DISKUZE K ČLÁNKU Piloti se shodují: Mercedes má velký náskok. Kolik?

Po předsezónních testech mají týmy jasno o tom, kdo má nejrychlejší auto. Vypadá to, že mu na začátku sezóny 2015 nikdo nebude blízko ani v kvalifikačním režime.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Piloti se shodují: Mercedes má velký náskok. Kolik?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 03.03.2015 10:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 5 lidé) 02.03.2015 12:15
4 desetiny? To jsem zase prošvihnul nějaké… »
» uzivatel000968 (Hlasovali 5 lidé) 02.03.2015 13:19
"zas o niečo na výkone aj prítlaku a má ho… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 02.03.2015 15:33
Aby byli schopni dojet zavod, cekam podobny… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Máš ich zverejnené,... ...na stránach tímu Mercedesu F1. 11 A čítať myslím vieš.

+ 16 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Tu sezónu jsi neviděl asi ty. Ve Spa Coulthard žádnýho Schumachera nesestřelil. Až ti dojde, že při předjetí musí druhý pilot vybočit ze "stínu" předjížděného a objet jej, pak možná pochopíš, že o žádné sestřelení nešlo. Coulthard možná zpomalil, jak mu nařizovali pravidla a komisaři mávající modrými vlajkami. Ale problém byl u Schumachera. Ten chtěl do poslední chvíle využívat vyjetých sušších kolejí od DC auta. Jinak při takovýchto kolizích (i v běžném životě) je vždy na vině ten vzadu. V tomto případě Schumacher.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.102.225.XXX
...kdyby, kdyby Schumacher v 1994 nesestřelil Hilla, tak by mel o titul mene.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

46.135.29.XXX
a Ferrari bude v této sezóně v dobré formě od té příští bude Mercedes nahánět a možná i často porážet, pokud se tak nestane už v této sezóně.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

/(/(/(/(/(

46.135.29.XXX
((((/((/////((/(((((((( Je to jasné Mercedes má nejlehčí vůz, s nejlepší aerodynamikou a nejsilnějším motorem, to pak dělá z tohoto vozu vyhrávací zbraň.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

sony

188.120.209.XXX
nikdo neukáže všechny trumfy po pěti závodech budeme vědět jak kdo na tom je, zatím to jsou předsezoní plky04

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
v 98 mcl bez problémů? Si tu sezonu asi neviděl, což? Kdyby couthard nesestřelil schumachera ve spa, tak měl na 90% schumák o titul víc...

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Iscarian

Iscarian

89.177.211.XXX
Ač fanda Mercedesu, tak souhlasím, chtělo by to, aby se někdo na Mercedes dotáhnul a bojovaly by tak proti sobe dvě stáje. Loni to byla dost jednostranná záležitost. 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RiLCO

178.41.146.XXX
McLaren nevypadne zpredu, ale skôr zo stredu. Len neviem, ci vypadne smerom dopredu alebo dozadu...

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.11.XXX
Aby byli schopni dojet zavod, cekam podobny kompromis jako udelal vloni Renault. Honda se placa v podobnych problemech a McL pri vsi ucte bude mot horsi sasi nez mel vloni RB. Apropo, kde beres tu jistotu, ze jel Mercedes naplno? :-)

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.128.XXX
Souboj dvou v jednom týmu bude vždycky vzbuzovat otázky, jestli bylo pro oba uděláno maximum - a nejde jen o techniku. Obvykle to skončí politikařením a následným jeden proti všem (Senna x Prost u McLarenu, Alonso x Hamilton u McLarenu), tím, že tým dá třeba bezděky po prstech jednomu víc než druhýmu (imho loni Mercedes Rosbergovi po Belgii. Ale to je jen můj pocit) anebo dokonce tím, že jeden pilot bude potopen na úkor druhého (příkladů habaděj). Takových 120% mne až tak moc nebaví.

Dávám přednost souboji dvou z různých týmů, z nichž každý má plnou podporu.

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.102.39.XXX
ak by sme isli na to cisto statisticky tak tuto sezonu uz mercedes bude musiet bojovat o titul ovela tvrdsie
ani RB nesiel 4 roky dominantne ale 2010,2012 to dal len tesne
ani ferrari nedominovalo kazdy rok tak ako v 2002 a 2004
mclaren tiez dal v 99 titul len tak tak ale rok predtym v podstate bez problemov
to iste williams v 96 bez problemov a nemal konkurenciu ale v 97 uz to take jednoznacne nebolo

a ani mercedes nebude teraz roky vyhrat tak jednoducho ako minuly rok

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ttt

212.5.221.XXX
Myslim, ze aj suboj iba dvoch pilotov moze priniest peknu a zaujimavu sezonu, navyse ak to su timovi kolegovia. Roky 1988-89 boli mozno tiez "nudne" z hladiska boja o titul (len 2 jazdci), ale ich superenie sa pretriasa dodnes.

Navyse suboj timovych kolegov moze byt prave ta povestna ceresnicka na torte (emocie vygradovane na 120%), predsa len to ma iny punc ako ked superia o titul dvaja jazdci z inych stajni (co ma samozrejme tiez svoje pozitiva) 03

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

78.99.248.XXX
"zas o niečo na výkone aj prítlaku a má ho veľmi dobrý k pomeru s odporom"

... čísla, čísla...chceme čísla Kapor ...

... 12 03 12 ...

+ 5 / − 16

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kubyk002

85.207.90.XXX
No právě proto nechápu kde jsi vzal ty 4 desetiny, když nic neujeli, nějakou simulaci ničeho vůbec nezajeli, tak nevím kde sis vycucal těch 0,4 s...

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

195.168.157.XXX
Skvostne Kapor, skvostne! "Kôstku" mas napriklad v ceresni ale monopost Mercedesu je jednoducho "skvost"... 11

+ 8 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

90.176.130.XXX
Nechápu kde bereš tu jistotu pomalosti McLarenu? pokud sis nevšiml v testehc nejlei ani jedno Q kolo ani simulaci Q narozdíl od ostatních

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.128.XXX
Levněji jezdit nebudeme asi nikdy, protože stát potřebuje peníze. Bude-li majorita jezdit na fosilní paliva, ale s malou spotřebou, bude příměřeně navýšena daň na fosilní paliva. Přejde-li majorita na alternativní, do té doby výhodnější paliva, bude příslušně zdaněn ten alternativní pohon. Suma vybraných daní nesmí klesnout.
Ale to jsme odbočili.

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mr.B

188.92.14.XXX
Já si zase myslím, že pokud se do toho hrnou peníze tak, jak se hrnou (a prakticky jsou to naše peníze, peníze koncových uživatelů propasírovány přes výrobky sponzorů), tak bychom z toho vývoje měli něco dostat zpět, třebaže v budoucnu budeme jezdit díky různým rekuperacím levněji.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.11.XXX
4 desetiny? To jsem zase prošvihnul nějaké velkohubé prohlášení?
Taková mezera tam bude tak maximálně v Q1, kdy Mercedes pojede na tvrdší sadě a McLaren s odřenýma ušima proleze do Q2 ... V Q2 na stejné sadě už to bude dost možná 24 desetin.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama