DISKUZE K ČLÁNKU Kubica výkonem na Rallye Monte Carlo zaujal Loeba a Ogiera, dva mistry světa
Dva poslední mistři světa WRC, Sébastien Loeb a Sébastien Ogier, chválí Roberta Kubicu za jeho výkon na Rally eMonte Carlo. Polák sice několikrát havaroval, avšak předváděná rychlost byla neuvěřitelná.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kubica výkonem na Rallye Monte Carlo zaujal Loeba a Ogiera, dva mistry světa
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
rock
08:06 30.01.2015 37.188.233.XXX
Ve dvaceti na sobě nezávislých sprintech si můžeš dovolit je v každém za hranou. Když ve dvou ztratíš po deseti minutách, a v 18 o pár desetinek vyhraješ, jseš king.
V závodu, který se skládá z dvaceti úseků a boduje se jejich součet, tenhle princip jaksi nefunguje. Stejným stylem jízdy získáš 18xpár desetinek a ztratíš 2x10 minut.
Rally se jezdí tím druhým způsobem, Kubica -zatím, ale vývoj nevidno- jezdí tím prvním.
Je tohle opravdu tak k nepochopení?
V závodu, který se skládá z dvaceti úseků a boduje se jejich součet, tenhle princip jaksi nefunguje. Stejným stylem jízdy získáš 18xpár desetinek a ztratíš 2x10 minut.
Rally se jezdí tím druhým způsobem, Kubica -zatím, ale vývoj nevidno- jezdí tím prvním.
Je tohle opravdu tak k nepochopení?
ABC
15:06 29.01.2015 109.81.210.XXX
Nepamatuju, ze by kdy mel ogier nekdy tolik havarek v jedne sezone co mel kubica loni(sleduju rally pravidelne od roku 2003)... to bylo az neskutecne, v polovine soutezi to dokonce neposlal jednou, ale dvakrát a to uz je co rict( krizovky radsi ani nepocitam). Kdyby takhle jezdil napr. Meeke u citroenu, tak leti pomalu na hodinu. Malcom to kubicovi toleroval jenom z jednoho jedineho duvodu a tim byly penize... Jinak stylem bud a nebo by dokazalo jezdit rychle jako kubica vice jezdcu,ale vetsina z nich ma rozum. Jinak ty casy letos na monte leckdy zkreslovali. Bud jel mezi prvnima a nemel tudiz tolik vytahaneho bordelu na trati a v nekolika pripadech sam priznal, ze mu hodne pomohli jeho ledovi spioni s perfektim typem na vyber pneu. A dalsi nezanedbatelny faktor je, ze od soboty jeli ogier, latvala a dalsi spise jen udrzbu, zatimco kubica jako obvykle jel na krev a tady na to doplatil, kdyz v predposledni rz odrovnal brzdy a havaroval.
uzivatel000792
15:01 29.01.2015 213.160.185.XXX
Ale ma. Ak ho chvali uz aj Loeb, tak si bud isty, ze na to ma.
uzivatel000792
15:00 29.01.2015 213.160.185.XXX
Ale o tom prave Pepan pise. Daj Kubicovi cas. Len malo dobrych jazdcov rally jazdilo rychlo a spolahlivo od zaciatku. Vacsinou bud jedno alebo druhe.
Pepan
11:36 29.01.2015 89.24.157.XXX
A s tím že rally není sprint jsi taky mimo mísu. Když se podíváš na výsledky některých RZ, tak rozdíl mezi jezdci může být třeba jenom pár desetinek vteřiny, i když se jedná o rychlostky dlouhé i desítky kilometrů. Dneska už není velký prostor na zvolnění a jezdci obvykle celou soutěž jedou na doraz. A stačí jedna malá chybička a jezdec vypadne z první desítky.
rock
11:12 29.01.2015 37.188.136.XXX
OK, i kdybych odhlédl od srovnání s Prokopem, pořád mi zbývá soupis Kubicových loňských výsledků: dyť ten kluk měl možná tři-čtyři soutěže MS bez větší havárie, naopak v některých soutěží těch větších nehod stihl i víc než jednu...
Kubica udělal za loňskou sezónu víc havárií, než ten Ogier za celou svoji kariéru dohromady.
Až se naučí udržet auto na trati, můžeme se začít bavit o rychlosti. Rally není sprint.
Kubica udělal za loňskou sezónu víc havárií, než ten Ogier za celou svoji kariéru dohromady.
Až se naučí udržet auto na trati, můžeme se začít bavit o rychlosti. Rally není sprint.
Pepan
11:03 29.01.2015 89.24.157.XXX
To srovnání je mimo mísu. Prokop má odježděno s WRC více sezón a celý život jezdí jenom automobilové soutěže, takže má daleko více vypěstovaný onen soutěžácký cit. A i když před tím jezdil WRC2, je něco jiného, jestli jedu stejnou soutěž třeba popáté, byť s jiným vozem a nebo pokud jedu podruhé. Soutěžáci si navíc cvičí paměť, takže celou řadu rychlostek, které jedou po několikáté, dokáží zpaměti odvykládat zatáčku po zatáčce. Schovávají si rozpisy z předcházejících let a ty pak třeba v dalším ročníku už jenom upravují. A tohle všechno Kubicovi chybí. Proto ho neodepisuji.
Tady si něco přečti o Prokopovi a potom suď Kubicu
[odkaz na stránku]
Tady si něco přečti o Prokopovi a potom suď Kubicu
[odkaz na stránku]
rock
10:16 29.01.2015 37.188.136.XXX
Já mu neberu, že dokáže být rychlej. Ale taky vidím, že mu ještě nedošlo, že rally se jede na 300+ km a ne na dvě RZ. Rally se prostě nedá jet neustále za hranou. Teda dá, ale pak ty výsledky budou podle toho vypadat. S tím, jak jezdí teď, by to možná raději měl zkusit v rallycrossu.
rock
10:12 29.01.2015 37.188.136.XXX
Nooo, Kubica má odjeto skoro 60 závodů v rally, víc než třetinu z toho v MS. Uznávám, že zkušení piloti mají dvoj- a staří pardálové trojnásobek, ale přesto z něho nemůžeme dělat úplného nováčka. To on už dávno není. A stylem panna-orel jede pořád. Já bych ho do továrního týmu nechtěl, protože k čemu je ti pilot, co vyhraje RZ, ale nedoveze body? Loni jel sezónu s WRC, schválně jsem koukl na výsledky:
Monte Carlo - nedokončil, havárie
Švédsko - 24. po několika návštěvách příkopů
Mexiko - nedokončil, havárie
Portugalsko - nedokončil, havárie
Argentina - 6.
Sardínie - 8. (s jedním vylomeným kolem po cestě)
Polsko - 20. (min. dvě zásadnější nehody)
Finsko - 34. (tady nevím, jestli naboural, nebo se mu to rozpadlo, ale do problému jel okolo 10. místa)
Německo - nedokončil, porucha. Ovšem ve 3.RZ stihl ještě nehodu
Austrálie - 9. (tentokrát bez nějakých příhod)
Alsasko - nedokončil, nehoda
Katalánsko - 17. (po problémech s technikou. Do té doby okolo 6. místa)
Wales - 11. (bez zásadních problémů)
V celkovým pořadí Prokop 44b - Kubica 14b (oba měli soukromou Fiestu, oba odjeli víceméně plnou sezónu, takže naprosto srovnatelní). Před Kubicou byli loni borci, co odjeli polovinu sezóny...
ad Loeb:
To je kapitola sama pro sebe. Po roční pauze skočil do auta a jel vyrovnaně s nejrychlejším Polem - teda dokud jel. To se loni někomu dařilo jenom výjimečně.
Monte Carlo - nedokončil, havárie
Švédsko - 24. po několika návštěvách příkopů
Mexiko - nedokončil, havárie
Portugalsko - nedokončil, havárie
Argentina - 6.
Sardínie - 8. (s jedním vylomeným kolem po cestě)
Polsko - 20. (min. dvě zásadnější nehody)
Finsko - 34. (tady nevím, jestli naboural, nebo se mu to rozpadlo, ale do problému jel okolo 10. místa)
Německo - nedokončil, porucha. Ovšem ve 3.RZ stihl ještě nehodu
Austrálie - 9. (tentokrát bez nějakých příhod)
Alsasko - nedokončil, nehoda
Katalánsko - 17. (po problémech s technikou. Do té doby okolo 6. místa)
Wales - 11. (bez zásadních problémů)
V celkovým pořadí Prokop 44b - Kubica 14b (oba měli soukromou Fiestu, oba odjeli víceméně plnou sezónu, takže naprosto srovnatelní). Před Kubicou byli loni borci, co odjeli polovinu sezóny...
ad Loeb:
To je kapitola sama pro sebe. Po roční pauze skočil do auta a jel vyrovnaně s nejrychlejším Polem - teda dokud jel. To se loni někomu dařilo jenom výjimečně.
Pepan
09:49 29.01.2015 89.24.157.XXX
Fordy pro mistrovství světa značek v automobilových soutěžích připravuje firma M-sport. Zatím tam platí zásada že soukromí jezdci nemají plnohodnotný materiál jako jezdci M-Sportu, což v praxi znamená, že musejí jet více na hraně, pokud chtějí docílit časy srovnatelné s továrními jezdci. Nevím jak Kubica, ale náš Martin Prokop by měl mít plnohodnotnou Fiestu letos na jaře. Snad ji dostane i Kubica a bude moci naplno ukázat co v něm je. To je právě důvod, proč se o něm pochvalně vyjadřovali Loeb s Ogierem. S horším autem jim dokázal na některých rychlostkách nařezat. A to je věc, kterou většina lidí nevidí nebo vidět nechce. Tovární auta mají, mimo jiné, líp vyladěné a upravené podvozky a může přijít zatáčka, kterou horší vůz už nezvládne, zatímco tovární mašina se na cestě udrží. No a pak slyšíme řeči, že Kubica to umí akorát někde opřít, přičemž vina je spíše v materiálu než v jezdci.
Pepan
09:31 29.01.2015 89.24.157.XXX
Zkuste mu dát pánové ještě nějaký čas. Když nastoupil do kategorie WRC2, taky první půlku sezóny boural a v druhé půlce dokázal zažehlit celý zbytek startovného pole. Já bych mu ještě čas dal. Plnokrevné WRC je o něčem úplně jiném než slabší kategorie a vypěstovat si soutěžácký cit pro trať je běh na dlouhou štreku. To nechce nic jiného než jezdit, jezdit a jezdit. Ostatně, stačí se podívat na fenomenálního Loeba. Devítinásobný mistr světa, sedminásobný vítěz RMC udělal drobnou chybku a z boje o vítězství byl boj o umístění v první desítce. Prostě bylo poznat že více než rok ve wéercéčku neseděl. Přitom není řádné ořezávátko a na okruzích loni vybojoval třetí místo v jednotlivcích. Prostě to chce čas.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek