DISKUZE K ČLÁNKU Michelin nechtěl jít do vysoké degradace, proto účast v F1 odmítl

Michelin se nechal slyšet, že zamítl svůj návrat do F1 jako výhradní dodavatel poté, co byl požádán o to, aby vytvořil pneumatiky s vysokou degradací, čímž by okořenil závody.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Michelin nechtěl jít do vysoké degradace, proto účast v F1 odmítl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 10.03.2015 10:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 06.03.2015 13:54
Moc by mě zajímal, zda vstup Pirelli do F1 pro… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 07.03.2015 08:36
S tím se dá souhlasit. Ale pořád by se jednalo… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 06.03.2015 11:38
mylis sa, niekde (aj tu niekde na stranke) boli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jaro

109.81.245.XXX
A je to snad chyba Pirelli, ak to dostali za ukol? Kto to pozadoval? Alebo ste tak naivny a myslite si, ze Pirelli nevie urobit trvanlive pneumatiky? To je mimochodom vec o vela lahsia.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jaro

109.81.245.XXX
Netvrdim, ze porovnavam porovnatelne, ale porovnavam aspon sucasny a minuly stav. Neporovnavam co by keby s minulym stavom, co je este viac neporovnatelne.

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Porovnáváš neporovnatelné. Nezměnily se jen gumy, ale přibylo DRS, ERS, povinnost použít 2 různé směsi, zákaz tankování.... Mít trvanlivé gumy by nemuselo mít za následek úbytek předjíždění. Zvlášť, pokud by se vrátilo tankování.

+ 3 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

195.80.165.XXX
mylis sa, niekde (aj tu niekde na stranke) boli uz parkrat zverejnene nejake statistiky predbiehania a DRS tam urcite nebolo na "prvej" priecke. Prave gumy "robili" viac.

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eliSKA-PUNKova

78.98.16.XXX
...a pozadovane vlastnosti od Pirelli su, aby si podrzali velku opotrebovanost co najdlhsiu dobu :D

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
No v rámci šetrenia nákladov,... ...a samotnej filozofie, prečo sa pneumatiky vyrábajú, dal Michelin jasne najavo, že pneumatiky majú mať tieto vlastnosti : vysokú životnosť, dobrú priľnavosť, výborné jazdné vlastnosti, malý valivý odpor a dobrú cenu. 01 A v F1 by to malo platiť 2x ! 01

+ 21 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jaro

109.81.245.XXX
Zato nepredbiehanie vtedy s Michelinom bolo ohromne zabavne! 18

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

176.74.128.XXX
Predbiehacie manévre aké sú teraz sú totálne nudné až na boje v strede poľa občas. Inak je to len obehnutie na rovinke a pneu na tom majú minimálnu zásluhu,vo večšine prípadov to bolo kôli DRS a rozdielnemu výkonu motorov v minulej sezóne.

+ 4 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jaro

109.81.245.XXX
Mas kratku pamat. Teraz je to zabava, predbiehanie.. za dob Michelinu kazdy usinal. To by si ale musel neco pamatat alebo na F1 pozerat, nie len tarat podla toho, co je v mode.

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

176.74.128.XXX
Nuda to je teraz. Lebo jazdec v podstate nemá na výber. Prvý rok to bol trochu chaoz, posledné sezóny sa týmy naučili pneumatiky využívať a je to rovnaká nuda ako pred tým. Ano keby sa zmenili pravidlá a Pirreli by priviezlo všetky druhy penu a týmy by si dve vybrali po piatkových tréningoch a tie by potom použili na kvaldu a závod, zvýšili by sa rozdieli medzi autami a začalo by to byť zaujímavé. Samotná degradácia penumatík zaujímavá nieje.

+ 2 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jaro

109.81.245.XXX
Jasne.. a s navratom Michellinu by sa do F1 vratila nuda. Taka spicka by potom nikoho nezaujimala 02

+ 7 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nikos

213.195.215.XXX
pneu Ja chapu oboje varianty, Kdyby mohli delat pneu ktere by znacku prezentovali ... tzn kvalitni se stabilni vydrzi a dlouhou tak by vlastne behem celeho zavodu nemuseli ani prezouvat, mozna jednou a to by bylo ze strany strategie vsechno, mozna kdyby povolili z5 tankovani ( to ovsem pri soucastnych 100kg je taky tak trosku kravina ) Polovina by to zas uznavala a polovina rvala ze je to nuda. Je to tezke, ale jinak s Pirreli pneu jsem maximalne spokojenej (letni) vyborne drzi

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

88.80.244.XXX
... Konečne zdravý názor. Nekvalitné pneumatiky sú zlá reklama. F1 by mala byť špičkou i v pneumatikách.

+ 15 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

pidro

88.100.206.XXX
Je fakt, že úkolem pneumatiky by mělo být aby měla požadované vlastnosti,které si podrží co nejdelší dobu.

+ 7 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama