DISKUZE K ČLÁNKU Bianchi utrpěl vážná poranění hlavy a byl operován, stav zůstává vážný

SUZUKA - Jules Bianchi utrpěl při nehodě na okruhu Suzuka vážná poranění hlavy a proběhla operace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bianchi utrpěl vážná poranění hlavy a byl operován, stav zůstává vážný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 08.10.2014 13:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 20 lidí) 05.10.2014 18:33
A Massa je neskutecna placka. Podle nej zacali… »
» Hr3bec (Hlasovalo 18 lidí) 05.10.2014 17:52
Proč? To co se stalo je opravdu smutné. Nikdy… »
» skejpa (Hlasovalo 17 lidí) 05.10.2014 14:44
žluté vlajky To je přesně ten problém. Žluté… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • anonym

        92.62.224.XXX
        Tak nevím, ale řídí pilot, ne FIA. Pokud nezvládám, nejedu na plno. Jde mi o krk? Uberu. Nikdo je nenutí v tom počasí šlapat na formuli na krk.Prostě nešťastná souhra náhod která doufám dopadne dobře.

        + 21 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • MeVo

        82.209.14.XXX
        Proč by se v té době nemělo jet vubec?? co to je za keci?? Todle mlel aji masa a přitom pulka pole byla ještě na přechodných gumách a davali to.Ted po závodě vás bude chytrejch víc včetně masy jenže pravdou je ža taková nehoda se mohla stát na jakýmkoliv okruhu klidně i za sucha.Formule neni stavěná tak aby ochranila jezdce při nárazu do traktoru, bohužel se tak stalo.Jinak já jsem toho názoru že se zezačátku jelo zbytečně dlouho za SC když hned sním byl schopnej zajet do boxů i buton a jet v těch podmínkách na přechodných gumách.Stejně tak v závěru nebyl duvod o ukončení závodu z důvodů podmínek na trati.Pokud by se lidem nelíbylo že se jelo za deště tak to mužou f1 už pomale odpískat.

        + 11 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        82.209.14.XXX
        Být víc takových jako ty, tak zachvíli nebudou lidi moct chodit ven za deště aby neuklouzli.Všeho s mírou se říká.Bezpečnostních opatření je v f1 dost a jsou na vysoké urovni.To co se dnes stalo je spíš souhra náhod a asi mohl i ten SC vyjet hned jak Sutil naboural ale na druhou stranu se to ted každýmu po závodě lehko řekne.

        + 10 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        92.62.224.XXX
        Jediný řešení co mohli udělat bylo, nechat tu formuli kde je, těch pár kol do konce tam mohla stát, mávat žlutýma jako už se to několikrát stalo. S tímhle mohli počítat že tam vyletí další formule a naletí do toho nakladače05

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001160

        uzivatel001160

        94.242.114.XXX
        No jo, to jsem hrozné hovado, že jsem si dovolil říct vlastní názor. Mimochodem formule není chodec, průměrná rychlost chůze je 5km/h, srovnávat tyto dvě věci je zcela zcestné. Neviním FIA, ale samotného ředitele závodu, podlehl tlaku televizí, aby se jelo za každou cenu.

        + 2 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          kdyby reditel zavodu podhlehal nejakemu tlaku, tak by urcite nenechal krouzit SC 6 kol, ikdyz neprselo a piloti zacali prezouvat na prechodne pneu. Stejne tak uz bylo po standardnim vysilacim case diky odlozeni startu a krouzeni za SC, takze to taky moc neladi s tou tvoji teorii. Jednoduse vedeli prd, co se stalo a tak se delo co se delo.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • kik

      165.72.200.XXX
      Miku, automobilove zavody nebudou nikdy stoprocentne bezpecne uz jenom proto, ze to jsou zavody kde vyhrava ten nejrychlejsi.
      Nikdo samozrejme nezpochybnuje snahu o zvyseni bezpecnosti ale na druhou stranu podle me nektere upravy okruhu - napr. vyasfaltovani unikovych zon misto drive obvykleho kacirku - jsou s tim trosku v rozporu. Castecne i diky temto upravam piloti jezdi vice a vice na hrane protoze vedi ze se ve vetsine pripadu vrati v poradku na zavodni drahu. Drive museli pocitat s tim ze se take v kacirku mohou zahrabat...
      Bohuzel je ale take skutecnosti ze se do F1 dostavaji stale mladsi a mladsi piloti. V minulosti kdo chtel do F1, musel projit sitem nizsich formuli typu Ford apod., pak F3 a nakonec vetsinou i F2. Takze uz byli celkem dost vyjizdeni a meli zkusenosti s jizdou v ruznych podminkach. Obcas bylo dost zajimave cist jejich vzpominky na zavody F3 kde to byvalo obcas dost velke maso.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Nemám nic proti kačírku, pokud se to udělá bezpečně, jsem pro. O víkendu jsme tu řešili úpravy 130R a Eau Rouge. To je podle mne změna ve prospěch bezpečnosti, která do atraktivity závodů nijak nezasáhla.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    89.103.83.XXX
    žluté vlajky To je přesně ten problém. Žluté vlajky už skoro nikoho nezajímají, dokud nevyjede SC, tak to nikdo nebere vážně a zpomalí jen symbolicky, což je na suchu OK. Jenže když prší, tak prostě musej zpomalit víc, jenže díky FIA, která by pořád jezdila nejradši na suchu, nejsou připraveni protože v morku skoro nejezděj, takže jim chyběj zkušenosti.
    Podle mě je dobře, že SC u Sutila nevyjel, jezdci prostě jen měli víc zpomalit. Julka je mi samozřejmě hrozně líto, je to fakt hrozná smůla ale na vedení závodu bych vinu neházel.

    + 17 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      95.102.120.XXX
      presne tak
      fia nie raz akceptovala doslova symbolicke spomalenie pod zltymi a tu je vysledok

      snad to neskonci tak ze budu po kazdej nehode vypustat SC,lebo sice je dobre ked obcas nudne preteky sa zdramatizuju ale vsetkeho vela skodi
      treba len sprisnit spomalenie pod zltymi

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001480

    uzivatel001480

    195.160.182.XXX
    je mi to luto.fia by sa mala zamysliet nad vybehovymi zonami ako to bolo pred tym .teraz nikto neubera -vid hamilton sa vratil o 5 metrov dalej .jednoznacne strkove zony a napriklad v zltom useku obmedzovac rychlosti ako v box ulicke

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama