DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: F1 nepotřebuje velké změny, vzhled aut není prvořadým problémem

Formule 1 podle sportovního ředitele dominujícího Mercedesu, Tota Wolffa, nepotřebuje žádné revoluční změny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: F1 nepotřebuje velké změny, vzhled aut není prvořadým problémem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 23.03.2015 09:35 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No, ak niekto dominuje,... ...tak sa bude vyjadrovať presne ako Toto, lebo im stačí robiť len kozmetické úpravy, ako to robil počas 4 rokov Red Bull, aby mu to vydržalo na titul v každom nasledujúcom roku. So zmenou pravidiel a prechod na nové pohonné jednotky 1,6 V6 Turbo + ERS, Renault znateľne zaostal a nezvládol a Mercedes naopak, uspel na jednotku s hviezdičkou, preto sa mu ani nedivím, že je proti revolúcii v F1. 02 Ja naopak za revolúciu som, lebo monopost F1, ktorý Ferrarari prezentovalo na týchto aj svetových stránkach svojim konceptom doslovalo zaujal, ak nie ohromil verejnosť a je to, čo F1 potrebuje. Predovšetkým, agresívny vzhľad, špičkový dizajn a pohonnú jednotku bez MGU-H, aby zvuk bol zase tam, kde predtým a nemaril sa v turbe, ktoré znásilňujeme a nútime robiť niečo, čo je na úkor prúdiacich spalín, ktoré produkujú ten povestný zvuk F1, 120 dB a viac, ktorý maríme na úkor výroby elektrickej energie, ktorej objem je veľmi malý počas krátkej doby, kedy auto prechádza rovinkou a niekedy aj rýchlou zákrutou, ktorých je však veľmi málo na tratiach F1. 02 Je každému jasné a nakoniec to povedal aj Andy Conwell, že základ je 1,6 V6 Turbo, ktorého možnosti sú ísť až do hodnoty 1200 koní, bez toho, že by bola ohrozená spoľahlivosť a tomu vlastne odpovedajú aj široké nízkoprofilové pneumatiky, ktoré tento výkon umožnia preniesť na vozovku a k lepšej dynamike a brzdeniu, treba úmerne zvýšiť výkon MGU-K na takých povedzme 200 kW a nové Formule 1, budú tam kde majú byť. 01 Je to výzva aj pre Mercedes a ak to Toto nevie zaručiť, že budú úspešný, tak sa mu nečudujem, že je ku konceptu Ferrari taký zdržanlivý až apatický. 02

    + 18 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama