DISKUZE K ČLÁNKU Michelin nechtěl jít do vysoké degradace, proto účast v F1 odmítl
Michelin se nechal slyšet, že zamítl svůj návrat do F1 jako výhradní dodavatel poté, co byl požádán o to, aby vytvořil pneumatiky s vysokou degradací, čímž by okořenil závody.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Michelin nechtěl jít do vysoké degradace, proto účast v F1 odmítl
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Kapor
10:34 06.03.2015 194.160.178.XXX
No v rámci šetrenia nákladov,... ...a samotnej filozofie, prečo sa pneumatiky vyrábajú, dal Michelin jasne najavo, že pneumatiky majú mať tieto vlastnosti : vysokú životnosť, dobrú priľnavosť, výborné jazdné vlastnosti, malý valivý odpor a dobrú cenu. A v F1 by to malo platiť 2x !
anonym
10:20 06.03.2015 176.74.128.XXX
Predbiehacie manévre aké sú teraz sú totálne nudné až na boje v strede poľa občas. Inak je to len obehnutie na rovinke a pneu na tom majú minimálnu zásluhu,vo večšine prípadov to bolo kôli DRS a rozdielnemu výkonu motorov v minulej sezóne.
anonym
09:45 06.03.2015 176.74.128.XXX
Nuda to je teraz. Lebo jazdec v podstate nemá na výber. Prvý rok to bol trochu chaoz, posledné sezóny sa týmy naučili pneumatiky využívať a je to rovnaká nuda ako pred tým. Ano keby sa zmenili pravidlá a Pirreli by priviezlo všetky druhy penu a týmy by si dve vybrali po piatkových tréningoch a tie by potom použili na kvaldu a závod, zvýšili by sa rozdieli medzi autami a začalo by to byť zaujímavé. Samotná degradácia penumatík zaujímavá nieje.
Nikos
08:45 06.03.2015 213.195.215.XXX
pneu Ja chapu oboje varianty, Kdyby mohli delat pneu ktere by znacku prezentovali ... tzn kvalitni se stabilni vydrzi a dlouhou tak by vlastne behem celeho zavodu nemuseli ani prezouvat, mozna jednou a to by bylo ze strany strategie vsechno, mozna kdyby povolili z5 tankovani ( to ovsem pri soucastnych 100kg je taky tak trosku kravina ) Polovina by to zas uznavala a polovina rvala ze je to nuda. Je to tezke, ale jinak s Pirreli pneu jsem maximalne spokojenej (letni) vyborne drzi
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek