DISKUZE K ČLÁNKU Závěry ze Světové rady motorsportu: 21 závodů, nové tresty, podmínky pro super licenci

FIA zveřejnila závěry ze Světové rady motorsportu, která se uskutečnila dnes v katarském Dauhá. Kalendář se zřejmě rozšíří na 21 podniků, změní se některé tresty a do F1 se už nedostane žádný nováček, kterému bude méně než 18 let.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Závěry ze Světové rady motorsportu: 21 závodů, nové tresty, podmínky pro super licenci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 04.12.2014 22:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» TunniQ (Hlasovalo 13 lidí) 03.12.2014 19:43
VC Už žádný 3-týdenní mezery mezi VC (krom letní… »
» erdedy (Hlasovalo 9 lidí) 03.12.2014 20:11
Ja bych sa priklonil k tomu, ze v Rusku (teda… »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 03.12.2014 21:41
Takže FIA nakonec ustoupila Berniemu. Ten už… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      85.70.74.XXX
      Zvýšení hmotnosti těžším pilotům život nijak neulehčí. Vždycky je lepší mít 10 kilo navíc na podlaze než v sedačce. Piloti stále budou nuceni do hubnutí a týmy budou dále tlačit hmotnost dolů, aby si mohli závažím snížit těžiště. Řešení by bylo spíše nastavit limit třeba min. 80 kg na sedačku. Kdo má méně, tak by si sedačku pod zadkem dovážil. Alespoň by lehčí piloti neměli výhodu, že se můžou dovážit tam, kde se to nejvíce hodí

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Ale ulehčí. Pořád je pro pilota lepší ztrácet nějakou tisícinku horším rozložením hmotnosti, než ztrácet několik desetin těžším vozem. 03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.70.74.XXX
          PU váží 150 kg, převodovka zhruba 40 kg, monokok 40-50 kg, pilot 70, provozní kapaliny cca 15 kg, podlaha 15-20, kolo s nábojem a brzdami se vejde do 20 kilo, zavěšení po 10-15. Když to sečtu, tak to dělá zhruba 480 kg

          Co tvoří tu zbylé více než dva metráky, když všechno ostatní už jsou maximálně desetikilové položky?
          Když dneska někdo říká, že mají problémy s nadváhou, tak se to musí překládat jako "musíme jezdit s balastem o 10 kg lehčím než ostatní.". Hmotnost opravdu není problém, vhodné by bylo limit naopak snížit. Potom by týmy stavěli lehká auta opravdu proto, aby byly na limitu a nešetřili by každý gram jenom proto, aby ho mohli strčit v podobě wolframových (u těch bohatších třeba i osmiových, iridiových nebo platinových) destiček zpátky.

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            No vzhledem k tomu, že minimálně několik stájí se do minimální hmotnosti nedostalo, tak ti asi ve výpočtu něco falíruje. 03
            A to i přesto, že žádný z pilotů obezitou netrpí. Prostě jen chlap přes 180cm nemůže mít 60kg. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • ppp

    217.170.97.XXX
    pravidla Nechápu proč se jede v Koreji tam jim je f1 celkem jedno.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Honza

      213.220.204.XXX
      Money, money, money
      Must be funny
      In the rich man's world
      Money, money, money
      Always sunny
      In the rich man's world
      Aha-ahaaa
      All the things I could do
      If I had a little money
      It's a rich man's world 11

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama