DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso trápí ovladatelnost Renaultu stejně jako Red Bull, na rovinkách ztrácí i na Lotus

Na slabé stránky pohonné jednotky Renault doplácí podle šéfa týmu Christiana Hornera spíše Red Bull než sesterská stáj Toro Rosso.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso trápí ovladatelnost Renaultu stejně jako Red Bull, na rovinkách ztrácí i na Lotus

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 25.03.2015 16:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 15 lidí) 24.03.2015 08:54
A mediální masáž pokračuje C.Sainz po… »
» uzivatel000968 (Hlasovalo 10 lidí) 24.03.2015 12:37
... myslím, že to, čo si napísal je hlúposť... … »
» odin (Hlasovalo 9 lidí) 24.03.2015 09:50
Nějak tak, ale neporozuměl jsi tomu zcela.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Však ale na to mohli prísť ihneď,... ...už v tréningu, lebo je to zapríčinené zlou reguláciou, kde na rovinke preto nedosahujú to, čo by dosiahnuť mali, lebo vyrábajú v MGU-H veľa energie a tak dusia motor 1,6 V6 Turbo, ktorý sa nedá vytočiť tam, kde to požadujú piloti. Treba len zmeniť niektoré veci v SW, aby sa to upravilo k spokojnosti jazdcov v spolupráci s Renaulom, ktorého sofrweroví špecialisti, by to mali vedieť spraviť ľavou zadnou počas víkendu a ja sa len čudujem, že takú základnú vec nevedeli odstrániť úplne operatívne do začiatku nielen kvalifikácie, ale aj závodu, lebo v kvalifikácii mohli byť na tom lepšie a v závode tiež. 02 Veď tieto veci sú základ v každom závode okrem nastavenia a vyváženia, aby všetko perfektne fungovalo. Ale ak na to nik Renalt neupozornil, nemému nik nerozumie. 02 Preto sú si na vine úplne sami. 02

    + 11 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      90.64.69.XXX
      ... myslím, že to, čo si napísal je hlúposť...

      ... ak by to bolo také triviálne, ako sa nám to tu snažíš prezentovať...tak pri počtoch odborníkov v RENAULTE a RED BULLE...by to bolo už dávno vyriešené...

      + 10 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Vlasta

      85.71.89.XXX
      hele Kapor !!! Kolik jsi toho už na jakémkoliv závodním autě seřídil a operativně upravil ??? Připadá mně , že nemáš ani potuchy o realitě a skutečnostech těchto problémů. Docela se divím že plýtváš svými moudry tady . Proč tě nepotkávám někde na závodech jako inženýra nějakého teamu ??
      Jo jo , u PC je to samý odborník a specialista.

      + 4 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        To preto,.. ...lebo sa nepoznáme a nebola si mi predstavená, niekým z okolia F1. Ak sa tak stane, budem veľmi potešený. 11

        + 7 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Mám tomu vyjádření rozumět tak, že konstruktéři áčkového týmu postavili větší plečku než má béčkový tým?12

    + 7 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    A mediální masáž pokračuje C.Sainz po kvalifikaci VC Austrálie prohlásil, že pohonná jednotka je největší slabinou při boji s Lotusy.18 18 18
    Jako by to nebyla Sainzova první kvalifikace na první závod v životě, jakoby jezdil už loni, že může srovnávat, jak jezdily Lotusy s Renaultem a nyní s Mercedesem.
    To jsou zase účelové kecy do médií. Ať nám raději páni od RedBullů a STR řeknou, jak je to s tím jejich agresivním pojetím. Ono totiž platí, čím více se konstruktér pohybuje na (za) hraně, tím s více problémy se musí vypořádávat.
    Já udělám také jedno srovnání. STR a RedBull oba týmy měly a mají stejné pohonné jednotky. Loni skončilo Toro Rosso v PK na 7.místě a RBR na 2.místě. Letos si STR drží 7. místo a RBR je 5. Není to náhodou tak, že se RedBulláci zhoršili? Pohonné jednotky mají oba stejné, ale v šasí bude slabina. Proč ale ta mediální masáž a pomluvy Renaultu za vlastní neschopnost?
    Pokud někdo z místních chytráků bude mít problém s mým předčasným a nic nevypovídajícím srovnáním, tak ať se nejprve zaměří na vypovídající hodnotu srovnání Sainze juniora.
    Závěr: opět účelové kecy, ve snaze vytvářet tlak na Renault, týmy v F1 a FIA s cílem poškodit druhé a získat vlastní výhodu.

    + 15 / − 27

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      01 03

      Bud rad, ze nam to konecne niekto vysvetlil: "Oni se trápí stejně, jen to má na naše auto nakonec dramatičtější dopad." - zrejme to znamena, ze STR ma zrejme "lepsie" auto...(?) 12
      Za to diky a palec hore pre Hornera.11

      + 5 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Přesně tak. Horner používá Sainze jako "volavku". Už je mu trapné psát pořád ty své nářky přímo. Tak alespoň pod hlavičkou sesterské stáje kydá a kydá, stále více a stále na Renault.03

        + 8 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.80.165.XXX
          Rychlo este jedna vec (kym pride Miky 18 ) - ich metody su tak sofistikovane, ze aj Goebbels by bledol zavistou...03
          To "... na rovinkach strací i na Lotus", to akoze co? Lotus je nejaky "etalon" hovnivál???12

          + 6 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Pokud Honda zabojuje, možná se v půlce roku dočkáme tlaku Hornera na FIA, aby srovnala podmínky a omezila ty, kteří používají motory Mercedes, Ferrari a Honda.12

            + 6 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              O to přesně Hornerovi jde. Získat jednostrannou výhodu.

              + 6 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                195.80.165.XXX
                Co kurna, ale Mike sa nejak dnes distancuje... (Dufam, ze sa neurazil, ved ma uz pozna za tie roky...)19

                Mike: ak to tu citas, prijmi moje ospravedlnenie.
                To "kym pride Miky", som myslel ako - ze ked nas tu znova "nachytas", tak nas vytahas za tie ušiská...03

                + 4 / − 10

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  109.81.245.XXX
                  Vůbec se mu nedivím. On je inteligentní, na takové hlouposti reagovat nebude.

                  + 10 / − 9

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • erdedy

                    erdedy

                    195.80.165.XXX
                    Hele, Mike neni nejaky "sel kolem", co sa tu len objavi a zmizne... A mimochodom - odkial ho poznate? 04

                    + 4 / − 8

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Jsem tu. Ale nemám na co reagovat. Vaše názory znám a není tu napsáno nic nového, co by stálo za dlouhou diskusi. Neuražte se, ale byla by to ztráta času. 03

                      + 5 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama