DISKUZE K ČLÁNKU Heikkinen: Kvjat bude jednou mistrem světa

V minulém týdnu rozhodlo vedení týmu Red Bull, že odcházejícího Sebastiana Vettela nahradí jezdec z Toro Rosso Daniil Kvjat. Jeho bývalý šéf Antti Heikkinen má z toho radost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Heikkinen: Kvjat bude jednou mistrem světa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 10.10.2014 09:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 10 lidí) 09.10.2014 12:05
Já vím Kapore, už je to tady od tebe ohraná… »
» MeVo (Hlasovalo 10 lidí) 09.10.2014 12:38
Já mám pocit že reagovat na Kapora je tak… »
» uzivatel000400 (Hlasovalo 7 lidí) 09.10.2014 13:10
Husty bude, pokud si to bude Honda pristi rok… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    37.188.227.XXX
    WC No nevím,jestli Kvjat bude jednou mistrem světa,ale vím,že jednou bude sedět ze srač*kou na wc a vím,že to bude víckrát za jeho život kort,jestli bude Bernie pořád žít.Tihle kluci nemaj talent jako ti předtím tenkrát a proto jim nezbyde nic jiného než každému lízat a lézt do zadního spoilerů všem řečeno do prd*ele.11 To musím uznat,že to už jsou víc zábavné hry multiplayer než tahle komedie jak se jako snaží jaký maj talent a přitom jen se každý mladí jezdec ohýbá před nějakým dědkem co si potřebuje smočit tu plesnivou zarostlou globásu.11

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000400

    uzivatel000400

    93.185.8.XXX
    . Kvjat, Sirotkin, Marussia, GP Ruska a casem i GP Azerbajzanu - jestli my nakonec nelezime uprostred jakehosi ruskeho ifluxu, ruskeho boomu. Coz je samozrejme ponekud nezvykle a divne, jelikoz Rusaci pro dosavadni historii F1 znamenali to co Cesi (snad krome prastare Junkove) - tedy prd. Lakonicky vzato, vyvoj je holt vyvoje, kdyz kluci budou dobry, nemam s tim osobne zadny problem.

    Trochu to na me ale pusobi, jako by se Rusove hecli a sli do toho, jakmile videli, ze F1 ve svete mnoho znamena a zacna se zhusta globalizovat. Trochu mi to evokuje Space Race uprostred Studene valky, kdy se do toho Rusove take poradne opreli, az kdyz videli, jak to Amici berou prestizne, a co to pro ne znamena 04

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • unonym ze štatlu - fandaF1

      90.178.29.XXX
      Ať se nám to líbí nebo ne, Rusko je velmoc, mraky lidí, točí se tam i velké prachy a dělá byznys (byť vetšina rusáků má holou zadnici), tak čemu se divíš. A je třeba je také zabavil a nasytit, jak se říká chléb a hry. Já je tedy extra nezbožňuji, je to ale realita. Můžeme si myslet co chceme, nic s tím ale neuděláme.

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • unonym ze štatlu - fandaF1

        90.178.29.XXX
        jo a o kolik rusáku více, si po závodech, začne kupovat tu přeslazenou urinu s rudým bejkem, to se nám ani nezdá
        už to vidím, jak glagají RedBull ve svých zemljamkách nebo čondají s vodkou...

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Antipo nemá pravdu,... ...lebo Red Bull získal v minulom roku posledný titul a už ho asi nezíska. 02 Je to tým, že pohonná jednotka od Renaultu v tomto roku nedosahuje parameter tej od Mercedesu a nie je reálny predpoklad, že sa jej na rok vyrovná. 11 Takže tak je to ! 14

    + 8 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      Já vím Kapore, už je to tady od tebe ohraná písnička. Příští rok bude dominovat Honda (momentálně bez jediného najetého kilometru) s Mclarenem a Renault bude jen paběrkovat. Můžeš mi vysvětlit, na základě čeho by se měl Renault propadnout z druhé nejlepší pohonné jednotky na 4. místo? Asi na základě dat a zkušeností, které letos sbírají se čtyřmi týmy, nebo snad protože narozdíl od letoška bude Red Bull jejich tovární tým? Prosím vysvětli mi to 03

      + 10 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • MeVo

        MeVo

        94.112.98.XXX
        Já mám pocit že reagovat na Kapora je tak trochu zbytečné :-) Kapor žije ve svým vlastním světě :-) Jeho komentáře často nemají hlavu ani patu.

        + 10 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000400

          uzivatel000400

          93.185.8.XXX
          Husty bude, pokud si to bude Honda pristi rok nahodou fakt vodit, a Kapor pocne byt dokonce jeste mnohem otravnejsi, nez uplynulou sezonu (ackoli bude navysost jasne, ze o vyvoji daneho motoru vedel letos tezky prd) 21

          + 7 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ak sa chcem dopracovať,... ...milý synu k nejakému úspechu, musím urobiť analýzu pohonnej jednotky Mercedesu. Teda sčím je to, ako v tej pesničke, že Mercedes má o 40-až 60 koní viac ako pohonné jednotky iných dodavateľov. 01 Potom zas to, či mi to predpisy pre r. 2015 povoľujú a nakoľko a ak prejde požiadavka Ferrari, na uvolnenie predpisov vo všetkých bodoch, ako naplniť túto literu, napr. u Renaultu, aby som to dosiahol, lebo Ferrari už vie ako nato a Honda samozrejme už testuje na stolici ostošesť, takže vyrovnanie v oblasti motorových jednotirk je r. 2015 možné a preto budúca sezóna bude o to zaujímavejšia, ak ešte Mata Fry, vystrieda vo Ferrari Adrian Newey. 01

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.130.XXX
          Msyslím, že ve Ferrari maji Allisona, což je velká kapacita a je tam jen rok, nemyslím si, že by šel Adrian do Ferrari. Na stolici pilně motali kilometry jak Mercedes, tak Ferrari a Renault. Všichni 3 na dráze zjistili, že to není ok a ladili v rámci testů. Ano, Renault na tom byl na začátku sezóny nejhůř, ale s každým nově nasazeným dílem (ICE, MGU-K/H, baterie) zlepšovali spolehlivost a věřím, že i částečně výkon. Pro příští sezónu je možných změn ještě relativně dost a nasbíraná data všech 3 výrobců ze všech tratí jim jednoduše dává plno možností ke zlepšení. Každopádně samotná pohonná jednotka ještě není záruka úspěchu (viz. výsledky Mclarenu a Force Indie). Jak jsem již zmínil několikrát, Hondu mám rád a přeji ji úspěch, ale je velmi nepravděpodobné, že budou mít nejlepší motor, k tomu jim chybí rok zkušeností a gigabajty nasbíraných dat.. budu pokládat za úspěch, když budou v PK na 3. místě. Snad jim k tomu Alonso pomůže.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        46.135.32.XXX
        Třeba proto, že práce na uprávách letošních motorů jsou omezeny? /i když Ferrko dělá vše pro to aby se to změnilo/

        Třeba proto, že Renault měl podfinancovaný vývoj? /to se samozřejmě může změnit s více penězi od RB/

        Třeba proto, že nový RB nebude kreslit Adrian?

        Třeba proto, že RB bude chybět zkušený pilot?

        Jinak proč si myslíš, že Renault má letos lepší motor než Ferrari?

        + 6 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Renault nemá lepší motor,... ...ak ťa citujem, ale lepšie urobený riadiaci SW na riadenie toku energie, lebo nie sú v ňom poruchy, ako u Ferrari, kde sa obaja jazdci, menovite Kimi sťažoval, že mu auto v zákrute, zničoho nič zrýchlilo a preto dostal hodiny. Výkonovo je motor Ferrari vyššie od výkonu Renaultu zhruba o 7-10 koní, čo bola posledná úprava paliva Schell aditívami, ktorá dovolila isť s hornou teplotou do bodu samozápalu nahor a tým pochopiteľne väčia plocha v P-v a T-s diagrame je prezentovaná vyšším výkonom a krútiacim momentum. U Ferrari prišli aj na to, že je možné ísť so spodnou teplotou dole a to tým, že urobia dvojstupňový intercooler, ale zistili, že majú male turbo (lebo prebytok vzduchu cez poistný ventil nejde do luftu, ale do druhého stupňa), čo Plešiak zle spočítal a preto musia počkať na uvolnenie pravidiel a ojednať väčšie až na rok. Potom môžu ísť s kompresným pomerom hore ako Mercedes a ich motor Ferrari nebude toľko žrať, ba naopak, bude mať väčší výkon ako Mrcedes atiež krútiaci moment. Ak by si nečítal, čo som napísal minule ***, tak vedz, že intercooler, ktorý používa Mercedes je dvojstupňový, kde prvý stupeň je náporový, kde sa vzduch vstupujúci z turba do valcov predchladí a v druhom stupni, ktorý pracuje ako kompresorová ladnička dochladí. Tým posunieme dolnú hranicu spaľovania paliva a dostaneme väčšiu plochu v citovaných diagramoch a tým vyšší výkon a krútiaci moment a ušetríme, lebo ak je väčší kopresný pomer, do menšieho priestoru vstrekneme menej paliva, ale ak horí pri vyššom tlaku, dostaneme z neho väčšiu prácu na piest. 01 Ber ***, alebo nechaj tak. Toť vše. 11
          Příspěvek byl redakčně upraven.

          + 6 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            Nemohl by si mi poslat na mail (mi88ki@seznam.cz) data letošních motorů pro graf výkon vs rpm a krouťák vs rpm. Potřeboval bych to do jednoho simulátoru a byl bych vděčen za reálná data, pokud tedy nevaříš z vody :-)

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Od každého výrobcu,... ...pohonných jednotiek ich môžeš získať aj ty, ak sa zaručíš, že ich nebudeš rozširovať. Preto máš všetko vo vlastných rukách, tak začni telefonovať. 11

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.130.XXX
          Ano, to jsou všechno možné důvody, proč by nemusel být RB příští sezónu na špici.

          Argumenty, proč si to já nemyslím:

          1.) RB a Renault poprvé tvoří tovární tým s tovární podporou - podstatně lepší výměna dat
          2.) Renault si začátkem sezóny udělal ostudu a do dceřinky Renault Sport dolil peníze + (jak píšeš) peníze od RB
          3.) Adrian je stále v RB, je jasné, že nějakým způsobem na kreslení nového vozu bude dohlížet, že pod tím návrhem nebude sám podepsán ještě neznamená, že na něj nebude mít vliv
          4.) Příští rok pojede Daniel svoji 5. sezónu v F1 a druhou ve špičkovém týmu, to mi připadne jako dostatek zkušenností (Alonso vyhrál své tituly ve 4. a v 5.sezóně v F1). Kvyat jich tolik nemá, ale taky to není úplný zelenáč (např. Magnussen v Mclarenu jako zelenáče úplně neschvaluji - podle mě jezdit za průměrný tým patří k vývoji F1 jezdce a Hamilton je vyjímka potvrzující pravidlo).
          5.) Myslím si, že Ferrari má nepatrný náskok v ICE, ale má horší řízení ERS systémů a o kapku větší spotřebu a o kapku horší turbo - ale tady jsou to jen dohady, čerpám kombinací různých, pro nás laiky dostupných dat - z analýz top speedu, spotřeby během závodu, postavení jednotlivých týmu s jejich motory, spolehlivost, životnost - z toho mi pořadí pohonných jednotek (momentálně) vychází takto: 1. Mercedes, 2. Renault a velmi těsně za ním Ferrari.

          + 1 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Red Bull ťaži z toho,.. ...že má dobrú aerodynamiku na rozdiel od Ferrari, ktorého monopost pre r. 2014 má malá prítlak. Ak by Red Bull nemal Adriana, tak vozí smetie na konci štartovného poľa, ako Lotus, a Caterham. 02

            + 6 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              176.74.130.XXX
              Ferrari rozhodně nemá špatnou aerodynamiku ( letos 3. nejlepší v poli). Lotus minulé dve sezóny byl na špici, tento vůz se jim nepovedl. Caterham by nebyl lepší ani s jiným motorem. Jestli Red Bull dělá jen Adrian, je to možné... víš ono spojení Adrian a motor Renault vyústilo v nejvíc titulů za poslední (atmosferické éry), tedy od r. 1989 do r. 2013...žádné jiné spojení nebylo tak úspěšné. Může ti to vadit, můžeš se ukonějšovat tím, že bez něj by Red Bull byl nic (s jejich prostředkama by byl silnej i bez něho, ale to je jedno), já narozdíl od tebe dávám fakta. A když je někdo na špici přes 20 let (Williams Renault, Benetton Renault, Renault F1, Red Bull Renault), dá se celkem s úspěchem předpokládat, že během jedné sezóny nespadnou na konec pole... klidně se s tebou vsadím, že Red Bull Renault na tom bude příští rok lépe než Mclaren Honda 03

              + 3 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama