DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull přiznává, že jej agresivita Mercedesu u odvolacího soudu FIA zaskočila

Odborný poradce Red Bullu přiznává, že je zaskočila agresivní argumentace Mercedesu při projednávání diskvalifikace Daniela Ricciarda z Velké ceny Austrálie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull přiznává, že jej agresivita Mercedesu u odvolacího soudu FIA zaskočila

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 20.04.2014 15:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 32 lidí) 17.04.2014 08:56
RedBull se pohyboval maximálně na hranici… »
» odin (Hlasovalo 22 lidí) 17.04.2014 09:13
Občas mi připadáš dost natvrdle. Přečti si… »
» odin (Hlasovalo 18 lidí) 17.04.2014 10:16
Šikovnější byli nejen konstruktérsky. Šedé zóny… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Adi

Adi

81.19.5.XXX
Nejsem fanoušek Red Bullu a rozhodnutí o nevrácení bodů z VC Austrálie beru úplně v klidu a neutrálně. Ale z tvého příspěvku je cítit antipatie vůči Red Bullu až za roh, nejsi absolutně schopen s chladnou hlavou přiznat jeden jediný uchopitelný fakt a to ,že existuje presumkce neviny. Tedy dokud není za nelegální chování tým potrestán, chová se legálně. Kdybys neměl rudo před očima při přečtení slov red a bull, možná bys dokázal pochopit, že F1 je o limitech a o balancování na hraně. Tak jako pilot v kokpitu balancuje na hranici adheze a rizika, tak i inženýři a vývojáři hledají skulinky v rámci legality a taktéž balancují na hraně - flexi křídla, podlaha a foukání pomoci mapování motoru bylo balancování, které v Red Bullu ustáli a tedy nebyli potrestaní, sabotování průtokových měřičů bylo za hranou a toto balancování neustáli a byli potrestáni. Stejně jak je potrestán pilot, když jde za hranu (výlet mimo trať, blokování = penalizace, atd atd). Historie F1 nám říká, že právě toto balancování přináší úspěchy - např. geniální Mclaren MP4-4 v roce 1988 s úžasným turbomotorem od Hondy, kontroverzní Benetton v r. 1994, Přelomový Mclaren v r. 1997, dominance Ferrari, jejich pneu na míru, dominance Renaultu a jejich hmotové tlumiče, Mclaren a jejich f-kanál a konečně Red Bull a jejich flexi křídla, podlaha, průtokáč. Když se na to podívám zpětně, někdy to vyšlo (Mclaren 1988, Benetton 1994, Mclaren a jeho f-kaná, Red Bull a jeho flexi atd), někdy zase ne (Renault a hmotové tlumiče, pneu u Ferrari, Red Bull a senzor průtoku)... kdo nic nedělá, nic nezkazí, ale ani nic nedokáže 03

+ 12 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Vidíš, podle tebe jsem si to sám potvrdil, podle Odina jsem si to vymyslel či vložil PCmu do úst. Tak se dohodněte.

K těm křídlům - o zem dřela i jiným, to je přirozená vlastnost karbonu, že se při jízdě prohýbá. Nebo si myslíš, že je mají ostatní z betonu a neprohýbají se jim? Red Bull nikdy v tomto neporušoval pravidla - aby tomu zabránila, přišla s testy flexibility, které na popud zaujatých lidí ještě několikrát zpřísnila. A? Nic. Red Bull vždy prošel. Jejich křídla byla vždy v pořádku. Mimochodem - steným způsobem se jim prohýbají i v letošní sezóně, ale protože to už zvládá téměř celé pole, tak s tím v F1 už nikdo nemá problém. Jen ta a tam nějaký fanboy v diskusích.

+ 10 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

89.102.65.XXX
Vždyť sis sám potvrdil to, co "PC" napsal. Kdyby tam ty dq byly, těžko by mohl napsat, že jim to procházelo. Křídla, která se dřela o zem viděl myslím každý, mimo těch, kteří vidět prostě nechtěli.

+ 7 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Ty mě nutíš, protože ses strašně divil, že jsem si napsal do vlastního příspěvku vlastní otázku - nikomu jsem do úst nic nevkládal, jak to obvykle děláš ty - netvrdil jsem, že to řekl PC nade mnou.

Fanboy nejsem, vnímám F1 objektivně a nehledám na každém špínu a na každém nediskvalifikovaném vozu podvod, jako ty. Zvykli jsme si, že tady mystifikuješ, žel ti to moc nejde. Zkusím ti to podesáté vysvětlit, byť se o to snažili nedávno i jiní (ale je to jako s hrachem a zdí).


Pominu tvé zbytečnou sebereflexi o extrémismu, snažíš se jako obvykle provokovat, a argumenty? Kde nic, tu nic. Místo vybízení druhé k přemýšlení bys měl sám někdy zkusit to, co neděláš.

Pravidla jsou složitá a nedá se jimi postihnout vše - pak by designéři neměli žádný prostor. Už tak ho mají dost úzký. Tak hledají šedé zóny - a Red Bull v tom byl šikovný. Ta psaná nikdy neporušil, ale protože využil šedé zóny, FIA pravidla následně upřesňovala a určité věci zakázala zcela či povolila.

+ 15 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tomba

81.200.53.XXX
prohřešky nevím co vám pořád vadí..v dnešní F1 musiš hledat pořad skulinky v pravidlech,abys byl nejlepší..fia si za to může sama..kdyby měla perfektně daná pravidla tak žádný z týmu by různe kulišárny nezkoušel.at´už mercedes s testovanim nebo redbul se všim možným..zkouši bud´to vyjde anebo nevyjde,každopádně za zkoušku to stojí..a když jíné týmy na to nepřijdou nebo se bojí03 tak jejich mínus...

+ 16 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Nikdo tě nenutí papouškovat po druhých. Ale také vkládat někomu do úst názor, který neřekl sis mohl odpustit. Potom by ses nemusel divit "útočnému" úvodu. Mimochodem nebyl útočný, ale dobře míněný.
Nejsi fanboy s rudýma očima, to tě opravdu nepodezírám. Jsi fanboy s modrýma očima, možná trochu do fialova.03 12 Protože jinak bys musel vědět, že důkazy o porušování pravidel byly. A dokonce na základě těchto důkazů byla RedBullácká řešení zakazována. Jenže pro tvé černobílé vidění zákaz, ještě neznamená porušení. Ty a tobě podobní reagujete teprve na trest. Chápu, že jsou mezi námi lidé, kteří rozumí pouze "tvrdé ruce" a nejen v případě sportu. Tito lidé patří většinou k extrémistům. Zamysli se...
A zbytek? Tam není žádné "pokud" !!! RedBull v Austrálii podváděl a byl v Austrálii potrestán, tečka. To, co se dělo pak, je jen důkaz arogance, intrik, vydírání a (ne)charakteru RedBulláků a jejich fans.

+ 18 / − 21

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

89.102.97.XXX
co není zakázáno, je povoleno.. využívání šedých zón v pravidlech je legální a právě o to šlo a jde každému týmu co v F1 působí

+ 12 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Mercedes nebol agresívny,.. ...len sa riadil heslom: "Aký požičaj, taký vráť !", za pneumatiky gatte, z roku 2013, kedy Red Bull žiadal ich ukážkové potrestanie a ono sa ukázalo, že palica má dva konce a kto chce psa biť, palicu si nájde a podarilo sa, Mercedes si počkal a dal to Red Bullu vyžrať aj s úrokmi. Hold taký je život, lebo ak robím zle, raz sa mi to vráti a Red Bulu sa to vrátilo do pol roka. Tomu sa hovorí spravodlivosť. 01

+ 19 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Šikovnější byli nejen konstruktérsky. Šedé zóny dokázali využívat většinou politickým vlivem. Protože pro mne je rozdíl využití šedé zóny např. flexibilní křídlo a díry v podlaze.
V případě flexibilního křídla vyhověli všem měřením (dokonce i přísnějším) a přesto se jim při závodě křídla ohýbala. FIA neměla šanci jim to nijak zakázat. To je u mě čisté využití šedé zóny v pravidlech. Přišli na chytré řešení.
V případě děr v podlaze porušili pravidla a pouze díky jejich vlivu politickému, nebyli potrestáni a FIA pouze jejich řešení zakázala.
A s tou tvojí poslední větou také zcela nesouhlasím. Některé týmy nejsou tak arogantně drzé a svá vylepšení konzultují. Bohužel jim pak jsou zakazovány aniž by je použily.03

+ 18 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Tomas77

213.81.203.XXX
Strata reality No po minulorocnej vojne koly pneumatikam hadam neocakavali, ze sa za nich postavia 04 Ak zacnem na niekoho utocit (opravenene/neopravnene), super si urcite najde moznost ako im to vratit.

Kedze sa tunajsi web trocha militarizuje pripajam disclaimer: Prispevok sa neche dotknut ziadneho fanusika Mercedesu a ani nevyjadruje suhlas alebo nesuhlas s lubovolnymi krokmi Mercedesu od ich zalozenia. To iste plati o RB a akomkolvek inom time atd...

+ 15 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
To musím papouškovat pouze to, co někdo nade mnou napsal? Nemůžu to rozvést, přidat svou myšlenku, názor? Nemůžu se zeptat? Proč ten zbytečný útočný úvod z tvé strany? Tím jsi natvrdlého ze sebe udělal pouze ty sám.

Nic nevnímám černobíle, akorát možná nejsem fanboy s rudýma očima, jako ty. To, že něco nějak chápeš neznamená, že to tak chápou všichni a už vůbec ne to, že je taková realita. Jsem rád, že mi žádná diskvalifikace neunikla, což jen potvrzuje, že Red Bull pravidla v minulých sezónách tedy nikdy neporušil. Nikdo nikdy s žádným důkazem nepřišel, ale kdo chce psa bít, ten si hůl vždy najde.

Se zbytkem souhlasím - pokud se RB nyní provinil, pak je správně, že byl potrestán. Byť zřejmě nepřekračoval max. průtok, neřídil se pokyny FIA, takže je rozhodnutí pro F1 správné. Všechno je jednou poprvé 03

Proč píšeš něco o rovných podmínkách? Já jsem si ničeho takového v mém příspěvku nevšiml, ty ano? Hádej, koho paroduji.. 12

+ 21 / − 17

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Thom

89.173.140.XXX
Ano, suhlasim. Na druhu stranu treba povedat, ze boli sikovensji ako ostatni a dokazali vyuzit sede zony pravidiel (o co sa pokusaju vsetci). Ak by ostatne timy prisli na to, ako zlepsit vykon, bez vahania by to vyuzili.

+ 15 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Kdyby nejezdili s nelegálním autem, nebyly by jejich úpravy v rozběhnuté sezóně zakazovány. On je rozdíl jezdit s nelegálním autem a nebýt za to postižen. A jezdit s nelegálním autem a dostat flastr, stejně jako jezdit s legálním autem.
U mne jezdil s legálním autem ten, komu nebyla během sezóny zakázána žádná úprava. Ostatní jezdily s auty nelegálními. To, jak FIA tyto prohřešky posoudila v rámci postihů, je druhá věc. V každém sportu se někomu připískává.18

+ 16 / − 22

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Občas mi připadáš dost natvrdle. Přečti si znovu pomalu, co PC napsal. Pak ještě jednou a snaž se pochopit. Nespěchej na sebe. Máš dost času a pokud by se ti podařilo psané vstřebat, nebude tento tvůj čas promarněn.03
Já jsem nikde v příspěvku PC nečetl nic o flexibilních křídlech. Ty ano?
Naopak jsem četl, že "...minulých letech jim beztrestně procházely neuvěřitelné věci..." Já to chápu tak, že za neuvěřitelné věci nebyli postiženi. Tak že ti diskvalifikace ani nemohly uniknout, když nebyly ani jiné postihy, natož diskvalifikace.
Bohužel spousta lidí (včetně tebe) vnímá prohřešky a (ne)potrestání černobíle. A jsem rád, že konečně i vám, ve vaší černobílé F1, byl dán důkaz o podvádění RedBulláků.
Jak píše PC, snad to bude znamenat zase o něco rovnější podmínky mezi týmy F1.

+ 22 / − 27

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

89.102.97.XXX
RedBull se pohyboval maximálně na hranici pravidel a využíval různé skulinky, nelegální auto jim nikdy nikdo neprokázal.

+ 32 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Které věci jim neuvěřitelně procházely? Třeba flexibilní křídla? 12 V minulosti nikdy nejezdili s nelegálním vozem, byť se soupeři sebevíc snažili něco najít, nikdy na nic nepřišli. Nebo mi diskvalifikace v minulých sezónách nějak unikly?

+ 34 / − 34

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
konečně taky RedBull pocítil důsledky za nedodržování pravidel. To, co se dělo v minulých letech, kdy byli snad nedotknutelní a procházely jim beztrestně neuvěřitelné věci, je snad konečně minulostí. A podle včerejšího článku z odvolacího řízení se Mercedes rozhodně nechoval agresivněji než sám RedBull. Spíš byl RedBull překvapený, že se někdo ozývá proti němu a oni musí nést následky. Snad to ale znamená zase kousek větší rovnost mezi týmy (alespoň mezi těmi silnými 13 ).

+ 37 / − 34

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

88.80.244.XXX
. Čo sa čudujú, Mercedes si užíval, keď im mohol vrátiť rovnakú agresivitu ako zažil od RB.

+ 29 / − 21

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu