Nejrychlejší zastávku absolvovali shodně v 21. kole Kevin Magnussen u McLarenu a Pastor Maldonado u Lotusu - obě trvaly 2,5 sekundy. V případě jejich týmových kolegů se ale již protáhly nad 3 sekundy.
Nejkonzistentnější výkon podávali mechanici Mercedesu, kteří dokázali oba své jezdce přezout do 3 vteřin: Hamiltona v 25. kole za 2,7 sekundy a Rosberga o kolo dříve za 2,8 s.
Do Velké ceně Itálie vystartovala většina pilotů na středně-tvrdé směsi pneumatik, pouze Ericsson, Grosjean, Gutiérrez, Hülkenberg, Kvjat a Sutil začínali na tvrdé.
Z pohledu strategií není v Monze co řešit: všichni zvolili jízdu pouze na jednu zastávku. Kvůli kolizi se pouze Gutiérrez v boxech ukázal vícekrát.
Nejdelší stint na středně-tvrdých pneumatikách odjel Hülkenberg: 34 kol představovalo 64 % závodu vypsaného na 53 okruhů. Na tvrdé směsi zvládl Vettel o jedno kolo více, tj. 66 % Velké ceny Itálie.