DISKUZE K ČLÁNKU Jezdci F1 zpochybňují nové pravidlo o pevném restartu

Jenson Button, Nico Rosberg a Lewis Hamilton se na začátku týdne vyjádřili k pevným opakovaným startům, z nového pravidla nebyli zrovna nadšeni

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jezdci F1 zpochybňují nové pravidlo o pevném restartu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 01.07.2014 08:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 8 lidí) 27.06.2014 12:56
Další hřebík do rakve F1. Už takto umělohmotná… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    178.209.152.XXX
    Další hřebík do rakve F1. Už takto umělohmotná pseudopodívaná se stane ještě ubožejší. S Bohem královno motorsportu, děkuji Ti, že jsi mne bavila dlouhých 20 let. Posledních cca 15 let však bylo patrné, že jsi dosáhla důchodového věku a nyní se již nacházíš ve stadiu klinické smrti. S Bohem a šáteček.02 02 02 05 05 05

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Co je špatné na letmém startu? Nechápu, proč je ten letmý start komisařům trnem v oku? Ještě bych jakž takž pochopil, kdyby se za safety carem prostě odjelo jedno "ochlazovací" kolo a potom auta stála na roštu až do uklizení tratě. I když by to opět přineslo nemalé problémy s autem (ochlazení, zase zpět všechno zahřát atd.). Nevím, jestli by to za to stálo, ale alespoň bych chápal, že je prostě na trati klid pro stewardy, kteří jsou na trati.
    Takhle vzniknul kočkopes, při kterém vláček aut každým kolem projede okolo inkriminovaného místa, lidem, kteří trať uklízejí, to vůbec v ničem nepomůže, akorát v závěru se auta postaví na rošt a budou zase čekat, až zhasnou červená světla - proč?! Nedává mi to smysl...

    Řesení, jaké je teď, se zpomalovacím vozem a letmým startem, mi připadá dobré. Samozřejmě, vždycky na tom někdo vydělá a někdo prodělá, ale tomu nejde zabránit.

    Možná by bylo o hodně lepší více omezit rychlost v režimu dvojitých žlutých vlajek, aby se výjezdy SC redukovaly na opravdu nutné minimum, když jsou trosky formulí rozesety po celé šířce trati, nebo je nějaké místo (třeba v Monacu nebo Singapuru) totálně "zašpuntováno". Nebo v určitém sektoru nastavit "SC mód". Stejně to už dnes funguje podobně a auta zpomalují v době vyhlášení SC fáze, ne až po samotném dojetí safety caru. Při tom, jak jsou letos nastavena pravidla (nově o hodně více měřených sektorů pro vlajky), by to mohlo být rozumné řešení. Zrovna třeba kolize Malda s Gutim v Bahrajnu šla ošetřit dvojitými žlutými nebo oním SC módem v daném úseku trati.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Na letmém startu není špatného nic, ale loni se propadla sledovanost F1 v TV a oni hledají možnosti jak přitáhnout k F1 víc diváků co ji dosud nesledovali. Proto tu pro "zatraktivnění" máme poslední závod s dvojnásobnými body a teď i pevné restarty.

      Já se jen bojím s čím ještě přijdou na konci roku, protože ty nejkontroverznější změny schvalují vždy na poslední chvíli, aby to už nikdo nedokázal před novou sezónou zvrátit.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    109.81.209.XXX
    Já jsem pro, aby... To bojkotovali a dohodli se např. že kolo při restartu se nebudou předjíždět...

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      Spousta situací má řešení společný bojkot, ale je to bohužel čistě teorie. Nikdy se nestane, aby se všichni dohodli

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        109.81.209.XXX
        V roce 2010 se dohodli, že nebudou používat KERS, byť by to bylo pro týmy s motory Mercedes výhodné... Já si myslím, že tady by to mohli zkusit...

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      83.208.82.XXX
      No nebo by se mohli domluvit, že nebudou bourat a odstavovat vozy tak, aby byl SC potřeba 12

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        109.81.209.XXX
        Jako sorry, ale to co říkám je reálný... V rámci závodění bourat budou, ale to kolo nepředjíždět se, by vydržet mohli, pochopitelně pokud to cítí stejně... A myslím, že to cítí stejně napříč týmy, jezdci...

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Chasnik

          217.117.213.XXX
          Fando, 22 egoistů v kokpitech a milion šéfů a manažerů okolo nich, kteří jim do toho mají co kecat. To nemá naději na úspěch, není prostor pro společnou dohodu.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            213.195.228.XXX
            Jestli tomu něco brání, tak fakt, že by se postavili FIA, či těm trubcům co tohle vymýšlí... Ale každý jezdec musí vědět, že je to dvousečná zbraň...

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Ten tvůj nápad je tak naivní, že to snad ani nemůžeš myslet vážně.17
              F1 je o závodění, nejedná se o přehlídkové jízdy. Pokud proběhne restart, všichni jsou v závodním režimu. A dohody platí do prvního porušení. Ta tvoje myšlenka by vedla akorát k rozhádání pilotů mezi sebou.
              Pokud s tím chtějí piloti něco udělat (změnit) a postavit se FIA, pak nikoliv takhle hloupě. Musí se snažit ovlivňovat (ne)přijetí takovýchto nápadů.
              Na rozdíl od tebe si pamatuji podobný "bojkot" ve Španělsku 1975. Tam k bojkotu měli piloti mnohem vážnější důvody a nedopadlo to dobře ani s bojkotem, ani se závodem.
              Chasnik výše ti to napsal ve dvou řádcích naprosto jasně. Jako bys neznal alespoň nedávnou minulost. Dohodnout se neumí ani týmoví kolegové a ty chceš, aby se domluvili všichni napříč startovním polem.13

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • anonym

    195.49.189.XXX
    jo, Rozberk má plnou pravdu. a zase nenaslúchali fandum.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gregorius

    81.91.210.XXX
    starty Mě se ta myšlenka v zásadě líbí, ale moc si nedovedu představit, jak chtějí realizovat pevný start třeba v polovině závodu, když už mimo ideální stopu budou nadrolené pneumatiky... to snad chtělí zavést zametací vůz?!? :-O

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Z pohľadu komisárov FIA,... ...je to jednoduché, lebo chcú odstrániť, aby niekto získal a iný stratil, výjazdom Safety Caru. Ale si neuvedomujú to, že ak na rok sú povolené na sezónu len 4 pohonné jednotky, zastavenie a státie a samotný štart je o opotrebenie navyše, nielen u pneumatík, ktoré nie sú rovnomerne opotrebené a preto sa nedá zaručiť tak dobre, ako na čerstvých pneumatikách na začiatku závodu, ako to hovoril Jenson, ale aj spojková lamela to nemusí vydržať a tiež iné komponenty, ktoré pri odstavení a znovu sprevádzkovaní vyžadujú určitý režim, čo neúmerne predĺži čas závodu a pritom sa nedeje nič podstatné, preto si fanúšikovia prepnú na futbal, alebo iný šport, kde sa niečo deje, lebo po štarte budú svedkami toho, že autá po trati zas len krúžia, miesto toho, aby závodili. 02

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • VTomi

    195.49.189.XXX
    blbosť Úvodný štart je výnimočný a asi najvzrušujúci moment celých pretekov. Pretože je jeden, má prestíž, ale teraz by sa to znížilo.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama