DISKUZE K ČLÁNKU Honda zveřejňuje první snímek své pohonné jednotky připravované pro McLaren

Honda úspěšně pokračuje ve vývoji své pohonné jednotky, s níž bude v sezóně 2015 exkluzívně závodit McLaren. Dnes zveřejnila první fotografii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda zveřejňuje první snímek své pohonné jednotky připravované pro McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 02.10.2014 18:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovalo 13 lidí) 01.10.2014 10:12
Honda Než ten motor vyjede skutečně na trať, tak… »
» uzivatel000324 (Hlasovalo 7 lidí) 01.10.2014 14:24
Urcite sa dostanu o tom neni ziadna. S tym co… »
» uzivatel000324 (Hlasovalo 6 lidí) 01.10.2014 13:49
Man by zaujimalo... ... ci (ked to prezeniem) si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Face

Face

88.102.130.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 9 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Hoši, kde vy na takové blbosti chodíte? Mechanici McLarenu mají běžně přístup k motoru. Nebo si myslíte, že jim ti Mercedes servisuje převodovku, chladiče, vše kolem motoru? Navita nezná mezí.. 12

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

JaroB

88.212.40.XXX
Presne tak...k motoru dostáva stajňa aj technikov ktorý sa o motor starajú. NIKTO z Mclarenu NEMÁ prístup k motoru a jeho častiam...samozrejme k dátam ako takým sa dostanú ale nevedia technické a konštrukčné riešenia v motore...sú to klasický motorári výrobcu

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Mají to omezené smluvně, něco říci mohou a něco ne... Rozhodně jim celý motor poskytnout nemohou...

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Samozřejmě, že může... Mercedes s tím počítá a zaškoluje jim zaměstnance... Opravdu některé názory / dotazy... 02 02

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
naivko.... myslet si, že se mcl nedostane k žádným datům je fakt naivní

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Face

Face

37.188.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Data sa dostať môžu,.. ...ako návod na bryndzové halušky, ktorý je voľne dostupný, ktorý ale nezaručuje, že tie halušky budú pripravené dobre, lebo to záleží od surovín a technológie prípravy, ale nie motor, lebo ten je zablompovaný od FIA, aby sa do neho nemohlo zasahovať počas jeho krátkej životnosti v monoposte F1, toho ktorého tímu a to je rozdiel, lebo do neho sa nedostanú ani mechanici McLarenu, tobôž nie Hondy.11

+ 8 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001000

uzivatel001000

46.39.185.XXX
Tak podle obrázku se dá aspoň říct, že vypadá "ostře" 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001000

uzivatel001000

46.39.185.XXX
Podle mého názoru si každý výrobce opotřebované motory bere zpět. Dokonce si myslím, že ty motory nemají k dispozici ani pro vývoj a dostanou se k nim až před závodním víkendem. V podstatě stejně, jako je to s pneumatikama.
Tzn. po sezóně si myslím, že bude mít McLaren všechna svá šasi neosazená. Pro případy prezentace atp. by si motor vypůjčili nebo jinými slovy vyzvedli od dodavatele, který ty jednotky skladuje.

Toť můj názor, doložit to nijak nedokážu.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000324

uzivatel000324

80.242.32.XXX
Urcite sa dostanu o tom neni ziadna. S tym co maju od MCL musia byt s motorom inimalne na urovni tohotorocneho Mercedesu.

dodo

+ 7 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000324

uzivatel000324

80.242.32.XXX
nemyslel som doslova okopirovat uplne do skrutky ale napr. materialy mozno nejake technicke veci ktore su rovnake na vsetkych motoroch urcite by sa dalo vybrat viac veci z motoru mercedes ktore by sa dali pouzit bez toho aby niekto povedal ze je to okopirovane....

V podstate nieco podobne co spravil MCL ked v testoch nedokazal odjazdit ani pol kola koli tej ich chobotnici alias vyfuku ktory nebol funkcny... jednoducho odkopirovali riesenie RB a bolo...

dodo

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Tak naivní může být jen člověk, který se neumí podepsat. Ano, od McLarenu se k Hondě určitě žádná data nedostanou. 18

+ 12 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

217.196.216.XXX
Pokud by poskytl McLaren Hondě jakékoliv data motoru Mercedes, natož jim dal k idspozici celý motor ať si ho rozeberou do šroubku, byl by to stejně závažný podvod jako když zaměstnanec Ferrari donášel data zaměstnanci Mclarenu a ten následně přišel o body v PK a tuším že ještě dostal nějakou pokutu.

+ 4 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000324

uzivatel000324

80.242.32.XXX
Man by zaujimalo... ... ci (ked to prezeniem) si moze zobrat teraz Honda od MCL motor Mercedes a doslova ho okopirovat alebo MCL po kazdych pretekoch motor odovzdava Mercedesu? Samozrejme vykonostne data maju a budu vediet porovnat skor mi ide o skopirovanie tych mechanickych casti...

dodo

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Nemal by som to prezradiť,... ...ale nakoniec chlapci z Ferrari na to prišli, že Mercedes používa dvojokruhový chladič vzduchu, kde prvý - predchladenie sa robí v náporovej časti a v druhom, ktorý pracuje ako kompresorová chladnička, kde sa nasávaný vzduch do valcov 1,6 V6 Turbo dochladzuje a preto vo Ferrari zistili, že potrebujú väčšie turbo, ale je jasné, že nepovedali prečo, lebo v Renaulte sú z toho ešte stále natvrdlí ! 11 18 Na to sa používa práve prebytočný stlačený vzduch z turba, ktorý nefučí do vzduchu naverinboha, ale ide do druhého stupňa a vo výmeníku expanduje, čím odoberá teplo okoliu, t.j. nasávanému vzduchu v druhom stupni výmeníka, ktorý sa tu dochladzuje a tak, sa vlatne posunie tá hodnota nasávaného vzduchu do valca nadol a potom na ten úkor môžeme zvýšiť kompresný pomer. 01 Dúfam, že ti to už bude jasné, lebo je to netradičné riešenie a ja dúfam, že si to do vlastného auta neinštaluješ., lebo by si prešvihol rozpočet rodiny. 18

+ 8 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RiLCO

91.127.93.XXX
Honda Páči sa mi, ako podaktorí dokážu z fotky takmer nakresliť výkonovú krivku motora.

Ide sa VC Japonska, tak Honda musí pripomenúť, že sa vracia do F1.
O nič iné tu nejde.

+ 14 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Oprava: ..Chladnejší vzduch.. 11

+ 6 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
No jedine v tom,.. ...že sa im podarilo posunúť spodnú hranicu nasávaného vzduchu a tým môžu o to zvýšiť kompresný pomer a preto je aj nižsia spotreba, lebo do menšieho kompesného priestoru treba vstreknúť menej paliva a je z toho pri vššom počiatočnom tlaku pri horení vo valci väčší výkonový efekt na piest, lebo sa dosiahne vyšší tlak aj po spálení paliva, čo je logické a chladnejší vyduch valec lepšie chladí yvnútra pri nasatí a teda sa nestratí toľko tepla pri vedení, preto je priebeh priaynivejší. Hore sa hranica nedá posúvať, lebo tá je určená samovznietením paliva a aj keď to Schell u Ferrarri vyšpičkoval aditívami, tak z toho dostal len 7-10 koní naviac, čo je veľmi málo. Je to logické, ak si to ak to vieš nakreslíš do porovnávacieho diadgamu p-V a T-S, keď V a T = konš. a bude ti to jasné. Ja to nakreslené mám a môžem to tu zverejniť. Je to jediná šanca aj u Mercedesu ako zvyšovať výkon motora, lebo iná cesta nie je. a ako to robia ? Sú rôzne cesty, ktorú použili v Mrcedese, ti určite nepovedia a ani konkurencii. 01

+ 6 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
Já bych se u nich spíš bál o spolehlivost. Výkon můžou dohnat, nejsou svázáni pravidlama (zatím) ale spolehlivost bude problém číslo jedna a i to je podle mě tlačí do toho testu ještě v letošním roce, aby mohli největší "hořáky" zlikvidovat co nejdřív.
Podle mě nebudou mít na Mercedes v příštím roce. Mercedes totiž také nespí a vyvíjí, ikdyž třeba nemůžou vyměnit vše. A je asi všem jasné, že McLarenu toho o dalším vývoji moc neříkaj :-) Podle mě jim neříkaj vše ani letos...

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama