DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodě v Německu: Mercedes přiznává, že risk se safety carem nevyšel

Rosberg doma zvítězil. Jak hodnotí své výkony na Hockenheimu jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po závodě v Německu: Mercedes přiznává, že risk se safety carem nevyšel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 21.07.2014 12:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovali 2 lidé) 21.07.2014 10:15
Další pěkný závod já snad tu F1 vezmu na milost.… »
» uzivatel001000 (Hlasovali 2 lidé) 20.07.2014 19:52
Ze záběrů kdy ukazovali srovnání rychlostí… »
» Duncan66 (Hlasovali 2 lidé) 20.07.2014 22:55
vsak si Massa tyto kolize opakuje pomerne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Jens

                78.157.160.XXX
                Pleteš.. Bottas měl 340 s DRS. A myslíš, že když se ho Hamilton snažil předjet, tak ERS v Parabolice naplno nepoužíval?

                + 3 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Ze záběrů kdy ukazovali srovnání rychlostí těchto dvou jezdců bylo docela zřetelné, že Bottas měl o dost kratší převody než Hamilton. Dával tam osmičku už někde kolem poloviny rovinky, Hamilton ji tam dával o dost později až někde u konce a to ještě myslím díky DRS. Řekl bych, že tady byl zakopaný pes.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        213.195.228.XXX
        Chlapi sundejte brejle... To tady vážně tolik lidí nevidělo, jak se Lewis tou zatáčkou před DRS zónou proklouzal...? Tam byl rozdíl ve stopě jako prase... Evidentně se nemohl opřít o svou levou přední gumu....

        + 7 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Ten souboj nebyl o maximálce... Ten rozhodovala ta zatáčka před rovinkou...

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    85.207.90.XXX
    Masso, Masso Masso, Masso, kdybs měl zpětná zrcátka tak vidíš, že je za tebou jezdec...:
    Prostě jel závodní stopu od apexu k apexu a to je při startu blbost, tohle si může udělat jen jezdec co je s náskokem na prvním fleku nebo ten co jede poslední....

    + 34 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      94.112.218.XXX
      Nejlepší je, že se pokaždé cítí nevinen, vždy za to může ten druhý. Už mě s tím začíná pěkně vytáčet, tolik nehod kolem něho, to asi není náhoda nebo smůla, to je něco u něho špatně. Ale on hledá chybu stále u druhých. Už by to měl zabalit, nebo si ještě ublíží....

      + 32 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • vulzi

        178.23.219.XXX
        S tím musím jen souhlasit.Je to bezohledný ufňukánek

        + 19 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.70.74.XXX
        V Austrálii měl Kobi technický problém. Když hamptnul na brzdu, tak už z něj byl pasažér. Neovladatelný Caterham Kimiho naštestí jenom líznul a Felipeho už sestřelil. Ani jeden z dotčených s tím nemohl nic moc dělat.

        V Kanadě udělal prvotní chybu Pérez, ale Massa svým počínáním následky Pérezovi chyby spíše zpečetil než, aby se kolizi snažil zabránit. Doba mezi začátkem Pérezova vyjetí a samotným kontaktem byla relativně dlouhá, aby Massa mohl adekvátně reagovat. Tam mi bylo jeho fňukání a voláním po tvrdším trestu proti srsti.

        V Británii udělal kapitální blbost Raikkonen svým bezhlavým vrácením na trať. Massa v tom zlomku vteřiny reagoval spíše reflexivně než racionálně, ale i tak následky kolize spíše minimalizoval navzdory tomu, že sám nad formulí ztratil kontrolu.

        Tady to jde ale čistě za Kevinem, který správně neodhadl situaci a šel na to hodně optimisticky.
        Na předjetí v této situaci prostě neměl. I kdyby tam bylo více místa, tak by stejně Massu musel minimálně vymést z trati.

        Pokud víš o nějakém dalším letošním karambolu do kterého byl Massa zapleten, tak sem s tím.
        Ve třech případech ze čtyř Felipe neudělal nic špatného a stejně mu souběh okolností a nebo chyby druhých, případně kombinace obojího zruinovaly závod. Podle mě má plné právo hovořit o smůle.

        + 11 / − 15

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          193.179.208.XXX
          hodne optimisticky jel i Massa, ostatne jak je u nej zvykem "ja jedu v idelani stope, tak mi musi kazdy uhnout a hotovo, ja si muzu jet jak chci." V zavode to praktikuje vzdy. Ale ze se bude stejne chovat i na startu a zrovna v prvni zatacce, ktera je pomerne hodne uzka, to je docela ranec. Ale on uz asi opravdu jiny nebude. Jisteze v tom ma prsty i Kevin, ale pokud nekdo tvrdi, ze je to pouze Kevinova vina, tak je stejne slepy a hloupy ve vykladu pravidel jako Massa.

          + 11 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          94.112.218.XXX
          Myslel jsem jeho incidenty paušálně, od doby jeho návratu v roce 2010 až do teď. A že se nachomýtnul u některých kolizí není také náhoda nebo smůla, prostě měl být v kvalifikacích lepší

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Sunkael

      78.45.153.XXX
      Přesně tak. Jak si může myslet, že tam Magnussen neměl co dělat?

      + 16 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        176.74.136.XXX
        Protoze byl Magnussen vzadu.. On musí dávat bacha. Byl to,zavodni incident, Massa má fakt smůlu, ale rozhodne to,nebyla chyba Massaka...

        + 8 / − 16

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Chasnik

          217.117.213.XXX
          Jááák vzadu !?! On jel vedle Bottase, měl lepší start a proto se dostal na jeho úroveň. Před zatáčkou nechal jet Bottase, protože bylo jasné, že tam dva neprojedou. Najednou se od levé krajnice přiřítí jiná formule, která přetne jeho trajektorii.
          Magnussen nemohl vidět Massu, kouká v zatáčce hlavně před sebe a z kokpitu je navíc do boku obtížný výhled. A v zrcátku ho taky neviděl, protože Massa nepředjížděl zezadu, ale přilítnul z boku.
          Massa ekvivalentně taky Magnussena neviděl, předpokládal, že vedle Bottase už nikdo není. No ale předpokládal špatně.
          Ta zatáčka je dost rychlá a závodní stopa samozřejmě vede od apexu na vnější okraj tratě na výjezdu. Pokud si nějaký "chytrák" myslí, že se v prostě v polovině zatáčky víc zatočí volantem a formule pojede tam, kam si myslí, tak by si měl zvednout obtížnost na svoji PC či PS gamesce, realita je jinde.
          A pokud si ten samý element myslí, že v půli zatáčky pilot dupne na brzdu, aby pustil někoho, kdo se mu na apexu objeví na levých kolech, tak je taky vedle jako jedle. V obou případech by totiž pilot s nejvyšší pravděpodobností ztratil kontrolu nad vozem a potom by mohla následovat ještě větší kolize.
          Už bych se k tomu ani nevracel, ale když jsem viděl ten Massův ubrečený komentář, tak mi to nedalo. Ten kluk je fakt mimo a je zralej na formulovej důchod. Jestli po Kanadě to bylo na vážkách, tak po dnešku je to natuty! Prostě kolize je součástí závodních sérií, ale pokud nemá sebereflexi a z nehod, na kterých má svůj podíl, viní jenom ostatní, tak je pro celé startovní pole velmi nebezpečný, protože nedokáže ze svého chování na trati vyvodit důsledky a vzít si z nich ponaučení...02

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          213.195.228.XXX
          Právěže vzadu nejel... Já bych si dokonce dovolil tvrdit, že Kevin jel v předu... Massa se před něj dostal díky lepší stopě, ale už se před něj nedostal celou délkou vozu... Dle mého chyba Massy, špatně si to spočítal...

          + 5 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Podle této fotky [odkaz na stránku] tu zatáčku Magnussen mohl v klidu projet bez kontaktu s Massou. Ano, musel by být pravými koly na obrubníku, ale to je v F1 normální. Massa ho v zrcátkách neměl šanci vidět, protože nejdřív byl mezi nimi Bottas a potom byl Magnussen tak blízko a z boku, že byl mimo zorný úhel. Naopak Magnussen Massu vidět musel.

      Dle mého šlo o závodní incident, za který ovšem může spíš naivní přístup Magnussena, protože po startu je třeba v zatáčce formuli, která je i jen o polovinu před vámi pustit, aby se všichni do zatáčky vešli. Massa takto přibrzdil a pustil Bottase, protože bylo jasné, že ho v té zatáčce beztak nemůže předjet a to samé měl udělat Magnussen, přibrzdit a pustit Massu, protože byl přeci jen o půl formule před ním, a zkusit štěstí na další rovince. Šance že by se Magnussen mohl v té zatáčce před Massu dostat tam prostě nebyla. Díky ostřejšímu úhlu nájezdu by totiž měl Magnussen beztak pomalejší výjezd. Pokud ovšem nechtěl vytlačit Massu až do výběhové zóny. V každém případě ta fotka ukazuje, že Magnussenova přední kola nejsou natočena pro optimální průjezd touto zatáčkou.

      + 9 / − 22

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jenik

        89.103.66.XXX
        Já bych obecně nikoho moc nevinil. Není úplně pravda, že Magnussen Massu musel vidět. Musel ho vidět až ve chvíli, kdy už nešlo nic dělat, celou dobu předtím mu stínil Bottas. Magnussen tam nevjel nijak neohleduplně, snad by ani nebyl příliš široký. Hlavně nešťastná náhoda. Ale odvolávat se na právo stopy je v tomhle případě dost na hraně.

        + 19 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          193.179.208.XXX
          to je primo za hranou odvolavat se na startu na pravo stopy.

          + 7 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • eR

          62.245.107.XXX
          V tomto případě byly dvě možnosti. Buď přibrzdí a pustí Massu a oba si pojedou svůj závod, nebo nepřibrzdí a pokazí závod oběma. Šance, že by projeli zatáčku vedle sebe tu byla pouze v případě, že by Magnussen přibrzdil a zabočil tak, aby si každý jel svou stopu, což se nestalo. Mě to může být jedno, ale jsem si jistý, že v McL ho rozhodně nepochválí, navzdory tomu, že si mnoho zdejších fanoušků myslí, že to byla Massova chyba.

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.103.66.XXX
            Byl bych dost opatrný v hodnocení různých možností a reakcí, které mohli v té rychlosti oba provést. Do zatáčky (ve chvíli, kdy začali točit volantem a brzdit) najížděli bok po boku. Massa se dostal vpřed až při vrcholu zatáčky, takže pokud o Kevinovi věděl, tak je ta volba jeho stopy jednoduše sebevražedná. Jestli si Massa ta pravidla vykládá takhle, tak si to brzo zopakuje; to auto vedle se nevypaří. Spíš bych ale řekl, že se o sobě dozvěděli moc pozdě, čili závodní incident, na kterém není co řešit a rozhodně ne vinit toho druhého.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              89.29.32.XXX
              vsak si Massa tyto kolize opakuje pomerne pravidelne. Staci vedle nej dat upny opak, jako je napr. Kimi a je jasno.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama