DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton o týmové režii: Mercedes se nedržel vlastních pravidel

I když Mercedes prohlašuje, že jeho piloti spolu mohou volně bojovat, v Maďarsku požádal Lewise Hamiltona o to, aby uvolnil cestu Nicovi Rosbergovi jedoucímu jinou strategii. Jak to zpětně vnímá britský jezdec, který odmítl uposlechnout?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton o týmové režii: Mercedes se nedržel vlastních pravidel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 31.07.2014 09:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 17 lidí) 29.07.2014 10:58
Já to beru nezaujatě celkem si myslím, že tu… »
» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 29.07.2014 12:11
Jistě, na konci roku budou všichni startovat z… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 29.07.2014 12:40
Stav po Maďarsku: http://f1news.cz/pictures… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Áno Lewis,.. ...úplný súhlas. Ty si potreboval viac bodov a viac si aj nabodoval a ako vidieť, existuje nejaký závodný boh, ktorý to nedopustil, aby preteky na Hungaroringu boli nespravodlivé a je dobre, že si neposlušný k tímovej réžii. 01 Nikdy sa nevzdávaj ! 11

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no na to se zapomene, co se ale opakovat bude je, že ham umí předjíždět jak nikdo a rosberg je trochu ňuňínek, když jde o to riskovat a jít do toho naplno, pravda je, že ham měl setup pro probíjení se vpřed, ale dle mého je tohle rozhodující faktor letošního souboje o titul, protože rosberg má skoro jistý, že když dojede, tak ztratí jen 7b, ta sekunda náskoku vůči soupeřům co měly mercedesy první půlku sezóny mi dost vadila a doufám, že teď budou muset předvést víc. když se podívám jak k soubojům přistupovali od doby co jsou v f1, tak nico si uměl udělat hodně příležitostí, ale málokdy to dotáhl do konce, ham byl od začátku jak vlk mezi ovečkama, kterýmu stačí tlačit a oni už udělaj chybu, když nepočítám "massa" sezónu.. no nakonec vyhraje ten lepší, uvidíme

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Raider

    85.70.74.XXX
    Dění na trati při závodech F1 je zajímavější než za poslední léta.

    Problém v nižší sledovanosti a návštěvnosti může být způsoben spoustou negativních poznámek i z vyšších míst. Myslím tím třeba Vettela a zvuk na píp nebo Montezemolovo taxikaření. Místo toho, aby se snažili vypíchnout něco pozitivního, tak si prostě odflusnou. to je tzv. zákon padajícího hovna jako z učebnice - když na formuli fluše Bernie, Vettel, Montezemolo tak bude flusat i Franta v hospodě u píva.
    Zájem o to, o čem se říká, že je to prostě špatné pochopitelně klesá bez ohledu na to, zda to opravdu špatné je nebo není.

    Další problém je v tom, že formule utrácí více než si může dovolit, tak se šponují pořadatelské a televizní poplatky, čímž se stává nedostupnou záležitostí. Některé televize ty peníze navíc nemají, tak si formuli vyškrtnou z programu - menší sledovanost. Pořadatel GP se s vyšším poplatkem vypořádá tak, že to zabalí úplně nebo zase vyšponuje ceny lístků - menší návštěvnost.

    Poslední problém je v samé podstatě monopostů - jsou rychlé, lehké a relativně křehké. Když se třeba v DTM dvě auta nevejdou ve 120 km/h do zatáčky, tak se o sebe opřou, trošku si pocuchají bůčky, ale jedou dál. Když do té samé zatáčky větší rychlostí vjedou bok po boku dvě formule a opřou se o sebe, tak si často něco urazí, v horších případech oba skončí po hodinách zavrtaní v bariéře z pneumatik. Takže opět dá rozum, že se všichni těm oku lahodícím těsným soubojům snaží vyhnout a předjíždět spíše méně rizikovějším způsobem.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ttt

    212.5.221.XXX
    HAM Aj ked rozhodnutie HAMa v zavode beriem, o5 mi to pripomenulo sezonu 2007 kedy timove prikazy odmietol respektovat. Pacil sa mi rozhovor po Madarsku 2007 kedy povedal, ze jednoducho vysvetlenie timu sa mu nepacilo a tak nevidel dovod. Akosi zabuda, ze aj z cisto sebeckych dovodov je dobre chovat sa nesebecky :-D

    Samozrejme teraz Nico nemal narok na pustenie, ale aj tak mi to pripomenulo preco titul doprajem radsej niekomu inemu, a to HAMa povazujem za jedneho z najlepsich pilotov v startovom poli. Ale este by potreboval dostat par zivotnych faciek.

    + 9 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.95.XXX
      má-li pilot reálnou.. velmi velkou.. šanci na titul, není divu, že nechce pouštět kolegu před sebe..

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ttt

        212.5.221.XXX
        Ved ja nehovorím, že spravil zle. V pozícii akej bol to bolo úplne logické a správne rozhodnutie, s ktorým súhlasím.
        Akurát hovorím, že akonáhle ide do tuhého tak vychádzajú na povrch jeho vlastnosti, ktoré nemusím. Ale to nie je z pilotov F1 jediný, takých by sa tam našlo :-)
        Jezdit umí, o tom žádná.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.190.61.XXX
    já bych to neřešil, tým prostě chtěl uvolnit Rosbergovi cestu s tím, že pak na to šlápne jak učinil na konci závodu a "mohl" by vyhrát. Jak ale říká Hamilton, nepřiblížil se mu na 1s kvůli DRS. Největší pozdvižení totiž bude v posledním závodě sezony, kdy bude 2x počet bodů. Může se třeba stát že hladový Hamilton s hladovým Rosbergem to do sebe v první zatáčce napálí a 2x počet bodu schrábne RICCIARDO a bude mistr světa s nejméně vyhranými VC což je v rozporu s logikou B. Ec., který chtěl dávat medajle

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kevin

      213.29.115.XXX
      Myslím, že před posledním závodem bude Ricciardo ztrácet víc jak 50bodu

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    93.99.142.XXX
    To se mu pak jezdí když má fungl nový motor a převodovku. Motor, který je nejsilnější a ještě namá najeto ani jeden km nedivím s, že tak předjížděl, Rosberguj motor už měl mnohem více najeto. NAvíc Hamilton měl naprosto jinak zpřevodované a nastavené auta jak Rosberg, který byl 1. a Hamilton v box uličce.

    + 0 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Ale on neměl nový motor, použil starý. A nemohl to mít jinak zpřevodované: převodové poměry musí letos nahlásit na celou sezónu předem. Nj, bludy anonyma...

      + 12 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Raider

        85.70.74.XXX
        Anonym má částečně pravdu. Lewisovo auto bylo prakticky smontováno přes noc v garáži. Nebyl svázaný omezením v nastavení. Vzhledem k tomu, že startoval z pitlane, tak nastavení mohlo být a nejspíše také opravdu bylo přizpůsobeno ke snadnějšímu probíjení polem.

        U Nica se počítalo s tím, že se kvalifikuje vysoko, tak měl auto nastavené tak, aby náskok na zbytek získal co nejsnadněji hned po startu a potom už jel jenom údržbu na jistotu. Dá se pochopit, že když Nica shoda okolností uvrhla do provozu, tak se za ostatními trápil více než Hamilton.

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    85.207.90.XXX
    Btw. trochu mimo mísu, nevíte co museli lewisovi měnit, po tom co mu vyhořelo auto v kvaldě...?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Šasi (survival cell), převodovku, motor s vnitřním spalováním (ICE), turbo, MGU-K a MGU-H (poslední čtyři byly letos již použité).
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        85.207.90.XXX
        Takže přišel v podstatě o jeden nový motor... pěkně. .. takže ho čeká jeden další start z boxove uličky, nebo minimalně jeden odsun 10 mist dozadu...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Proč by měl? Má k dispozici ještě dva nové - nikdo na tom není lépe než on z pohledu ICE, turba, MGU-K či MGU-H.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Mám tomu rozumět tak, že se na konci roku můžeme dočkat toho, že z boxové uličky bude startovat většina závodního pole?12

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Jistě, na konci roku budou všichni startovat z boxové uličky. Kvůli bezpečnosti to ale FIA přesune na start. rošt, takže se vlastně nic nezmění. 03

              + 7 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kubyk002

                85.207.90.XXX
                Tak potom by měli ale dovolit i ostatním použít 6 pohonnou jednotku...

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kubyk002

                  85.207.90.XXX
                  protože některé týmy používající Mercedes, či tovarní Ferrari by mohli vydržet, a vuči nim by to bylo hodně nefér...

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Kubyk002

            85.207.90.XXX
            Fakt? Podle tabulky kterou tu sem tam dávaš, tak na tom byl dobře, ale hůř než Nico, ( ale tablka neukazuje, jak dlouho tu součástku používá a jestli jsou ještě předchozí komponenety PJ ještě funkční, že... (bylo by to super, kdybys to zapracoval, ale tohle po tobě nikdo nemůže chtít) 12

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama