DISKUZE K ČLÁNKU Číňané chtějí mít do dvou let v F1 svůj tým

Wei Di, šéf automobilového a motocyklového administrativního centra, prohlásil, že čínská skupina je ochotna koupit tým v F1. Dle něj bude mít Čína v dalším roce, maximálně dvou, svůj tým v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Číňané chtějí mít do dvou let v F1 svůj tým

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 23.10.2014 21:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 7 lidí) 22.10.2014 10:31
Ale to je přece dobře... Já jsem už dlouho… »
» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 22.10.2014 14:13
Doby, kdy jen kopírovali, jsou dávno pryč.… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 23.10.2014 07:35
Nezmysel. Prichod novych timov nema nic… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

62.182.234.XXX
hodne dobry první rok by čínaně koupili merc motory a druhý rok by už jezdili se svým kompletním Made in china mercedesem :) to bych byl rád abych se toho dořil, umím si představit jak čína naleje 2 miliardy do f1 :)

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000792

uzivatel000792

88.212.36.XXX
Nezmysel.

Prichod novych timov nema nic spolocne so starymi tradiciami, historiou a podobnymi hodnotami.
To maju Cinania sediet doma, pretoze si vazia historiu a tradiciu F1? Hlupost.

Rovnako ani prichod Mahindry do MotoGP neporusil a ani neposkodil ziadnu znacku, historiu alebo tradiciu.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Face

Face

88.102.130.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
Doby, kdy jen kopírovali, jsou dávno pryč. Budíček. A když k tomu přidají výrazně lepší podporu a cenu, tak se není čemu divit, že tak rostou.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.29.32.XXX
ale to je taky dobre. Pokud by ty vase hodnoty neustale pretrvavaly a porazely ty novodobe, tak zijeme o par stoleti zpet a nejakou F1 bys vubec neresil, protoze by neexistovaly automobily 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.235.XXX
"Značka, tradice, historie a podobné hodnoty už bohužel v dnešním světě přestávají mít význam"

V dnešním světě? Přemýšlím, co si asi tak museli říkat fanoušci v 60. letech, když během dvou let zmizely MV Augusty ze špičky ve všech třídách mimo pětistovek a byly nahrazeny Hondou a Suzuki

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.29.32.XXX
ano, kdyz se kradou patenty a delaji se kopie, takze naklady na vyvoj jsou prakticky nulove, tak se da opravdu dobre konkurovat cenou. Na tom neni nic obdivuhodneho.

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Ak by šikmookí kúpili Caterham,... ...určite by išli na pohonnú jednotku Mercedesu a Kamuja ako skúseného závodníka by si zrejme nechali, čím by si tento výrobca upevnil prioritu v F1 a nový tím ČimCater zase predstíž. 18 11 Čím, čím...

+ 10 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
Ale to je přece dobře... Já jsem už dlouho přemýšlel nad tím, proč se do F1 ženou jen šejci apod. Přitom čínskej tým má obrovské možnosti v propagaci čínských firem a je dost možné, že když si najmou pár schopných lidí, s jejich finančními možnostmi by to klidně mohl být druhý red bull. A F1 by měla být celosvětová, zvýší se tím i prestiž F1 jako takové.

Někdo tu psal, jak čína vše kopíruje ale i nějaké kopírování je k něčemu dobré. Vemte si třeba v mobilech společnost Xiaomi nebo Lenovo. Xiaomi během pár let z nuly vytvořili společnost která je v TOP 5 na světě a jejich produkty rozhodně nejsou špatné. A Takovýchto firem, které čekají na možnost dobré prezentace po světě bude v Číně mraky a tenhle tým by jim v tom mohl hodně pomoci. Do toho v budoucnu i nějakej čínskej jezdec a image "číňan v čínském voze vítězí" nebo "čína je dobrá" apod. to je prostě marketingově terno.

A rozhodně lepší tým s penězi než Marussia nebo Caterham (a další), kteří skoro krachujou.

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Face

Face

88.102.130.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
Řekl bych, že kdyby po této sezóně koupily Caterham, tak by je to ani moc nestálo. Popravdě jsem si říkal už dřív kde je zakopaný pes, když v Číně je nespočet technologických firem, mají obrovské zisky a do F1 se nikdo nehrne, i přes to, že tam už léta jezdí Force India, což by pro nemálo číňanů mělo být něco jako hozená rukavice.

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.235.XXX
No právě. Force India nebo dřív Sauber mohou tu a tam pozlobit, ale ve finále, z pohledu celé sezóny, s těmi velkými kluky zase a znova prohrajou.
Pokud to někdo nedělá tak blbě, jak Toyota, tak z jedné strany do toho nasypeš peníze a schopný lidi (koupený za ty peníze) a z druhé strany dřív nebo později vypadnou výsledky.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kubyk002

78.102.112.XXX
Tak určitě, ale podívej se na FI, která byla na začátku sezony a i uprostřed stále schopna bojovat v některých závodech s McLarenem a Ferrari...
Ale máš pravdu, pokud chceš PK a PJ tak musíš rozbít větší prasátko... viz Mercedes, který se první roky po svém návratu snažil postavit mistrovský tým s menším rozpočtem...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kubyk002

78.102.112.XXX
Peníze neznamenají úspěch... jinými slovy můžete mít peněz jako brambor, ale přesto můžete bojovat ve středu pole s Force Indii, která má proti Vám čtvrtinový rozpočet...
Tedy myslel jsem to tak, že i když můžete mít nejvyšší rozpočet tak to automaticky neznamená, že budete úspěšní... což MERCEDES A RED BULL JSOU, proto jsem je nezmiňoval... příště trochu více uvažovat a podepsat se :)

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

46.33.96.XXX
Peníze sice neznamenají automatický úspěch, ale jsou jeho nutným předpokladem...

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

77.48.225.XXX
Mercedes a Red Bull jsou podle tebe týmy chudého muže?

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kubyk002

78.102.112.XXX
Takže do pár let máme... Takže do pár let máme v F1 očekávat tým MerGedes, či Red Buul, či dokonce Ferrori?
Dělám si sradu z čínského lidového zvyku okopíruj co můžeš i sousedovy trenky!!!
Každopádně peníze neznamenají úspěch, viď Ferrari, Mc Larene?

+ 9 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

vojtano

37.188.133.XXX
Číňané umějí kdeco, ale většinou se nezačíná nejvyšší disciplínou...

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama