DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes za svou pohonnou jednotku získal cennou Dewarovu trofej + foto

Mercedes AMG High Performance Powertrains (HPP) sídlící v britském Brixworthu získal za pohonnou jednotku prestižní Dewarovu trofej. Přitom nám poskytl i pár snímků.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes za svou pohonnou jednotku získal cennou Dewarovu trofej + foto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 01.11.2014 11:24 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor

    37.48.33.XXX
    Mas pravdu, nechal sem se unest, v tom pripade tam chybi nadrz na olej

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Tu pro účely fotografování sundali, to je pravda. Jinak ji mají letos hezky (složitě) tvarovanou. U Ferrari bys nádrž na olej ale vpředu například stejně hledal zbytečně - u F14 T se totiž nachází v převodovkové skříni u spojky v zadní části motoru. 03 Proto letos zvětšili rozvor o 15 cm, aby to bylo aerodynamicky efektivnější. Jenže tím zvedli a posunuli těžiště, což má negativní dopad na mechanickou přilnavost a jízdu na limitu.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Libor

        89.190.61.XXX
        Ještě ta turbína- je otočená nahoru a kompresor je rovně, to musí být přes MGU-H propojený přes kloubovej hřídel?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Libor

    89.190.61.XXX
    Nejak na tom motoru neni spojka.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Jak můžeš říct, že tam není, když vidíš jen přední stranu motoru? Spojka je vzadu směrem k převodovce.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno treba uznať,.. ...že podľa pravidiel vypísaných FIA,pred sezónov 2014, na pohonnú jednotku 1, 6 V6 Turbo + ERS, Mercedes odviedol lepšiu prácu ako Ferrai a Renaul, čo ma teda prekvapilo, lebo všetci bežali z jednej štartovnej čiary a Mercedes to zvládol najlepšie. 01 Cena je v dobrých rukách a teraz je na konkurencii, či vôbec vedia, ako Mercedes dobehnúť. 14 Nebude to ľahké, priatelia. 11 18

    + 11 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • JaroB

      88.212.40.XXX
      MERCEDES je MERCEDES ........................bodka 11

      Nikdy som nepochyboval, že RENAULT bude sračka ktorá sa vždy iba doťahovala ...a keď nemali nato tak vyplakávali aby sa mohli dotiahnuť.

      A FERRARI ma prekvapilo, že až toľko stráca ale ak má niekto nato aby sa priblížili tak oni...prekonať MERCEDES nedokážu ale priblížiť sa dokážu...ale stratia na aero takže to bude ťažké...

      Myslím, že MERCEDES toto všetko dotiahne aj najviac do sériového auta...teraz keď má DAIMLER podiel v TESLE môže to byť obojstranne výhodné...ak do F1 nasadia aj know how TESLY môže byť rozdiel ešte väčší alebo sa vôbec nezmení...
      11

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ppp

      217.170.97.XXX
      Doufám že má malou spotřebu 18 . Hrozný zvuk ale když se závodí na spotřebu tak to potom jo. Mohli by každému dat 1l benzínu a kdo dál dojede.18

      + 7 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ...

        178.23.219.XXX
        Pokud by nebyla omezení, nebylo by problém udělat výkonější motor než v turbo éře, co by dělali s 1500HP??

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kubyk002

          78.102.112.XXX
          Tak myslím, že ani teď by nebyl problém udělat 1500HP motor, který by měl samozřejmě takový výkon v kvaldě, ale ono když máš 5 motoru na sezonu, tak to moc nejde abys po každé kvaldě měnil motor, jak se to dělalo v turboéře :)

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          80.87.214.XXX
          Ja by som ten motor vedel urobiť ešte výkonnejší,.. ...nepotreboval by MGU-H, mal by ešte nižšiu spotrebu a bol by úplne ekologický. Treba ale na to upraviť predpisy FIA, lebo tie sú šité len na túto koncepciu, ktorá síce výkonná je aj spotreba je o niečo nižšia ako u konkurencie, ale je to strašne drahé riešenie a nie je to vôbec ekologické. Hold, do FIA bude musieť prísť niekto, čo motorom rozumie. 11 14 Niekto taký, kto ukáže celému svetu ako z aeroautom, že sa to dá !01

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Red_Blaff

    87.197.122.XXX
    ach jaj prekrasny kus techniky! 11

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama