DISKUZE K ČLÁNKU Coulthard: K omezení radiokomunikace nevidím žádný důvod

Přechod na menší motory David Coulthard chápe, omezení radiokomunikace nepovažuje za dobrý nápad.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Coulthard: K omezení radiokomunikace nevidím žádný důvod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 30.09.2014 17:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovali 2 lidé) 30.09.2014 09:21
Souhlas To zase bude kontroverzí a osočování, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Face

    Face

    88.102.130.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Presne tak,.. ...je to tak ako hovorí David C., komunikovať je potrebné, lebo je to základ modernej spoločnosti a kto to nerobí tak potom stráca, lebo čo jeho nenapadne, napadne jeho traťového inžiniera a moderné komunikačné prostriedky a technológie sú na to, aby sa využívali a nikto to hlúpo nezakazoval ani zo strany FIA, ako napr., že vták musí byť len na čuranie. 18 11

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    Souhlas To zase bude kontroverzí a osočování, že nějaká zpráva byla ve skutečnosti něco jiného, než byla.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      193.245.34.XXX
      Presne tak, proto je to omezovani nesmyslne. Tymova rezie a kontrola trakce prosly stejnou cestou, jen u trakce to pak vyresili unifikovanou ECU.
      Nekdo chce zrejme zpet stare casy, ale je liny chodit na zavody veteran, jine vysvetleni me nenapada. Pak se ale nemuzou divit, ze F1 klesa sledovanost.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.100.206.XXX
        Stále čekám až se v komunikaci ozve:"Levisi na konci rovinky zatoč doleva!"

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu