DISKUZE K ČLÁNKU Abiteboul: Lotus už mezi silné týmy nepatří

Cyril Abiteboul nepociťuje přechod Lotusu na motory Mercedes jako ztrátu pro Renault Sport F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Abiteboul: Lotus už mezi silné týmy nepatří

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 14.10.2014 22:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 14.10.2014 08:06
Abiteboul mlží. Samozřejmě že ho ztráta klienta… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 14.10.2014 08:10
;-))) Ten Lopez musel teda niekoho poriadne nas… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 14.10.2014 08:15
To je o penězích. Ten propad se kvůli jejich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • erdedy

    erdedy

    195.91.14.XXX
    ;-))) Ten Lopez musel teda niekoho poriadne nas.at... 12

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000046

      uzivatel000046

      194.228.216.XXX
      Niekoho??
      Všetkých! F1 vždy priťahovala rôzne indivíduá, ale to čo predviedlo trio hochštaplerov Lopez, Fernandez, Bahar sa len tak nevidí.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        109.81.245.XXX
        F1 přitahovala, protože naslibovala hory doly. Resp. velké snížení nákladů. Proto přišly Team Lotus (Caterham), Virgin (Marussia) a HRT - to byl důvod, proč na rozdíl od Lopeze a Bahara přišel i Fernandes. Nechápu, jak ho můžeš dávat na stejnou úroveň. To tam můžeš rovnou zařadit i Montezemola 03

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          95.102.120.XXX
          fernandes podpisal vstup do f1 uz v case ked bolo iste ze ziadny rozpoctovy strop nebude
          fia oklamala trojicu hrt,manor/virgin alebo ako sa to volali na zaciatku a tych americanov
          fernandes sa na to vyhovarat nemoze

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000046

          uzivatel000046

          194.228.216.XXX
          Prečo by som Fernandeza nedávala na rovnakú úroveň s Lopezom a Baharom? Vykrádač hrobov ako vykrádač hrobov. Neplatič ako neplatič.
          Čo s tým má zníženie nákladov? Absolútne nič. To nech si riešia s Maxom .
          Článok je o "továrenskom" Renaulte. O jeho prechode cez ikonickú značku až ku konkurencii. O strate zákazníka ( podľa všetkého rovno dvoch )
          Trojicu menovaných hochštaplerov nemožno nijako deliť. Sú ukrytí za každou vetou.

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Protože to Fernandes myslel upřímně a dával do toho své peníze. Na rozdíl od Bahara, který utrácel miliony daňových poplatníků. A dobře víš, proč Fernandes musel měnit název týmu a jak moc mu Bahar zkomplikoval život. Fernandes dostal licenci po dohodě s rodinou, tak jaký vykrádač hrobů?
            A jak s tím souvisí snížení nákladů? Mosley slíbil, že zavede omezení rozpočtů a že náklady se budou pohybovat na určité úrovni. Proto přišli - Fernandes, nikoliv Bahar, ten měl prachů od Protonu, kolik si smyslel - i na nesmyslné soudní bitvy. Dnes jste mě zklamal, pane senátore! 02

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • fero

              95.102.120.XXX
              fernandes nemal ziadnu dohodu s rodinou chapmana
              on mal najprv dohodu s protonom a ked to proton zrusil tak si zaobstaral prava od cloveka co odkupil prava na znacku team lotus

              fernandes nemohol mat od mosleyho ziadny slub na rozpoctovy strop lebo ked to fernandes podpisoval tak uz bolo davno dohodnute ze ziadny strop nebude. nechce sa mi teraz hladat ci to uz bolo aj oficialne zrusene ale uz v tej dobe bolo jasne ze fia sa so strajkujucimi timami dohodla ze ten strop nebude

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000046

              uzivatel000046

              194.228.216.XXX
              Ak by to myslel úprimne, tak by štartoval pod svojim menom. Alebo by si nejaké "vlastné" vymyslel.
              Jedna vec je kúpiť tím aj s menom a pokračovať ( alebo premenovať ) Také sú vlastne všetky tímy na rošte, okrem Williamsu a s privretími očami aj Sauberu.
              Druhá vec je kúpiť si pochybné práva od ešte pochybnejšieho vlastníka.
              Vyhovárať sa na prachom zapadnuté Maxove sľuby? Prečo? Nijako to s vecou nesúvisí.
              Len tak mimochodom, nechce sa mi to priveľmi hľadať. Fernandes do F1 vstupoval až vtedy, keď bolo viac menej jasné, že Max svoju ideu nepresadí. Jeho projekt nebol v pôvodnom výbere. Len za niekoho "zaskakoval".
              S vecou to priamo nesúvisí. Len tím, že Renault pravdepodobne nepríde o jedného neplatiaceho zákazníka, ale rovno o dvoch. Aby sme sa teda vrátili k téme. A ak naštvú Didiho, tak o všetkých. Nuž, majú čo chceli.

              + 0 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • fero

                95.102.120.XXX
                fernandes dostal licenciu ked hladali nahradu za odchadzajucu toyotu

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                195.80.165.XXX
                Didiho uz len tak nestratia. Ten zrejme zainvestoval do RSF1 nejaky nekrestansky balik a to sa v RB nenosi - len tak vyhodit peniaze von oknom.

                S tymi "kupami" nazvov alebo teda "práv" na názov ale nejaky zasadny problem osobne nemam, ked prejde cela vec "normalne", nie ako v pripade Bahara...02

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel000046

                  uzivatel000046

                  194.228.216.XXX
                  RB podľa všetkého investoval do hybridu, nie do samotného ICE, či ako sa motoru najnovšie nadáva. Ak by odišiel, tak by si svoje technológie jednoducho preniesol. Nič by nebolo vyhodené oknom.
                  Ak to prejde "normálne". Čo to znamená normálne?
                  Prečo vyčleňujete práve Bahara? Jeden hochštapler kúpil práva od neho, druhý o Hunta. Nech bolo ako bolo, súd uznal za "platnejšie" práve tie Baharove.
                  Bahara vyhodili, Fernandez zdupkal a zanechal dlhy kam sa človek pozrie. Lopez na tom nie je o nič lepšie, len ho nemá kto vyhodiť. Na oplátku, od neho zdupkal kto mohol.

                  Ako, nič proti zadĺženiu. časy sú zlé. Vždy boli. Williamsu hrozí bankrot každý druhý rok.
                  Len je trochu rozdiel, že Williams ( Sauber.... ) robia dlhy pod vlastným menom a nepotrebujú sa maskovať cudzím perím.

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • erdedy

                    erdedy

                    195.80.165.XXX
                    Bahar je jedna jesitna egocentricka agresivna figurka, ktora nerobi nic ine, len okazalo ukazuje "svaly***" na kazdu stranu.

                    Ak sa dobre pamätám, ten "vták" sa nezacal den bez utocenia/ohovarania (vsade na vsetky strany) na "Fernandezov Lotus".
                    Toto normalny clovek nerobi. A vlastne - ved sa s nim +/- nakoniec celkom slusne "dohodli"(financne), tak naco bola ta maskarada...(?) aby si Dany mohol lestit bambus sam nad sebou... 03 (nic ine)

                    *** - v tomto pripade "nie svoje" ale "danovych poplatnikov" 03 (ten by "zapadol" do nasej politiky)

                    Este posl. vec - problem Renaultu (ani som nic ine necakal, ziadny "zazrak" sa v samotnom "ICE" uz dnes neda nejak ocakavat... teda ak nepocitam Kaporov "pseudo-motor"... 06 sorry nic v zlom Kapor...), je zjavne "len" v zvladnuti hybridnej technologie (ci vhodnom SW zladeni). Ale samozrejme sa to "vsade" podava ako "celok", takze v konecnom dosledku je "cely motor nahouby" = Renault je nahouby.03
                    Ale to som odbocil... Podstatne je, ze sice si mozu odniest technologie na ktorych pracovali, ale postavit s niekym (alebo sami) motor novy (myslim spojenie s "ICE") nebude tak jednoduche (ani lacne). Resp. poznatky vyuzit urcite mozu, ale ci sa to oplati... niesom si isty...

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        no... tusim len Vas sefe...04

        Bahar ale bol riadny zm**, o to sa nebudem priet...02 02 02

        Lopez samozrejme neni nejaky narodny "hrdina", ale team ako-tak udrzal (dokonca minuly rok bol +/- skvely) aj za cenu vsetkych "predpovedanych katastrof" a to je prinajmensom "trochu" zvlastne.
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Abiteboul mlží. Samozřejmě že ho ztráta klienta mrzí. když měl Lotus problémy s platební morálkou, pořád to byl přísun peněz do renolťácké kasy a peníze na další vývoj se budou muset rozúčtovat mezi méně zákazníků Takže buď budou mít od nového roku klienti Renaultu dražší motory a nebo bude mít Renault menší příjmy.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tom

    90.182.20.XXX
    .. A renault není silný motor.. :) doufám, že se kluci z Enstone zvednou

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      To je o penězích. Ten propad se kvůli jejich finanční situaci dal čekat, protože z exkrementu se bič neuplete. Taky doufám, že se zvednou. Minimálně Grosjean by si lepší auto zasloužil.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tom

        90.182.20.XXX
        To je fakt, ale stejně si myslím, že s mrožem šlápli vedle.. Zatímco dost týmů bude zdokonalovat stávající koncept, oni budou začínat s čistým papírem.. Ale jsou to jen mé domněnky 06

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Většina týmů bude auta přepracovávat, protože FIA upřesnila pravidla pro nosy. Prý nejblíže požadavkům na příští rok je Ferrari a ještě někdo. Článek tu o tom tu někde je.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.234.XXX
            "Ferrari a ještě někdo"

            Mercedes

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              V tom článku byly zmiňovány dva týmy, u jejichž vozů nosy nejvíce odpovídají pravidlům příštího roku. Ferrari jsem si zapamatoval, ten druhý tým ne. Skleróza,.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama