DISKUZE K ČLÁNKU Moss: Zachoval bych se stejně jako Massa

Sir Stirling Moss neviděl u Williamsu důvod pro použití týmové strategie už ve druhém závodě sezony.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Moss: Zachoval bych se stejně jako Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 04.04.2014 10:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pavel A. (Hlasovalo 18 lidí) 02.04.2014 15:14
Dva pohledy Týmová teže má dva pohledy: 1.… »
» Pepan (Hlasovalo 12 lidí) 02.04.2014 15:09
Mám stejný názor jako pan Moss. V týmová režie v… »
» Prokop S. (Hlasovalo 9 lidí) 02.04.2014 16:16
plačka z Massy se stává plačka.. na začátku si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

PC

212.47.2.XXX
to pravděpodobně se mi tam moc líbí. Jistě nesleduješ F1 první den, a tak bys mohl vědět, že když je minimální rozdíl rychlostí, tak to na předjetí pomalejšího před tebou prostě nestačí. A dneska si navíc můžeš přečíst, že Massa měl pravdu a Williams se omluvil.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
pár kol před cílem a s minimálním rozdílem rychlostí - nestálo. A v dnešní reportáži můžeš vidět, že Massa měl pravdu a Williams se omluvil.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
proč ne, týmy nejsou charita. Ale pak by si mohli odpustit ty bláboly kolem a jasně říct, že jdou po plnějším rozpočtu. Bylo by to solidní, všichni by věděli na čem jsou - hlavně piloti. Nikdo by jim nic nevyčítal.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kronos

93.185.2.XXX
Souhlas s tím že je velké riziko že nebudou stačit motory či převodovky , ale s tímto to nemá co dělat ! Když chtěli aby ho bez boje pustil Massa to riziko při teoretickém předjíždění Buttona by jim nevadilo ? Dotiahnuť sa ještě neznamená předjet to snad víš a jestliže píšeš že Felipe nebojuje o titul tak Valtteri snad ano ?
Nejsem fanda Massy ale nějaký úspěch po těch ústrcích u ferka jsem mu přál , bohužel se ukazuje že už na to nejspíš nemá .

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

62.209.192.XXX
... Massa Bottase v zatáčkách zdržoval a na rovince měli oba DRS... Bottas by se pravděpodobně dokázal k Jensonovi v zatáčkách víc přiblížit a pomocí DRS ho předjet... Jenže to si Massa začal hrát na boha... Nikdo mu však neodpáře "Valtteri is faster than you"...
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

89.102.97.XXX
byl by nebyl by.. Massu nemohl předjet, ale Button by neměl k dispozici DRS.. za pokus by to stálo..

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jarda

109.81.245.XXX
Já myslím, že to je pro ně jednoduchá volba: peníze nebo nic (+ trocha prestiže). Týmy nejsou charita, peníze od Ecclestona jsou pro ně životně důležité.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
Tak to si musí každý tým zvážit, jestli jede pro peníze a pro Pohár konstruktérů nebo jestli má zájem ještě i o sport a o Mistra světa a pak je to týmový sport jen z poloviny.
Když Fellipe přišel 2008 o titul, tak ve Ferrari vedli hrdinské řeči, že je ten titul stejně na nic a že ho vlastně ani nechtějí. Co nastoupil Alonso a přestalo se jim dařit, náhle o něj stojí velice.
Mluvit o týmovém sportu a o absolutní podřízenosti všech a všeho týmu je velice pokrytecké a není to nikde opravdu funkční.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
jenže můžeme dokola opakovat - když nebyl schopen předjet Massu, nebude schopen dohnat a hlavně předjet Buttona. Navíc pár kol před cílem. To by musel mít Valteri úplně jinou rychlost. Takže získané body byly pro tým stejné, jen by si polepšil Valteri na úkor Felipeho.
Podle mě tým shodil svého lepšího jezdce, který v nich hledal důvěru a tým ztoho nic získat nemohl. Tohle se ale jistě dá snadno nasimulovat a jestli si chtějí zachovat tvář, tak to měli udělat a sednout si všichni a na rovinu říct: OK Fellipe, měl jsi pravdu a omlouváme se, nebo měli jsme pravdu my, vidíš, že své práci rozumíme a ty příště uděláš co chceme. Věřím, že Felipe by tohle vzal, stejně jako všichni ostatní. Jenže, takhle se znemožnili, jak před jezdci, tak před světem a mezi jezdci teď bude nedůvěra.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
zato Valteri rychlejší o nula nula nic je nová hvězda Williamsu? 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Ale, ale, tak "spravil 1 utok", nebo "nemal gule skusit to"? Stejné lži jako Duncanovo "cely zavod odkrouzil". Já jsem viděl pěkný souboj, který Jenson ustál a Felipe už potom na další útok evidentně neměl dostatečnou rychlost.

Chápu, že to u Williamsu chtěli zkusit, ale Valtteri na to neměl. Jet rychlá kola v čistém vzduchu je mnohem jednodušší než předjet auto, které je sice pomalejší, ale ne o moc a navíc je konkurenceschopné na rovině.

Jak by to bývalo dopadlo, už se s jistotou nedozvíme, ale vsadil bych se, že kdyby Valtteri zaútočil na Felipeho stejně jako on zaútočil na Jensona, nebránil by mu. Jenže k útoku vůbec nedošlo. Howgh!

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Tím sa rozhodoval tak,.. ...ako to bolo jednoduchšie, lebo na sezónu je vymedzený presný počet pohonných jednotiek, prevodoviek...atď. a nie je ešte prehľad o tom, či to vôbec tímy s tými počtami zvládnu a preto to takto riešili. Podotýkam ešte raz, Felipe nebojuje o titul a ak bol Valtteri výrazne rýchlejší, lebo ho hravo dotiahol, je len pochopiteľné, že tím rozhodol, čo je nielen jednoduchšie, ale aj šetrnejšie. Felipe ukázal, že je sobec a despota, lebo si otvorene nepriznal chybu, ktorú evidentne spravil. 02

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

62.209.192.XXX
Řekli mu to jasně... Nosiče z něj dělá jeho rychlost...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

89.102.97.XXX
týmová režie ne za účelem upřednostit jednoho pilota před druhým, ale pokusit se získat vyšší bodový součet.. což znamená více bodů a tedy lepší pozici v PK..

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
těžko může tým teď chtít Massovu důvěru, když z něj veřejně udělali nosiče vody a už v druhém závodě. Myslím, že mohli všechno nechat být - když Valteri neměl na jeho předjetí, jak by asi chtěl předjet Buttona? Jen by Massu okradl o bod. Tým má co chtěl a Massa si udržel první body po tom, co byl z prvního závodu vyřazen.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jarda

109.81.245.XXX
Ano, týmový. Jezdec bez auta nic nezmůže, nehledě na to, že peníze se neudělují dle šampionátu jezdců, ale dle šampionátu konstruktérů.

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
Týmový sport? A proto se jede šampionát pilotů?!
A týmová režie v druhém závodě? Williams šlápl do h.... a pohnojil co mohl.

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001000

uzivatel001000

46.39.185.XXX
Tak jako tak k tomu měl lepší předpoklady. Za další, určitě se proti Massovi nevrhal do souboje kolo na kolo, být tam někdo jiný, tak by to třeba vypadalo jinak. Jsou to ale čisté spekulace, do kterých ani nechci zabíhat.
To, co jsem chtěl říct je, že většina fanoušků, diskutujících a těch, kteří k tomu mají potřebu něco říct, to bere moc osobně. Jakože prakticky došlo k pasování Massy na nosiče. Já to tak neberu, jednoduše v tom vidím zájem týmu a asi se shodneme na tom, že všechny týmy upřednostňují sebe před zájmy jednotlivých pilotů.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

80.95.126.XXX
Massa za hrdinu, Vettel loni za největšího zmetka v historii sportu. 20

+ 7 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

sony

188.120.209.XXX
asi to bude poslední sezona Massy v F1,sedačku by si udržel jen kdyby vyhrál což se nestane

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama