DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso trápí ovladatelnost Renaultu stejně jako Red Bull, na rovinkách ztrácí i na Lotus

Na slabé stránky pohonné jednotky Renault doplácí podle šéfa týmu Christiana Hornera spíše Red Bull než sesterská stáj Toro Rosso.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso trápí ovladatelnost Renaultu stejně jako Red Bull, na rovinkách ztrácí i na Lotus

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 25.03.2015 16:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 15 lidí) 24.03.2015 08:54
A mediální masáž pokračuje C.Sainz po… »
» uzivatel000968 (Hlasovalo 10 lidí) 24.03.2015 12:37
... myslím, že to, čo si napísal je hlúposť... … »
» odin (Hlasovalo 9 lidí) 24.03.2015 09:50
Nějak tak, ale neporozuměl jsi tomu zcela.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Však ale na to mohli prísť ihneď,... ...už v tréningu, lebo je to zapríčinené zlou reguláciou, kde na rovinke preto nedosahujú to, čo by dosiahnuť mali, lebo vyrábajú v MGU-H veľa energie a tak dusia motor 1,6 V6 Turbo, ktorý sa nedá vytočiť tam, kde to požadujú piloti. Treba len zmeniť niektoré veci v SW, aby sa to upravilo k spokojnosti jazdcov v spolupráci s Renaulom, ktorého sofrweroví špecialisti, by to mali vedieť spraviť ľavou zadnou počas víkendu a ja sa len čudujem, že takú základnú vec nevedeli odstrániť úplne operatívne do začiatku nielen kvalifikácie, ale aj závodu, lebo v kvalifikácii mohli byť na tom lepšie a v závode tiež. 02 Veď tieto veci sú základ v každom závode okrem nastavenia a vyváženia, aby všetko perfektne fungovalo. Ale ak na to nik Renalt neupozornil, nemému nik nerozumie. 02 Preto sú si na vine úplne sami. 02

    + 11 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      90.64.69.XXX
      ... myslím, že to, čo si napísal je hlúposť...

      ... ak by to bolo také triviálne, ako sa nám to tu snažíš prezentovať...tak pri počtoch odborníkov v RENAULTE a RED BULLE...by to bolo už dávno vyriešené...

      + 10 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Vlasta

      85.71.89.XXX
      hele Kapor !!! Kolik jsi toho už na jakémkoliv závodním autě seřídil a operativně upravil ??? Připadá mně , že nemáš ani potuchy o realitě a skutečnostech těchto problémů. Docela se divím že plýtváš svými moudry tady . Proč tě nepotkávám někde na závodech jako inženýra nějakého teamu ??
      Jo jo , u PC je to samý odborník a specialista.

      + 4 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        To preto,.. ...lebo sa nepoznáme a nebola si mi predstavená, niekým z okolia F1. Ak sa tak stane, budem veľmi potešený. 11

        + 7 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Mám tomu vyjádření rozumět tak, že konstruktéři áčkového týmu postavili větší plečku než má béčkový tým?12

    + 7 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    A mediální masáž pokračuje C.Sainz po kvalifikaci VC Austrálie prohlásil, že pohonná jednotka je největší slabinou při boji s Lotusy.18 18 18
    Jako by to nebyla Sainzova první kvalifikace na první závod v životě, jakoby jezdil už loni, že může srovnávat, jak jezdily Lotusy s Renaultem a nyní s Mercedesem.
    To jsou zase účelové kecy do médií. Ať nám raději páni od RedBullů a STR řeknou, jak je to s tím jejich agresivním pojetím. Ono totiž platí, čím více se konstruktér pohybuje na (za) hraně, tím s více problémy se musí vypořádávat.
    Já udělám také jedno srovnání. STR a RedBull oba týmy měly a mají stejné pohonné jednotky. Loni skončilo Toro Rosso v PK na 7.místě a RBR na 2.místě. Letos si STR drží 7. místo a RBR je 5. Není to náhodou tak, že se RedBulláci zhoršili? Pohonné jednotky mají oba stejné, ale v šasí bude slabina. Proč ale ta mediální masáž a pomluvy Renaultu za vlastní neschopnost?
    Pokud někdo z místních chytráků bude mít problém s mým předčasným a nic nevypovídajícím srovnáním, tak ať se nejprve zaměří na vypovídající hodnotu srovnání Sainze juniora.
    Závěr: opět účelové kecy, ve snaze vytvářet tlak na Renault, týmy v F1 a FIA s cílem poškodit druhé a získat vlastní výhodu.

    + 15 / − 27

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      01 03

      Bud rad, ze nam to konecne niekto vysvetlil: "Oni se trápí stejně, jen to má na naše auto nakonec dramatičtější dopad." - zrejme to znamena, ze STR ma zrejme "lepsie" auto...(?) 12
      Za to diky a palec hore pre Hornera.11

      + 5 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Přesně tak. Horner používá Sainze jako "volavku". Už je mu trapné psát pořád ty své nářky přímo. Tak alespoň pod hlavičkou sesterské stáje kydá a kydá, stále více a stále na Renault.03

        + 8 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.80.165.XXX
          Rychlo este jedna vec (kym pride Miky 18 ) - ich metody su tak sofistikovane, ze aj Goebbels by bledol zavistou...03
          To "... na rovinkach strací i na Lotus", to akoze co? Lotus je nejaky "etalon" hovnivál???12

          + 6 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Pokud Honda zabojuje, možná se v půlce roku dočkáme tlaku Hornera na FIA, aby srovnala podmínky a omezila ty, kteří používají motory Mercedes, Ferrari a Honda.12

            + 6 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              O to přesně Hornerovi jde. Získat jednostrannou výhodu.

              + 6 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                195.80.165.XXX
                Co kurna, ale Mike sa nejak dnes distancuje... (Dufam, ze sa neurazil, ved ma uz pozna za tie roky...)19

                Mike: ak to tu citas, prijmi moje ospravedlnenie.
                To "kym pride Miky", som myslel ako - ze ked nas tu znova "nachytas", tak nas vytahas za tie ušiská...03

                + 4 / − 10

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  109.81.245.XXX
                  Vůbec se mu nedivím. On je inteligentní, na takové hlouposti reagovat nebude.

                  + 10 / − 9

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • erdedy

                    erdedy

                    195.80.165.XXX
                    Hele, Mike neni nejaky "sel kolem", co sa tu len objavi a zmizne... A mimochodom - odkial ho poznate? 04

                    + 4 / − 8

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Jsem tu. Ale nemám na co reagovat. Vaše názory znám a není tu napsáno nic nového, co by stálo za dlouhou diskusi. Neuražte se, ale byla by to ztráta času. 03

                      + 5 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama