DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo: Ferrari za vítězství v Malajsii vděčí i bývalým šéfům
Podle bývalého prezidenta Ferrari, Lucy di Montezemola, současné vedení v Malajsii sklidilo jen výsledky práce jeho předchůdců. Práce na současném voze SF15-T totiž byly zahájeny na začátku minulého roku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Montezemolo: Ferrari za vítězství v Malajsii vděčí i bývalým šéfům
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001402
(Hlasovalo 14 lidí)
31.03.2015 12:10
Mediální hra Montezemolo se potřebuje obhájit a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000968
14:07 02.04.2015 95.105.187.XXX
... ale čítam, čítam ...
... ak si zoberieš silu tímov na konci roku 2008, teda tesne pred zavedením kontroverzných difúzorov, tak prvé štyri miesta v pohári konštruktérov obsadili tímy Ferrari, Mc Laren, BMW Sauber a Renault ...
... myslím, že tieto tímy môžem považovať za TOP, A-čkové, či jednoducho lepšie ako trebárs v tom čase trápiaci sa Williams, ktorý skončil v pohári na 8. mieste ...
... A Barichello...? Ak si pozeral chvíľu aj po pretekoch (čo my na dedine spravidla robíme)...nuž videl by si, ako Barichello sa pravidelne postavil pred novinárov a spustil svoje kritické výlevy na svoj tím... Tím mu nepripravil dobrú taktiku, nemal potrebnú podporu, Button bol zvýhodnený...
... Po VC Nemecka v Nürburgringu, to došlo tak ďaleko, že priamo do kamery povedal :
"Som neuveriteľne nahnevaný na to, ako to dnes prebehlo. Všetko som urobil správne... Ak to pôjde takto ďalej, tak o majstrovský titul napokon prídem."
... a napokon rozhovor zaklincoval ...
"Aby som bol úprimný, najradšej by som okamžite nastúpil do lietadla a letel domov. Nemám chuť komunikovať s nikým z nášho tímu. Všetko je to totiž len blabla a to ma nezaujíma."
... takže, ako...?
... Buď bol Barichello teda neschopný, alebo bol v tíme dvojkou ...
... ...
... ak si zoberieš silu tímov na konci roku 2008, teda tesne pred zavedením kontroverzných difúzorov, tak prvé štyri miesta v pohári konštruktérov obsadili tímy Ferrari, Mc Laren, BMW Sauber a Renault ...
... myslím, že tieto tímy môžem považovať za TOP, A-čkové, či jednoducho lepšie ako trebárs v tom čase trápiaci sa Williams, ktorý skončil v pohári na 8. mieste ...
... A Barichello...? Ak si pozeral chvíľu aj po pretekoch (čo my na dedine spravidla robíme)...nuž videl by si, ako Barichello sa pravidelne postavil pred novinárov a spustil svoje kritické výlevy na svoj tím... Tím mu nepripravil dobrú taktiku, nemal potrebnú podporu, Button bol zvýhodnený...
... Po VC Nemecka v Nürburgringu, to došlo tak ďaleko, že priamo do kamery povedal :
"Som neuveriteľne nahnevaný na to, ako to dnes prebehlo. Všetko som urobil správne... Ak to pôjde takto ďalej, tak o majstrovský titul napokon prídem."
... a napokon rozhovor zaklincoval ...
"Aby som bol úprimný, najradšej by som okamžite nastúpil do lietadla a letel domov. Nemám chuť komunikovať s nikým z nášho tímu. Všetko je to totiž len blabla a to ma nezaujíma."
... takže, ako...?
... Buď bol Barichello teda neschopný, alebo bol v tíme dvojkou ...
... ...
Pikaso
11:01 02.04.2015 77.104.216.XXX
konečně někdo řekl pravdu LM jsem nikdy neměl moc rád, ale v tomto článku mu musím dát za pravdu. Psal jsem to už na konci loňské sezony a stojím si za tím. Do F přišli lidé, kteří konečně začali odvádět práci. Smůla je pouze to, že ta práce se ukáže vždy až v dalším roce. Vítězství jim přeju, ale zároveň jsem rád, že konečně někdo řekl pravdu. To auto nestavělo současné vedení, ale inženýři, kteří jsou tam skoro dva roky. Smutné je, že prostě loni byl motor tragickej a nebyla jejich práce pořádně vidět. Pokud srovnáte letošní auto s loňským z konce sezony je takřka identické. Je tam doladěno pár drobností, na jejichž doladění se podílel KR a samozřejmě i FA, kteří poskytovali tu zpětnou vazbu. Hlavní rozdíl je v motoru a zadním zavěšení, ale to je dokonce práce ne loňského roku, ale základ k ní byl položen už v roce předminulém. Evidentně ani delší čumák není až tak špatný jak před sezonou psali. Nepochybuji, že ten kratší bude asi lepší a asi i F ho změní, ale třeba právě proudění vzduchu kolem tohoto "velkého" nosu umožňuje lepší práci s pneumatikami a ke změně možná ani nedojde. Uvidíme.
Jens
07:45 02.04.2015 109.81.245.XXX
Ne ne, prostě plácáš nesmysly. Kdyby jim ten difuzor nefungoval, tak nezískají ani bod. Pokud nebyli sami, pak Button nemohl mít štěstí. A Barrichello mu nic nedal zadarmo, dostávali navíc stejnou techniku. Svádět titul na štěstí, to už chce mít hodně vymytý mozek!
Jens
21:30 01.04.2015 78.157.160.XXX
Aha, takže ke štěstí si přidal už dva týmy, B-čkové pouze v tvých představách. Nečteš, nevíš - nedivím se. A týmového kolegu pořád ignoruješ - Barrichello jezdil s uříznutou nohou a rukou asi. Panečku, kde na ty blbiny v těch vesnicích chodíte..
uzivatel000968
16:20 01.04.2015 95.105.187.XXX
... Áno...som dokonca taký chytrák, že sa viem i zaregistrovať...
... ...
... ...
uzivatel000968
15:59 01.04.2015 95.105.187.XXX
... presne, musel poraziť len dva "B"-čkové tímy, ktoré mali od začiatku spomínané difúzory ...
... TOP tímy z predošlej sezóny (Ferrari, Mc Laren, atď) difúzory nemali, takže si v úvode Jenson jazdil ako v sérii GP2 ...
... nie je síce pondelok, ani nie som dievča, ale bavíš ma...aj s tým zaseknutým rúžencom ...
... ...
... TOP tímy z predošlej sezóny (Ferrari, Mc Laren, atď) difúzory nemali, takže si v úvode Jenson jazdil ako v sérii GP2 ...
... nie je síce pondelok, ani nie som dievča, ale bavíš ma...aj s tým zaseknutým rúžencom ...
... ...
Jens
15:30 01.04.2015 109.81.245.XXX
Zasekl se ti růženec, že pořád opakuješ tytéž nesmysly? Neměl štěstí!
Titul musel vybojovat - musel porazit ostatní týmy, které od samotného počátku nastupovali s dvojitým difuzory (takže argument zcela o ničem, každý tu nedávno uhistorii zná) i svého týmového kolegu. Takže argumenty zhrzených chudáčků, jakéže měl Jenson štěstí a že mu to spadlo do klína, jsou úplně mimo mísu. Zkus s nimi bavit holky v pondělí, nebo se zase snažit zesměšňovat Lojzka.
Titul musel vybojovat - musel porazit ostatní týmy, které od samotného počátku nastupovali s dvojitým difuzory (takže argument zcela o ničem, každý tu nedávno uhistorii zná) i svého týmového kolegu. Takže argumenty zhrzených chudáčků, jakéže měl Jenson štěstí a že mu to spadlo do klína, jsou úplně mimo mísu. Zkus s nimi bavit holky v pondělí, nebo se zase snažit zesměšňovat Lojzka.
uzivatel000968
14:29 01.04.2015 95.105.187.XXX
... ale jasne, že mal šťastie ...
... celé to bolo o kontroverznom dvojitom difúzore...
... áno, na začiatku sezóny ich mali ich aj iné tímy...to je fakt...ale ani jeden z TOP tímov (Ferrari, Mc Laren, BMW Sauber, Renault, či RED BULL)... Tieto tímy považovali kontroverzné dvojité difúzory za nelegálne a monoposty mali navrhnuté bez nich...
... legálnosť difúzorov potvrdil Medzinárodný odvolací súd FIA až po VC Malajzie... všetky spomínané TOP tímy sa nimi začali zaoberať, čo pri obmedzení testovania a nutnosti prerobiť "polovicu monopostu" nebolo jednoduché ...
... ešte snáď dodám, že po sezóne 2009, FIA na svojom zasadaní 02.02.2010 rozhodla o zákaze dvojitých difúzorov od sezóny 2011 ...
... Tak mal ten BRAWN a Jenson šťastie, či nie ...
... ...
... celé to bolo o kontroverznom dvojitom difúzore...
... áno, na začiatku sezóny ich mali ich aj iné tímy...to je fakt...ale ani jeden z TOP tímov (Ferrari, Mc Laren, BMW Sauber, Renault, či RED BULL)... Tieto tímy považovali kontroverzné dvojité difúzory za nelegálne a monoposty mali navrhnuté bez nich...
... legálnosť difúzorov potvrdil Medzinárodný odvolací súd FIA až po VC Malajzie... všetky spomínané TOP tímy sa nimi začali zaoberať, čo pri obmedzení testovania a nutnosti prerobiť "polovicu monopostu" nebolo jednoduché ...
... ešte snáď dodám, že po sezóne 2009, FIA na svojom zasadaní 02.02.2010 rozhodla o zákaze dvojitých difúzorov od sezóny 2011 ...
... Tak mal ten BRAWN a Jenson šťastie, či nie ...
... ...
Pepan
08:23 01.04.2015 89.24.157.XXX
Oni mu 5 let slibovali mistrovské auto a výsledek známe všichni. V posledním závodě loňské sezóny ferka dojela na posledních dvou bodovaných pozicích, takže tehdy se jeho rozhodnutí zdálo pochopitelné. Taky je otázka, zda forma Ferrari vydrží po celou sezónu. Sám bych si to přál taky, protože závody stylu "co zajímavého se děje za vedoucími Mercedesy" asi nikoho moc nepotěší.
uzivatel000190
00:29 01.04.2015 193.165.164.XXX
Ale oni samozřejmě neví přesně jak to auto bude povedené a hlavně jak moc se jim podařilo stáhnout ztrátu pohonné jednotky kor v takhle rané fázi vývoje. Tohle se opravdu neděje z tejdne na tejden a ani z měsíce na měsíc, to je dlouhodobý proces viz renault jak nadává, že se nechal přemluvit k přeskočení dílčích kroků a kolik s tím bude starostí. Kdo podle tebe zapříčinil obrat ve ferrari a kdo ho přivedl? Mě to prostě vše vychází na původní složení vedení.
Kremoš
00:01 01.04.2015 85.71.106.XXX
A jakou strategii podle tebe měli nasadit? 3 zastávky by zajet museli, a na tech pneu z kvaldy by Lewis už moc dalších kol nezajel, Mercedes neměl problém se strategii, ale se samotnou životností pneumatik. V Číně už se tohle asi určitě opakovat nebude a opět budou dominovat.
Jens
21:00 31.03.2015 78.157.160.XXX
Aha, a jiné týmy neměly od samotného počátku dvojité difuzory? A neměl týmového kolegu? Obhajovat tak ubohý argument, že vděčí jen štěstí, to je magořina! Toho třitečkového přicmrdávače pod tebou, který nedokáže sám přemýšlet a přijít s nějakým argumentem, toho raději vůbec nekomentuji.
FanF1
19:27 31.03.2015 62.197.243.XXX
Proste keď prídeš na nejakú kulehu v pravidlách, ktorú iní nenašli, máš štastie, a to BrawGP mal. Tých tímov nebolo tak veľa možno ešte dve a u nich to ten dvojitý difuzor nefungoval. Tak ako titul Jensona, proste o šťastí. A neber si to tak k srdcu, možno Jenson ešte niekedy niečo zajazdí, proste bude mať jednoducho šťastie. Je to jedna z tých situácií, ktoré niekedy vyjdu.
...
18:51 31.03.2015 178.23.219.XXX
Ač toho udělal dost špatně, tak v tomhle má pravdu.
Nový lidé jako Alison a další už najalo staré vedení a nové auto se začalo vyvíjet také za nich.
Ten neschopný manažer byl spíš oběť. On rozprášil přežité stereotypy, pár lidí vyšoupnul a jak je vidět ovoce to přineslo.
Co mě na Ferrari se.e, že ho nenechali do letoška zřejmě by byl dnes za hrdinu...
Nový lidé jako Alison a další už najalo staré vedení a nové auto se začalo vyvíjet také za nich.
Ten neschopný manažer byl spíš oběť. On rozprášil přežité stereotypy, pár lidí vyšoupnul a jak je vidět ovoce to přineslo.
Co mě na Ferrari se.e, že ho nenechali do letoška zřejmě by byl dnes za hrdinu...
Aktuálně
Nadcházející závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek