkonen - Japonsko 2005, Hamilton - VB 2008 nebo třeba Button - Kanada 2011. Dodnes nechápu, co všichni s tou Monzou 2008 mají - kdyby to auto prostě nejelo, tak s tím z pole position nevyhraje nikdo. Navíc STR tehdy bývalo dost dobré na rovinkách a všichni snad známe profil téhle trati...
Tak se prosím nerozčiluj, Sebastian má své kvality, jen si myslím (a nejspíš nejen já), že historie F1 nabídla zajímavější a kvalitnější piloty, než je on. Přijde mi zajímavé, že od té doby, co je ve ferrari, tady všechny komentáře namířené proti němu dostávají spoustu záporných bodů, to dříve nebylo, nebo jo?
odpůrci Sebastiana Vettela málokdy zpochybňují jeho bezesporu vynikající fyzickou kondici a schopnost ustát velká přetížení, kroutit volantem, mačkat tlačítka a šlapat na pedály, ne, tady jde o něco jiného -> Seb má dobrou rychlost na jedno kolo, rád se "pere se stopkami" a mazlí se s gumami, ale když jde o tvrdý boj o pozice s neposlušným vozem, když se musí s autem poprat, nebo se třeba jen trochu nedaří, jako by rázem ztrácel lesk. Ricciardo ho loni bodově porazil naprosto férově a celou sezónu byl buď na stejné úrovni, nebo i lepší. A přesto se najdou chytráci, kteří to bagatelizují s tím, že Vettel byl demotivovaný, nebo ho snad dostatečně nepodpořil jeho vlastní tým (který mu minimálně 2x měnil šasi). Vsadím se, že letos, když mu auto jede, by už o nových V6 motorech neřekl, že jsou na ho*no. Je jasné, že jeho tituly nemůže nikdo (obzvláště milovníci statistik) zpochybnit, nelze ovšem popřít, že je všechny posbíral za podobných okolností, v jednom týmu a ve čtyřech po sobě následujících sezonách, a že všechna jeho vítězství ve velkých cenách přišla po startu z prvních dvou řad. Jo, jestli bych nějaká vítězství nazval působivými, byl by to Raikkonen - Japonsko 2005, Hamilton - VB 2008 nebo třeba Button - Kanada 2011. Dodnes nechápu, co všichni s tou Monzou 2008 mají - kdyby to auto prostě nejelo, tak s tím z pole position nevyhraje nikdo. Navíc STR tehdy bývalo dost dobré na rovinkách a všichni snad známe profil téhle trati...
Tak se prosím nerozčiluj, Sebastian má své kvality, jen si myslím (a nejspíš nejen já), že historie F1 nabídla zajímavější a kvalitnější piloty, než je on. Přijde mi zajímavé, že od té doby, co je ve ferrari, tady všechny komentáře namířené proti němu dostávají spoustu záporných bodů, to dříve nebylo, nebo jo?
jeff
23:20 18.04.2015 88.101.229.XXX
fakt je akorát tak to,že 0,245 s ztráta na jedno kolo znamená při průměrně rychlosti na tomto okruhu 200 km/h ztrátu Kimiho v cíli kola 13,6 m na Vettela.pokud toto chceš nazývat rozdíl třídy nevím o jakou třídu se zde jedná.takto skoro hanlivě jsme nazývali ve sportu zcela do očí bijící schopnosti jednotlivce nebo týmu nap.řprohrát jednoznačně 5 a více 0 ve fotbale,a pod.prostě rozdíl mezi dvěma soutěžemi.pokud pak v závodě Kimi dojede několik vteřin za Vettelem jako v číně,není to rozdíl třídy.jinak je sranda sledovat jak náklonnost k jednotlivým jezdcům zcela ruší jakoukoli objektivitu a shopnosti jiných.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek