DISKUZE K ČLÁNKU Boullier si nemyslí, že by dominance Mercedesu byla pro F1 špatná

McLaren sice zaostává za Mercedesem o pořádný kus, podle závodního ředitele Erica Boulliera nicméně není dominance německého týmu pro Formuli 1 špatná.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier si nemyslí, že by dominance Mercedesu byla pro F1 špatná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 20.03.2015 12:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 12 lidí) 20.03.2015 08:50
Co je problém. Dle především systém týmů s dvěma… »
» uzivatel000397 (Hlasovali 5 lidé) 20.03.2015 12:04
Tyto sporty se nedávají naprosto srovnávat. Box… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • wrt

    88.80.244.XXX
    .... Je špatná pre súperov. Ako Kličko v boxe.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      90.178.29.XXX
      Tyto sporty se nedávají naprosto srovnávat. Box má jasná průhledná pravidla a je to vždy boj muže proti muži. Podobný před 50 lety jako nyní. Dnes díky moderním přenosovým prostředkům stále divácky atraktivnější a éra převahy jednoho borce není nikdy zase až tak dlouhá, ať to byl Marciano, Clay, Tyson, Kličko...... Co mi tedy přijde jen malounko zmatečné jsou ty různé asociace.
      V autech je to boj peněz, inženýrů, technologii, pneu, k tomu spousta náhodných faktorů a jezdci jsou jen jeden z článků řetězu.
      V boxu také fungují trochu prachy, někdy i náhoda, pokud má ale borec talent, natrénováno a formu víc než ten druhý, tak vítězí. I když i zde náhodně šťastný úder horšího soupeře může boj zvrátit.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to sice pekné čo hovorí,... ...ale od veci a preto McLaren dodnes nemá ani hlavného sponzora, lebo kto by vyhadzoval peniaze oknom, ak sa dajú aj inak rozumne využiť. Na závodenie Mclaren ako vidieť má a môže míňať, ako je to aj v Red Bulle, len to má jeden háčik a to ten, že to nemá absolutne žiaden efekt pre jazdcov, ale ani pre tieto tími. Jazdci sú znechutení a hoci to nedávajú na vedomie, aby boli kolegiálny, tak len Red Bull začal robiť v F1 dusno, no ako vidieť neuspel na celej čiare a je si sám na vine. Ak by si totiž miesto toho, ako presadzovali tieto debiliny, dali od Renault, na stretnutí tímov predložiť kalkuláciu, čo to bude stáť, nikdy by s takou hlúposťou nesúhlasili. 02 Respektíve vtedy by sa bol Red Bull za to bil, lebo oni na to jednoducho majú a proti tomu sú len teraz, keď sa ukázalo, že sú úplne impotentný a to nielen tento rok, ale aj roky budúce. 11 18

    + 13 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Co je problém. Dle především systém týmů s dvěma auty a nedostupnost zákaznických aut. To co je u motocyklu běžné a logické, u F1 nemožné.
    Nevidím jediný logický důvod, proč by výrobce závodních vozů, ať fabrika, či solventnní tým nemohl pronajímat či prodávat další vozy. A stejně tak aby si licencovaný jezdec, nebo tým nemohl koupit či pronajmout auto a po splnění podmínek startovat. Umožnění získání licence a tedy možnosti startu by bylo pevně ošetřeno jasnými podmínkami, tedy daným výsledkem v nižší soutěže či umístěním v předešlém ročníku F1.
    Stejně jako globální svazarmovci zprznili technický předpis F1, tak jsou zprzněná i pravidla pro start.
    Pro mne za mne, ať třeba jezdí samé Mercedesy, hlavně ať se celý závod tvrdé válčí o každou zatáčku, o každý metr vepředu. Přesně tak se dnes závodí v Moto3 kde je největší vyrovnanost techniky. I MotoGP je trochu předpisově překombinované, ke katastrofální nesmyslnosti stávající F1 mají zatím naštěstí daleko. Ostatně, je zcela zjevné, že i velcí fandové F1 začínají jak se říká, hlasovat nohami. Na závod nepřijdou, na televizi koukají méně. Sám jsem hodně skalní fanda a něco pamatuji a i když vyhrožuji, že se na F1 vyprdnu, stejně budu koukat. Bude nás ale čím dále méně.

    + 12 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu