DISKUZE K ČLÁNKU F1 by měla být v budoucnu obtížněji řiditelná, souhlasí šéfové týmů

Šéfové týmů začali zkoumat, jak udělat v budoucnu závody obtížnější pro piloty. Tato iniciativa vznikla v rámci snahy učinit F1 zajímavější. Podle šéfů týmů je jedním z důvodů, který odrazuje fanoušky od sledování závodů, domněnka, že je jízda s monoposty moc snadná.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 by měla být v budoucnu obtížněji řiditelná, souhlasí šéfové týmů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 28.09.2014 14:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Milan B. (Hlasovali 4 lidé) 26.09.2014 19:19
. Prehrávať bolo vždy ľahké. Kto sa len vozí v… »
» pomfir (Hlasovali 4 lidé) 28.09.2014 14:52
Vše je moc sešněrované a vedeno direktivně tam je… »
» SebVonVett (Hlasovali 2 lidé) 27.09.2014 21:30
Plný souhlas s Prostem. Nejsem zastánce … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

pomfir

pomfir

89.103.28.XXX
Vše je moc sešněrované a vedeno direktivně tam je problém Myslím, že větší flexibilita při počtu zastávek v boxech + možnost používat pneumatiky podle vlastního uvážení by pomohlo.
Jezdilo se na různých pneu nebyl to monopol jenoho výrobce a přezouvalo se když bylo potřeba zastavovalo v boxech také.
To je ta cesta změnit pravidla.
Nyní se vše halí do oblaků zvaných Bezpečnost což je pěkné ale jak vidět neúčinné. Diváka to neláká, zajímá jej zejména nebezpečí + jak jej který jezdec a tým zvládne.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Kdoví jak je to myšleno... LMP má nižší výkon motoru a jiné pneu, takže pocit z ní může být logicky jiný...

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Nepomohlo a tankování by to zabilo závodění na trati...

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jyrki

46.33.112.XXX
Nemáš pravdu. V době Alaina Prosta byla v autě normální řadící páka. Při řazení šla ruka dolů z volantu. On je velký rozdíl když formuli řídíš jednou rukou a druhou řadíš nebo když řídíš neustále oběma rukama a jen mačkáš čudlíky.
Ale ono to půjde poměrně snadno dokázat. Ať posadí Maxe do vozu z 80.let.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SebVonVett

SebVonVett

79.127.137.XXX
Plný souhlas s Prostem. Nejsem zastánce letošních pravidel, ale v tomto článku se udeřilo na podstatu věci. Alain zatraceně dobře ví, o čem mluví...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

89.102.95.XXX
už teď má F1 tak málo přítlaku, že méně by bylo trapné.. viz [odkaz na stránku]

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ppp

217.170.97.XXX
Podle mě by pomohlo zvětšení výkonu a zmenšení přítlaku. Také by dal pryč DRS a tyhle věcičky. Tankování v boxech bych taky dovolil. Bylo by dobré vidět jak se s auty perou a jdou do smyku.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Nevím jestli to není ironie... Ale něco přidám... Nejde jen o srovnání s 80-90tými lety... Alonso a další to srovnávají s lety 2000-05...

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Karel

89.103.122.XXX
Ano, dostanou gumy jak ty říkáš, a místo aby jeli na max celej závod a přezouvali, tak to nastaví tak že pojedou šetrněji bez boxu až do konce..viz. třeba 2009, tam to taky tahali na jeden povinej box..

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.102.120.XXX
nema 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Tohle zajisté Alaina nenapadlo...02

Samozřejmě, že má pravdu...

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.102.120.XXX
tou prvou vetou si to vystihol presne ale s tym poslednym odstavcom nesuhlasim, prave na takych ako hunt ktory len chlastali, fajcili a trt..kali sa da dokazat ze to v minulosti az take tazke nebolo 12

to ze po pretekoch odpadavali bolo sposobene tym ze neboli jednoducho dobre fyzicky pripraveny

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Ty si asi tiež z toho etnika,... ...čo nenávidí duševnú prácu a radšej by išli kopať tunel ručne, lebo pri tom netreba rozmýšľať. No ak Váhostav skrachuje, možno sa tam uplatníš a konečne sa naučíš čítať ! 11 18

+ 11 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zlo

94.113.8.XXX
ground effect Řešením je ground effect.
Pneu - to bych vyřešil povolením dotankování. Pokud chceme vidět zastávky v boxech a kvalitní pneu zároveň, není jiná cesta.

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

217.66.164.XXX
Při vší uctě Při vší úctě k Alainovi,nenapadlo ho že dneska jsou piloti daleko trénovanější než dřív? Je to v každém sportu.
Hokejista z doby před 30 lety by zdechnul po dvou střídáních.Když si to člověk pustí na záznamu jsou to chodecký závody.O fotbale ani nemluvě.

Ti kluci z dnešní doby jsou neskutečně fyzicky připraveni a tvrdit,že je dnešní řízení jednodušší-to se mi zdá jako naprostá blbost i když ji říká velikán F1,zvlášt když s tím ani nejel.

Neříkám ale,že to dřív bylo nenáročný.Když si vezmu,že měl Hunt tři buchty do rána na pokoji a pak jel závod kterej vyhrál.Klobouk dolů 12 12 12

+ 6 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.41.150.XXX
Tento príspevok sa od polovice nedá prečítať! Tak ako všetky kaprovské..

+ 10 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
. Prehrávať bolo vždy ľahké. Kto sa len vozí v pohode niekde vzadu nemá v F1 čo robiť. To asi písal nejaký robotník, ktorý by dal najradšej úradníkom zo závisti 10 kilogramové perá.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Je to tým, že autá sú,... ...na vyššej technickej úrovni a prácu fyzickú nahradila práca psychická, ktorá si vyžaduje sledovanie a ovládanie spústy prvkov na volante a to nielen prepínaním na obrazovke, ale aj ovládačmi na a pod volantom. Preto návrat do minulosti by nebol normálny, lebo by to hraničilo so zdravým rozumom, ako kopať tunel Dubná Skala - Višňové ručne, ako boli vykopané dva jednokoľajné a jeden dvojkoľajný Košicko - Bohumínskej, ale raziacim štítom ako sa to obvykle robí aj v zahraničí, kde ich vykopali spústu a pochvaľujú si to, ale opálený spoluobčania by to radšej robili postarom a nemuseli vysedávať na lavičkách a rozmýšľať, kde čo ukradnúť. .11 18

+ 11 / − 17

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

31.130.162.XXX
2016 Poriadne motory (zvyssit prietok + max. hmotnost paliva) + prilnavejsie pneu. + mensi aero. pritlak :) :)

+ 16 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Tom

90.182.20.XXX
Pneu Gumy hoši.. hlavně gumy! Závody jsou sice zajímavé strategiemi a tak dále, ale myslím si, že je třeba více mechanického gripu a udělat pořádnou závodní směs, aby bylo možné tlačit na pilu celý závod.. :)

+ 13 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama