DISKUZE K ČLÁNKU F1 by měla být v budoucnu obtížněji řiditelná, souhlasí šéfové týmů
Šéfové týmů začali zkoumat, jak udělat v budoucnu závody obtížnější pro piloty. Tato iniciativa vznikla v rámci snahy učinit F1 zajímavější. Podle šéfů týmů je jedním z důvodů, který odrazuje fanoušky od sledování závodů, domněnka, že je jízda s monoposty moc snadná.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: F1 by měla být v budoucnu obtížněji řiditelná, souhlasí šéfové týmů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
pomfir
14:52 28.09.2014 89.103.28.XXX
Vše je moc sešněrované a vedeno direktivně tam je problém Myslím, že větší flexibilita při počtu zastávek v boxech + možnost používat pneumatiky podle vlastního uvážení by pomohlo.
Jezdilo se na různých pneu nebyl to monopol jenoho výrobce a přezouvalo se když bylo potřeba zastavovalo v boxech také.
To je ta cesta změnit pravidla.
Nyní se vše halí do oblaků zvaných Bezpečnost což je pěkné ale jak vidět neúčinné. Diváka to neláká, zajímá jej zejména nebezpečí + jak jej který jezdec a tým zvládne.
Jezdilo se na různých pneu nebyl to monopol jenoho výrobce a přezouvalo se když bylo potřeba zastavovalo v boxech také.
To je ta cesta změnit pravidla.
Nyní se vše halí do oblaků zvaných Bezpečnost což je pěkné ale jak vidět neúčinné. Diváka to neláká, zajímá jej zejména nebezpečí + jak jej který jezdec a tým zvládne.
Jyrki
08:31 28.09.2014 46.33.112.XXX
Nemáš pravdu. V době Alaina Prosta byla v autě normální řadící páka. Při řazení šla ruka dolů z volantu. On je velký rozdíl když formuli řídíš jednou rukou a druhou řadíš nebo když řídíš neustále oběma rukama a jen mačkáš čudlíky.
Ale ono to půjde poměrně snadno dokázat. Ať posadí Maxe do vozu z 80.let.
Ale ono to půjde poměrně snadno dokázat. Ať posadí Maxe do vozu z 80.let.
SebVonVett
21:30 27.09.2014 79.127.137.XXX
Plný souhlas s Prostem. Nejsem zastánce letošních pravidel, ale v tomto článku se udeřilo na podstatu věci. Alain zatraceně dobře ví, o čem mluví...
Prokop S.
21:11 27.09.2014 89.102.95.XXX
už teď má F1 tak málo přítlaku, že méně by bylo trapné.. viz [odkaz na stránku]
anonym
10:18 27.09.2014 95.102.120.XXX
tou prvou vetou si to vystihol presne ale s tym poslednym odstavcom nesuhlasim, prave na takych ako hunt ktory len chlastali, fajcili a trt..kali sa da dokazat ze to v minulosti az take tazke nebolo
to ze po pretekoch odpadavali bolo sposobene tym ze neboli jednoducho dobre fyzicky pripraveny
to ze po pretekoch odpadavali bolo sposobene tym ze neboli jednoducho dobre fyzicky pripraveny
Arnoux
09:20 27.09.2014 217.66.164.XXX
Při vší uctě Při vší úctě k Alainovi,nenapadlo ho že dneska jsou piloti daleko trénovanější než dřív? Je to v každém sportu.
Hokejista z doby před 30 lety by zdechnul po dvou střídáních.Když si to člověk pustí na záznamu jsou to chodecký závody.O fotbale ani nemluvě.
Ti kluci z dnešní doby jsou neskutečně fyzicky připraveni a tvrdit,že je dnešní řízení jednodušší-to se mi zdá jako naprostá blbost i když ji říká velikán F1,zvlášt když s tím ani nejel.
Neříkám ale,že to dřív bylo nenáročný.Když si vezmu,že měl Hunt tři buchty do rána na pokoji a pak jel závod kterej vyhrál.Klobouk dolů
Hokejista z doby před 30 lety by zdechnul po dvou střídáních.Když si to člověk pustí na záznamu jsou to chodecký závody.O fotbale ani nemluvě.
Ti kluci z dnešní doby jsou neskutečně fyzicky připraveni a tvrdit,že je dnešní řízení jednodušší-to se mi zdá jako naprostá blbost i když ji říká velikán F1,zvlášt když s tím ani nejel.
Neříkám ale,že to dřív bylo nenáročný.Když si vezmu,že měl Hunt tři buchty do rána na pokoji a pak jel závod kterej vyhrál.Klobouk dolů
Kapor
17:35 26.09.2014 194.160.178.XXX
Je to tým, že autá sú,... ...na vyššej technickej úrovni a prácu fyzickú nahradila práca psychická, ktorá si vyžaduje sledovanie a ovládanie spústy prvkov na volante a to nielen prepínaním na obrazovke, ale aj ovládačmi na a pod volantom. Preto návrat do minulosti by nebol normálny, lebo by to hraničilo so zdravým rozumom, ako kopať tunel Dubná Skala - Višňové ručne, ako boli vykopané dva jednokoľajné a jeden dvojkoľajný Košicko - Bohumínskej, ale raziacim štítom ako sa to obvykle robí aj v zahraničí, kde ich vykopali spústu a pochvaľujú si to, ale opálený spoluobčania by to radšej robili postarom a nemuseli vysedávať na lavičkách a rozmýšľať, kde čo ukradnúť. .
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek