DISKUZE K ČLÁNKU Jordan: V Mercedesu je vyhlášena válka
Eddie Jordan se domnívá, že incident mezi Rosbergem a Hamiltonem ve druhém kole Velké ceny Belgie zapálil v Mercedesu sud se střelným prachem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jordan: V Mercedesu je vyhlášena válka
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000280
(Hlasovalo 11 lidí)
25.08.2014 13:23
Hamilton je mnohem lepší jezdec než Rosberg!!!… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Jens
12:59 26.08.2014 109.81.245.XXX
Bývalý mistr světa - už to má hodně chlupaté - bude muset dělat dvojku tomu schopnějšímu, marné. Stačí se podívat na stav šampionátu. Nebo dáme při posuzování raději na dojmy nějakého zaslepeného fanouška než na počet mistrovských bodů? Ne! Takoví hlupáci můžou být jen lidé, kteří se neumí ani podepsat.
anonym
12:46 26.08.2014 89.102.3.XXX
Podle me je treba navic pred Lewisem smeknout za to, jak dokaze hasit problemy. Tolikrat startoval vzadu at uz vlastni vinou, casteji ovsem poruchou na voze a v Madarsku dokonce skoncil pred tymovym kolegou, ktery startoval prvni a Lewis startoval z boxove ulicky. Nebyt tech hodin diky stuednym brzdam, tak by v MAdarsku mozna dokonce vyhral
Kapor
12:13 26.08.2014 80.87.214.XXX
Úplný súhlas s Eddiem,.. ..ktorý zabudol na komisárov FIA, ktorý mali asi zápchu a sedeli na záchode, ak nevideli to, čo sa udialo na trati, hoci to bolo na začiatku závodu v SPA a netrestali, lebo za to mal nasledovať pre Nica okamžite trest, nakoľko spôsobil Lewisovi defekt jeho vinou. Komisári FIA sa však zachovali úplne mesvojprávne v tomto závode, nielen v tomto momente, ale aj pri kolízii Adriana S., ktorý dostal hodiny a ostal na trati stáť a Safety Caru nikde. Ako vidieť do kresiel FIA sadajú v tomto roku čoraz väčší hlupáci, ktorí so závodným športom nemajú nič spoločné a miesto toho, aby hľadeli na obrazovku a robili jednotlivé verdikty, tak tam sedia na zaparených smradľavých zadkoch a rozprávajú si asi vtipy.
Chasnik
22:08 25.08.2014 217.117.213.XXX
Pokud někdo skutečně umí závodit, tak se umí šikovně vyhnout i zbytečným kolizím. Trošku odbočím do jiného sportu a vzpomenu, jak pamětníci uváděli, že takový Tonda Panenka, přestože byl nebezpečný útočník, tak byl velmi málo faulovaný, protože měl na hřišti přehled a těm nepříjemným zákrokům soupeřů se dokázal včas vyhnout.
Umění řidit (jak závodní monopost, tak třeba auto v běžném provozu) také znamená vyhnout se i těm kolizím, ve kterých byl případně byl nevinen. V momentě, kdy z boxů nebo konce startovního pole koukáš na ostatní, jak bojují o pódium a body, tak je ti houbeles platný, jestli jsi byl v právu či ne.
Anebo z jiného konce: "If you want to finish first, first you need to finish..."
Umění řidit (jak závodní monopost, tak třeba auto v běžném provozu) také znamená vyhnout se i těm kolizím, ve kterých byl případně byl nevinen. V momentě, kdy z boxů nebo konce startovního pole koukáš na ostatní, jak bojují o pódium a body, tak je ti houbeles platný, jestli jsi byl v právu či ne.
Anebo z jiného konce: "If you want to finish first, first you need to finish..."
PC
18:25 25.08.2014 46.13.21.XXX
Jenže právě od Šumáka se toho moc nenaučil. Ten je asi už jiná generace s jiným způsobem práce, která už nové generaci ohledně způsobu jízdy moc nedá.
Až když přišel Lewis, tak díky šmírování dat jeho práce se Nico někam posunul. Dnes díky své spolehlivější technice, nespolehlivé technice Lewise a díky divadýlku v Monaku vede nad Lewisem na body.
Až když přišel Lewis, tak díky šmírování dat jeho práce se Nico někam posunul. Dnes díky své spolehlivější technice, nespolehlivé technice Lewise a díky divadýlku v Monaku vede nad Lewisem na body.
Mr.B
18:13 25.08.2014 90.176.164.XXX
Rosberg zase vystrčil mimo trať Hamiltona v Kanadě. A řešil to někdo? Nikdo, závodní incident a jede se dál. Nechápu, proč z jednoho Maďarského vystrčení děláte kovbojku. Pokud budou bojovat na trati, byť s občasným vystrčením, tak je to dle mého OK.
Co už není OK, je pokud by někdo do souboje vstupoval s úmyslem druhého poškodit a nebo záměrně mařil kvalifikaci odstavením v nepřehledném místě.
Co už není OK, je pokud by někdo do souboje vstupoval s úmyslem druhého poškodit a nebo záměrně mařil kvalifikaci odstavením v nepřehledném místě.
anonym
16:23 25.08.2014 78.157.167.XXX
Jsem fanoušek Alonsa, ale když souboje mercedesu sleduju tak rychlejší je Ham..Nebýt jeho problému z technikou byl by podle mě vpohodě před Rosbergem..Navíc jsem přesvědčený, že několik výher co Ros letos slavil, by nebýt špatné techniky oslavil Ham.. viz Australie ( celý víkend rychlejší), nebo Kanada( kde se před Ros dostal a pak mu selhaly brzdy) a myslím že i v Monaku by to dopadlo úplně jinak, nebýt kvaldy. Je pravda, že na kdyby se nehraje, ale z výkonů v této sezoně je jednoznačně Ham tím rychlejším. Alespoň co se rychlosti týče.
zlo
15:02 25.08.2014 94.113.8.XXX
Popravdě, kdyby je nenechali bojovat, je to sezóna o ničem. Tohle bych hodnotil jako jednoznačně závodní incident. Muselo se to ale stát. Hamilton jezdí od začátku sezóny hodně agresivně, Rosberg si chtěl trochu sjednat respekt. Nedivím se mu. Na druhou stranu výsledek byl dílem náhody a stejně tak mohl skončit s křídlem zaseknutým pod autem, poškozenou podlahou a na chvostu pole Nico, zatímco Lewis by si v poklidu dojel pro vítezství. 50/50.
Mercedes se je pokusí zkrotit, což se ale nemůže podařit. Věří snad někdo, že jeden z nich sundá nohu z plynu? Naivita.
Mercedes se je pokusí zkrotit, což se ale nemůže podařit. Věří snad někdo, že jeden z nich sundá nohu z plynu? Naivita.
Chasnik
14:11 25.08.2014 78.24.10.XXX
Došlo na má slova Už po Bahrajnu jsem říkal, že tým musí stanovit pravidla vzájemných soubojů, protože ta agresivita v soubojích, byť neporušovala pravidla F1, už podle mě byla nad rámec souboje týmových kolegů. V Kanadě byl začátek na ostří nože, v Maďarsku zase závěr. V Bahrajnu a Barceloně se opačnými strategiemi tým snažil jezdce od sebe na větší část závodu oddělit, což se v Bahrajnu díky SC stejně v závěru nepotvrdilo. Navíc tyhle hrátky se strategiemi jsou jenom slabošský únik od problému, který nakonec jednoho z pilotů poškodí, protože jedna ze strategií je vždy výhodnější. A pokud ten druhý (záměrně neříkám jméno, protože to může být vždy někdo jiný) má jinou strategii, tak to způsobuje jeho ztrátu v závodě.
Tohle je logické vyústění těch předchozích incidentů, které prozatím skončily bez kolize, ale smrdělo to jimi už několikrát. Protože se z toho Mercedes nedokázal poučit, přišlo to, co zákonitě přijít muselo.
Několikrát zmiňované tvrdé označení týmové jedničky a dvojky nemusí být jediné řešení.
Tohle je logické vyústění těch předchozích incidentů, které prozatím skončily bez kolize, ale smrdělo to jimi už několikrát. Protože se z toho Mercedes nedokázal poučit, přišlo to, co zákonitě přijít muselo.
Několikrát zmiňované tvrdé označení týmové jedničky a dvojky nemusí být jediné řešení.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek