DISKUZE K ČLÁNKU Myšlenka tří vozů v týmu F1 opět na scéně
Bernie Ecclestone oprášil několik let starou myšlenku a chce velkým týmům umožnit nasadit třetí monopost do závodů. Tvrdí, že malé týmy by měly skončit, pokud si to nemohou dovolit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Myšlenka tří vozů v týmu F1 opět na scéně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kakaa
20:57 02.07.2014 85.71.39.XXXno já bych se nezlobil, kdyby letos bojovali o titul 3 jezdci místo dvou, další auto by přineslo další data k analýze, tudíž rychlejší cestu jak dohnat soupeře, možná by to bylo lepší, protože abych pravdu řekl chvost pole moc nesleduju, spíš vůbec, jak taky když ho tv nezabírá, strach bych měl pouze z týmový režie u ferrari, kde by to mohlo končit pro dva vždycky blbě -
-
-
fo-ol
18:33 03.07.2014 89.176.25.XXXjsem rad za kazdeho noveho fanouska F1! takze drzim palce at vam to vydrzi! nicmene: zkuste si o historii tohoto sportu neco precist, pripadne - neni-li psany text vasim spojencem - shlednout nejaky dokument. v nekterych stajich je povoleno souperit mezi sebou, v jinych nikolv
-
-
-
eR
18:51 02.07.2014 62.245.107.XXXOsmi týmy po třech autech to začíná a třemi týmy po osmi autech končí.
Pokud by se to někdy rozšířilo, tak za současných pravidel, kdy je v rámci stáje povolena (a zhusta uplatňována) týmová režie, mě takové závodění moc vzrušující nepřipadá. Jen uměle snižujeme počet stájí a tím omezujeme konkurenci i pokrok (přeci jen méně konstruktérů znamená i méně nových revolučních nápadů).
Samozřejmě je to dobrý scénář pro špatné časy, kdy většina stájí finančně vykrvácí a zanikne, ale ať nad tím přemýšlím jak chci, tak nikde nevidím tu lepší zábavu, kterou by to mělo přinést. V poli kde mám 11 stájí, které se v průběhu sezóny zlepšují a zhoršují, ať už svým vývojem nebo vlastnostmi okruhu, je rozmanitost, rivalita a možnost překvapivého vývoje daleko vyšší, než když počet stájí zredukuji. Osobně si myslím, že F1 zabíjejí především takovéto pitomé nápady, přílišná regulace a neustálé změny pravidel. -
RoBertino
14:26 02.07.2014 83.208.82.XXXMalá vize Formule 1 by se tímto krokem vrátila někam do roku 1950 - ale pořád by to nezajišťovalo vyrovnanost startovního pole. Zkusme si to představit: v čele jedna trojice, za ní s velkým odstupem dvě další, následuje větší pauza a dejme tomu další šestka a na konci poslední nejslabší. Obávám se, že více než šest týmů Ecclestoneho vizi nenaplňuje. Měli bychom tedy zhruba stejně rozložené pole, vypadl by jen ten tradiční chvost, ale jinak by to zásadní změnu nepřineslo. Tedy jednu ano, v rámci jedné stáje by se bili tři piloti. A to ještě ne vždycky.
Ecclestone si je vědom stále větší sterilnosti a upadající závodní atraktivity. A tak to zkouší, jak se dá - tu medailemi, tu třetími vozy. Aby to nedopadlo nakonec tak, jak si to plánovali Williamsovi první arabští mecenáši - klidně nasadíme deset aut, po finanční stránce to není problém. -
-
Gregorius
07:38 02.07.2014 81.91.210.XXXRedBull už teď má v podstatě 4 vozy :-)
Máš pravdu, ale navíc z těch 4 týmů, které jsi vyjmenoval, je RedBull a Mercedes pořád jednou nohou na odchodu a kdy odejdou, to je jen otázkou času.
Bernie je mimo; místo aby se zastával tradičních týmů, které dnešní F1 vybudovaly a které se budou držet zuby nehty, tak jim naopak ještě okopává kotníky. Přitom by stačilo, kdyby byly povoleny zákaznické vozy z předchozích let. Malé týmy by to stálo méně a byly by konkurenceschopnější.-
anonym
10:18 02.07.2014 193.86.109.XXXTo by se ale pořád nesměly měnit pravidla, protože třeba letos by Ti bylo loňské auto na nic. Pak je otázka, jaký by byl zájem o to, že sice utratí o něco méně peněz, ale s jistotou toho, že nikdy nemá šanci jezdit nějak vysoko. Smysl by měl prodej současné techniky jako v MOTOGP. Věřím, že zájemců o aktuální Ferarri s tím, že budu o pár % pomalejší by byl velký a přispělo by to i k vyšší vyrovnanosti pole. Navíc by na tom ty velké týmy mohly i slušně vydělat.
-
-
-