DISKUZE K ČLÁNKU Vettel: Proč je v rychlých zatáčkách tak těžké se udržet za jiným vozem

Sebastian Vettel po závodě v Šanghaji přiblížil, proč se obtížně následuje vůz soupeře a málo se i přes velmi dlouhou rovinku předjíždělo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel: Proč je v rychlých zatáčkách tak těžké se udržet za jiným vozem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 14.04.2015 08:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovalo 20 lidí) 13.04.2015 09:31
hmm No informace, že "V cíli byl o necelé… »
» Loqenc (Hlasovalo 9 lidí) 13.04.2015 10:20
Ale jako ne že by na tom záleželo :) »
» Loqenc (Hlasovali 5 lidé) 13.04.2015 10:20
Stačil by čas před SC, mám dojem, že to mohlo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    89.29.32.XXX
    Hm... A on to nekdy problem nebyl? Neni to tak, ze ten vepredu mel co se managementu pneu vyhodu vzdy?

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jeff

      88.101.229.XXX
      nebyl to problém protože to bylo přesně naopak.neexistovalo drs a dnešní milióny křidélek usměrňujících proudění vzduchu.bylo přední a zadní rovné křídlo,větší či menší s možností úpravy sklonu ale napevno zafixovaného.takže dva vozy s podobnou rychlostí se ve většině případů předjížděly tak,že druhý vůz jezdil přilepený na zadním křídle prvního a tím využil tzv.pytle a na konci rovinky z něj vybočil a ještě před zatáčkou jej předjel na brzdy.lepší oproti dnešku bylo určitě to,že předjetý soupeř se jej bez problému držel za křídlem a předjetí vrátil.toto je dnes zřejmě nemožné viz vysvětlení S.V.ale ve středu pole jsme těchto vzájemných předjetí viděli více takže čert se v tom dnes vyznej.

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        1. vuz pred tebou bude virit vzduch vzdy a je uplne jedno, jake bude mit kridla apod. a vytvarenim vzdusneho pytle bude snizovat pritlak vozu za nim.
        2. Uz je to mozna i vic jak 20 let, co si na podobne veci stezuji piloti a za tu dobu kridla a technologie usla neskutecny kus cesty.

        Takze ja tomu rozumim a chapu, ze predjet podobne stejne rychle auto neni snadne, ale bylo to treba za ery Senny jinak? A jsme ochotni zpomalit vozy treba o 10 sekund na kolo, aby to zase mozne bylo?

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jeff

          88.101.229.XXX
          nejsem expert na aero,ale F1 sleduji od roku 1973 a jelikož se opravdu v té době předjíždělo ze závěsu za soupeřem všechny dosavadní poznatky a vyjádření odborníků z F1 mě utvrzují v tom že to není úplně jedno jake proudění vzduchu za formulí zůstává.takže nemluvím o éře Senny ale Jackieho Stewarta,Grahama Hilla,...tehdy bylo kromě rychlého vozu a jezdce nutné ani jednou za závod nejet do boxu,až na vyjímky-velký náskok,a výrazně nejrychlejší auto toho dne.protože benzín se netankoval a pneu neměnily pouze na mokré či suché-v případě defektu měl jezdec po dobrém umístění,viz dokument. seriál o F-1 na sport 5 byl už nejméně 2x.a protože jsou tvary a vozů dnes úplně jiné,přítlak větší,je možné že dopad na chování vozu je také znatelnější.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.220.XXX
    To je hodně smutné, když se nedá jezdit těsně v závěsu. Něco by s tím měla technická skupina rychle udělat, od toho tam jsou....

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    hmm No informace, že "V cíli byl o necelé tři sekundy za Lewisem Hamiltonem" je celkem k prdu, když se dojíždělo za SC :) Před SC byl o hodně dál.

    + 20 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nedovoľuje to aerodynamika voidla,... ...lebo je rozdiel, či sa podeň dostáva nezvírený vzduch, alebo zvírený, ktorý prúdi pomalšie o 1/2 krát druhá odmocnina Pí, rýchlosti toho laminárneho a preto sa znižuje prítlak a pneumatiky sa optrebovávajú rýhlejšie. 08 Skrátka v Číne platí, že kvalifikácia je základ a na tom treba postaviť stratégiu aj na rok, na tomto okruhu. 01

    + 22 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama