DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: K dohodě ohledně uvolnění pravidel týkajících se motorů nedošlo

Podle Ferrari nedošlo k žádné dohodě týkající se navrhovaného zmírnění přísnosti současných pravidel, která zmrazují vývoj pohonných jednotek.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari: K dohodě ohledně uvolnění pravidel týkajících se motorů nedošlo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 28.12.2014 12:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 6 lidí) 23.12.2014 12:28
Bernie nějak ti to chvastani o V8 případně V10… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Myron

    95.173.207.XXX
    Motory Mercedes by si měl uvědomit, že jeho taktika blokovat rozmrazení vývoje motorů se mu dříve či později může vrátit. Nikdo samozřelmě neví kdy, ale stačí jeden povedený motor tu či onde (ale hlavně asi u Hondy), a budou v naprosto stejné situaci jako Renault a Ferrari, když se budou marně snažit stáhnout náskok konkurence.
    Inu, každý svého štěstí strůjcem.

    + 6 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Dlhy

      188.123.100.XXX
      no snad necakas ze by sa ktokolvek iny zachoval inak? mercedes jednoducho blokovat rozmrazenie musi aj keby nechcel uz len z toho dovodu, ze by tak spravil kazdy jeden ich konkurent.

      + 13 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Myron

        95.173.207.XXX
        To samozřejmě nečekám, jen bych si představoval zjednodušení tech. předpisů a uvolnění vývoje motorů ze strany FIA. Tak by se předešlo takovýmto situacím a nikdo by neměl důvod cokoliv blokovat.

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • PC

          46.13.21.XXX
          pokud vím, tak pravidla schválily všechny týmy. Teď se to někomu nehodí a tak se hned kvůli němu změní? To je přece k smíchu!
          Jak RedBull, tak Ferrari mají jedny z největších rozpočtů, jistě tedy pro ně nebyl problém věnovat vývoji pohonu stejné úsilí jako Mercedes. To by byla zvláštní politika "šetření" vyhodit původní osvědčené motory, investovat miliardy euro do vývoje nových (co jsme si při tom užili řečí, jak je to nutné a jak se skvěle využijí v "civilních" konstrukcích) a nyní, po roce jejich provozování, je hodíme do smetí a vrátíme se zpět a pět budeme za další milióny zavádět staré konstrukce? To vypadá spíš jako pokus o hodně nepovedený vtip.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Jirkas

      83.136.206.XXX
      Všichni "postižení " zmrazením vývoje motorů použily svůj mozek asi tak na 25% normálního výkonu, když probíhal schvalovací proces regulí pro nové motory. Podcenili nebo nedomysleli to, co se v regulích skrývá pro budoucnost, což zjevně není případ Mercedesu. Takže přestat skuhrat a makat! Za blbost se platí.

      + 10 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Myron

        95.173.207.XXX
        Což ovšem problém přeregulovanosti všech aspektů a příliš složitých pravidel, ve kterých se často řádně ani sami regulátoři, naprosto nevyřeší.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.29.32.XXX
          Ale vzdyt na sestaveni tech pravidel se podileli i ti, kteri to ted najednou kritizuji. Proc ta kritika nebyla jeste pred zacatkem testu 2014, kdy jednotlive tymy nevedeli, jak na tom jsou. Je to pouze a jen alibismus a pokrytectvi ze strany tech, co ted breci a stezuji si. 17

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Myron

            95.173.207.XXX
            Vývoj a zavádění nových motorů ale ti zůčastnění kritizovali...

            + 2 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • PC

              46.13.21.XXX
              pokud si vzpomínám, tak kritiku nových motorů si dovolily projevit pouze finančně slabší týmy a jak se ukázalo, tak to bylo oprávněné. Ty neslabší týmy už dnes neexistují, ty střední mají velké problémy a ty majetní skuhrají kudy chodí a hledají jak by ojeb..i Mercedes. Opravdu skvělá přehlídka předností královny motorsportu F1.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    178.209.152.XXX
    Bernie nějak ti to chvastani o V8 případně V10 nevyšlo. Už bys to měl zabalit a uvolnit místo mladším.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Však žiaden z nicch nepotrebujú viac,... ...ako 32 žetónov, či sa jedná o Renault, alebo Ferrari, ak budú MGU-K a MGU-H odoberať od Mercedesu, lebo úpravy na motor a príslušenstvo im 32 žetónov botate stačí. Bude to aj lacnejšie, lebo všetko čo treba je vyvinuté, ale aj tak to bude dosť drahé pre malé tímy. Dá sa to samozrejme urobiť aj lacnejšie, ale nie je to priechodné aj preto, lebo všetci sa na tom nevedia dohodnúť a to je voda na mlyn tým, ktorí odviedli lepšiu prácu a teraz majú na tvárach úsmev a plné kontá. 11 So zvukom nič okrem ladeného výfuku nenarobia, lebo ani motory netočia maximum, kvôli spotrebe a hoci majú povolené až 15 tis.ot/min. tak točia len 12 tis., lebo to bohate stačí a ako samy povedali aj používanie všetkých 8 stupňov prevodov. Ten zvuk je presne taký, ako má byť.01 Niečo znásilňovať na úkor rámusua ísť preto nadol s výkomom, alebo spoľahlivosťou je choré a to by si mali všetci zmýšľajúci podobne ako Bernie uvedomiť a odísť. 02 Ďakujeme !

    + 12 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    194.228.208.XXX
    Z té tabulky Je jasně vidět, že můžou dělat skoro na všem, ztrátu jistě sníží...

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu