DISKUZE K ČLÁNKU Týmy při jednání strategické skupiny návrat Marussie zablokovaly

Dnes jednala v Paříži Strategická skupina F1. Výsledkem tohoto jednání je odmítnutí požadavku Marussie, která chtěla startovat i v sezoně 2015 se starým autem. Ještě na začátku jednání šéf FOM, Bernie Ecclestone, poukazoval na to, že Marussia nemá vlastně právo něco takového požadovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy při jednání strategické skupiny návrat Marussie zablokovaly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 06.02.2015 18:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovalo 9 lidí) 06.02.2015 08:27
Dovolim si nesouhlasit. Je pravda, ze prinos… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 06.02.2015 11:25
Julese pamatuji ještě z ME motokár a ten kluk… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 06.02.2015 13:22
je to už trošku déle.... toto "gesto"… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Alfred

78.41.168.XXX
V Monaku nedojelo závod 8 vozů, z kterých by jinak s pravděpodobností hraničící s jistotou dojela minimálně polovina do cíle před Bianchim, ne li rovnou všechny. Když k tomu přičtu kolizi Magnussena s Kimim v posledním kole a předešlého SC bez kterého by v jejich blízkosti nebyl a který mu umožnil jej předjet, tak v tom nic, než jen souhru náhod nevidím, sorry.

Srovnávat Vettelovu Monzu z poleposition je pro tvou argumentaci mírně řečeno kontraproduktivní.

Že dojel Chilton až za Bianchim taky nic moc nedokazuje, jelikož ten měl hned tři zastávky v boxech (Jules jedinou) a ještě se k tomu zaplet do kolize s Kimim po výjezdu SC. Jestli si chtěl naznačit že je Bianchi lepší jezdec, tak to ti nikdo nerozporoval, ovšem netuším jak mělo tohle srovnání umazat souhru náhod u Bianchiho.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.11.XXX
To je pravda. Ale to by asi byl schopen vyřešit Charlie pár napomenutími. :-)

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
je to už trošku déle.... toto "gesto" je mi velmi nesympatické. je pravdou, že by Marussia byla "zvýhodněná" tím, že by nemusela investovat do nového auta, ale to auto není od letošního zase tak odlišné. z minulosti je spousta případů, kdy minimálně začátek sezony spousta týmů odjelo s loňským autem. je pravda, že tehdy nebyl tak překotný vývoj pravidel. a to si myslím, že je právě na škodu dnešní F1. větší konzistentnost by neškodila. "nejzářivějším" případem jsou motory. nyní máme moderní technologii, druhou sezonu v provozu a na přespříští rok už zase uvažují o zásadnějších úpravách. takže šetření financí dle F1 vypadá tak, že po 4 letech hodíme náročně vyvinuté motory do koše a změníme to? to snad ne........

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ttt

212.5.221.XXX
To s tou B stajou ma tiez svoje pre a proti. Na jednej strane je fajn, ze tam beha o par formuliek naviac, na druhu stranu ak maju "vyvolenych" jazdcov vzdy pustat stylom "tudy pane" a s ostatnymi regulerne bojovat, to tiez nepovazujem za ferove.
Ale co si budeme hovorit, dnesny sport je hlavne o prachoch, na vasen a srdce uz nie je miesto.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ttt

212.5.221.XXX
aero S tou aerodynamikou by som bol opatrny, bol by som nerad keby sa to zvrhlo na letecke inzinierstvo a same okridlovane vylepsovaky ala roky 2006, -7 a pod.
Chcem vidiet ako sa piloti peru s monopostom a nie aby ich dokonale aero neumoznovalo ani predbiehat.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ala6

81.138.234.XXX
Dovolim si nesouhlasit s nulovym prinesem. Prinos je uz to, ze tam krouzilo vic aut a umoznili sednout F1 dalsim ctyrem potencialnim talentum. To jen mulionarsti rozmazlenci dostanou k 18. narozeninam od tatinka Lambo a zabyjou se za prvni ostrejsi zatackou. Nemam nic proti zanikum tymu, kdyz stoji ve fronte nahrada, ale ja zadnou nevidim. On take nekdo musi jezdit posledni a momentalne to muze byt prave FI a pristi rok treba i ikona Ferrari.

Odsoudit auta vzadu k zaniku dy mohlo skoncit krouzenim Ferrari a McLarenu a nic vic. Nejak se zapomina ze RedBull je zachraneny jiny tym, FI je postavena na troskach Jordanu a RedBull "B" je uz takova resuscitace po klinicke smrti. A presto se s poslednim jmenovany dnes musi pocitat.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.11.XXX
Julese pamatuji ještě z ME motokár a ten kluk byl opravdu neuvěřitelný. Do toho vývojový program Ferrari, který (jak vím od Davida Rigona) obsahuje spoustu benefitů. V té formě, co jezdil u Marussie by neměl problém pokořit i několik etablovaných jmen, nejspíš včetně nepříliš oslnivého Kimiho vloni. Ale to je stejně pouze spekulace, na kterou bych si klidně vsadil, ale skutečnost již nezjistíme.
K tomu Monaku. Jasně, bylo tam spousta okolností, ale to jsou právě závody - závodí se za daných okolností, na daném místě za pro všechny stejných podmínek. A pokud si dobře pamatuji, Chilton dojel až za ním, ne? Kdyby to bylo tak černobílé, tak by mohl dojet hned za ním jeho stájový kolega nebo někdo z Caterhamů. Ne, skutečně tam nebyl jen náhodný posun pozic na úkor silnějších stájí. Respektive dle této logiky bych nemohl nikdy uznat vítězství Kubici, respektive celý ten "podivný" double BMW z Kanady 2008, respektive Vettelovo vítězství z Monzy 2008. Šachovnicová vlajka byla jednou protnuta a po vypršení lhůty protestů je výsledek vždy konečný.
Nicméně nic z toho, co jsem uvedl v komentáři předtím ani v tomto rozhodně neobhajuje Marussiu jako team, který něco dokázal. Kdyby ten soudruh, který tomu z Ruska šéfoval do sedačky místo Chiltona posadil nějakého rusa, mohli se alespoň po nějakou dobu těšit přízni státní podpory a mohlo to vypadat trochu jinak. Takhle se skutečně zapsala jen jako stáj, která jako desítky jiných přišla a odešla. Jediné, co mě mrzí je to, že po ní mohl skočit nějaký tovární team a udělat z toho B-stáj. Jak moc nemusím Red Bull, tak má moje maximální uznání za to, jak to dělají s Toro Rosso. :-)

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Alfred

78.41.168.XXX
Bianchiho body z Monaka nebyly ani o taktice a ačkoli Bianchi beze sporu ukázal že v něm něco je, tak ani o nadprůměrnosti pilota - byla to prostě z p.dele klika.
Příchody a odchody těchto týmů se táhnou historií F1 takřka nepřetržitě a žádnou tragedii v tom nevidím. Rovněž nevidím žádný zázrak v zisku bodu, nebo dvou v době kdy boduje polovina startujících a už vůbec nevidím žádný smysluplný sportovní důvod uměle držet při životě tým, který zcela přirozeně ucházel na úbytě po celou dobu své existence.

+ 6 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Presne tak,.. ...pravý dôvod je nenažratosť, nech aj bachory trhá a túžba po tom, aby mohli parazitovať na tých, ktorí F1 museli dopustiť.02 Force India tiež ešte nevyhrala a Vijay ak nezaplatí za nové diely a pohonné jednotky, v seriáli F1 v r. 2015 neuvidíme ani ju.11 18

+ 18 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.11.XXX
Dovolim si nesouhlasit. Je pravda, ze prinos vsechny nove staje mely temer nulovy, ale diky Marussie jsme mohli videt, jaky dokaze udelat rozdil nadprumerny pilot a ze za dobre konstalace a dobre taktice se da i s takovym strepem dojet pro body. Zel ta obrovska motivace stala Julese nakonec doufejme jen karieru. :(

+ 9 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Alfred

78.41.168.XXX
Svinstvo by bylo povolit soutěžit někomu s vozem, které nevyhovuje pravidlům. Co by tam jako Marussie s tím křápem dělala? F1 není Le Mans s desítkou kategorií....
Krom toho sportovní přínos Marussie a Caterhamu se za ty leta dá popsat asi jako nulový (krom platiče Ericssona světu F1 nedali zhola nic a i s tím Ericssonem to možná žádná sláva nebude). Na to, co v F1 předvedli tam již stejně přesluhovali.

Oba týmy byly perspektivní asi jako HRT, tedy nijak.

+ 9 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.102.193.XXX
pekny hajzlici v tej FI
to je FI na tom tak zle ze sa uz boji aj marussie? :) :)

dufam ze sa indiani dostanu tiez do sra..ciek a potom sa im dostane rovnakej pomoci aku oni dnes poskytli marussii

+ 13 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama