DISKUZE K ČLÁNKU Piloti se shodují: Mercedes má velký náskok. Kolik?
Po předsezónních testech mají týmy jasno o tom, kdo má nejrychlejší auto. Vypadá to, že mu na začátku sezóny 2015 nikdo nebude blízko ani v kvalifikačním režime.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Piloti se shodují: Mercedes má velký náskok. Kolik?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
08:02 03.03.2015 77.240.96.XXX
Tu sezónu jsi neviděl asi ty. Ve Spa Coulthard žádnýho Schumachera nesestřelil. Až ti dojde, že při předjetí musí druhý pilot vybočit ze "stínu" předjížděného a objet jej, pak možná pochopíš, že o žádné sestřelení nešlo. Coulthard možná zpomalil, jak mu nařizovali pravidla a komisaři mávající modrými vlajkami. Ale problém byl u Schumachera. Ten chtěl do poslední chvíle využívat vyjetých sušších kolejí od DC auta. Jinak při takovýchto kolizích (i v běžném životě) je vždy na vině ten vzadu. V tomto případě Schumacher.
rock
14:29 02.03.2015 37.188.128.XXX
Souboj dvou v jednom týmu bude vždycky vzbuzovat otázky, jestli bylo pro oba uděláno maximum - a nejde jen o techniku. Obvykle to skončí politikařením a následným jeden proti všem (Senna x Prost u McLarenu, Alonso x Hamilton u McLarenu), tím, že tým dá třeba bezděky po prstech jednomu víc než druhýmu (imho loni Mercedes Rosbergovi po Belgii. Ale to je jen můj pocit) anebo dokonce tím, že jeden pilot bude potopen na úkor druhého (příkladů habaděj). Takových 120% mne až tak moc nebaví.
Dávám přednost souboji dvou z různých týmů, z nichž každý má plnou podporu.
Dávám přednost souboji dvou z různých týmů, z nichž každý má plnou podporu.
anonym
13:30 02.03.2015 95.102.39.XXX
ak by sme isli na to cisto statisticky tak tuto sezonu uz mercedes bude musiet bojovat o titul ovela tvrdsie
ani RB nesiel 4 roky dominantne ale 2010,2012 to dal len tesne
ani ferrari nedominovalo kazdy rok tak ako v 2002 a 2004
mclaren tiez dal v 99 titul len tak tak ale rok predtym v podstate bez problemov
to iste williams v 96 bez problemov a nemal konkurenciu ale v 97 uz to take jednoznacne nebolo
a ani mercedes nebude teraz roky vyhrat tak jednoducho ako minuly rok
ani RB nesiel 4 roky dominantne ale 2010,2012 to dal len tesne
ani ferrari nedominovalo kazdy rok tak ako v 2002 a 2004
mclaren tiez dal v 99 titul len tak tak ale rok predtym v podstate bez problemov
to iste williams v 96 bez problemov a nemal konkurenciu ale v 97 uz to take jednoznacne nebolo
a ani mercedes nebude teraz roky vyhrat tak jednoducho ako minuly rok
ttt
13:28 02.03.2015 212.5.221.XXX
Myslim, ze aj suboj iba dvoch pilotov moze priniest peknu a zaujimavu sezonu, navyse ak to su timovi kolegovia. Roky 1988-89 boli mozno tiez "nudne" z hladiska boja o titul (len 2 jazdci), ale ich superenie sa pretriasa dodnes.
Navyse suboj timovych kolegov moze byt prave ta povestna ceresnicka na torte (emocie vygradovane na 120%), predsa len to ma iny punc ako ked superia o titul dvaja jazdci z inych stajni (co ma samozrejme tiez svoje pozitiva)
Navyse suboj timovych kolegov moze byt prave ta povestna ceresnicka na torte (emocie vygradovane na 120%), predsa len to ma iny punc ako ked superia o titul dvaja jazdci z inych stajni (co ma samozrejme tiez svoje pozitiva)
uzivatel000968
13:19 02.03.2015 78.99.248.XXX
"zas o niečo na výkone aj prítlaku a má ho veľmi dobrý k pomeru s odporom"
... čísla, čísla...chceme čísla Kapor ...
... ...
... čísla, čísla...chceme čísla Kapor ...
... ...
rock
12:46 02.03.2015 37.188.128.XXX
Levněji jezdit nebudeme asi nikdy, protože stát potřebuje peníze. Bude-li majorita jezdit na fosilní paliva, ale s malou spotřebou, bude příměřeně navýšena daň na fosilní paliva. Přejde-li majorita na alternativní, do té doby výhodnější paliva, bude příslušně zdaněn ten alternativní pohon. Suma vybraných daní nesmí klesnout.
Ale to jsme odbočili.
Ale to jsme odbočili.
Mr.B
12:16 02.03.2015 188.92.14.XXX
Já si zase myslím, že pokud se do toho hrnou peníze tak, jak se hrnou (a prakticky jsou to naše peníze, peníze koncových uživatelů propasírovány přes výrobky sponzorů), tak bychom z toho vývoje měli něco dostat zpět, třebaže v budoucnu budeme jezdit díky různým rekuperacím levněji.
jon
12:15 02.03.2015 194.228.11.XXX
4 desetiny? To jsem zase prošvihnul nějaké velkohubé prohlášení?
Taková mezera tam bude tak maximálně v Q1, kdy Mercedes pojede na tvrdší sadě a McLaren s odřenýma ušima proleze do Q2 ... V Q2 na stejné sadě už to bude dost možná 24 desetin.
Taková mezera tam bude tak maximálně v Q1, kdy Mercedes pojede na tvrdší sadě a McLaren s odřenýma ušima proleze do Q2 ... V Q2 na stejné sadě už to bude dost možná 24 desetin.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek