DISKUZE K ČLÁNKU Přijde Ricciardo o druhé místo kvůli překročení omezeného průtoku paliva?

Skvělé druhé místo Daniela Ricciarda při jeho prvním startu za Red Bull v domácí Velké ceně Austrálie je ohroženo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přijde Ricciardo o druhé místo kvůli překročení omezeného průtoku paliva?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 178, poslední 19.03.2014 21:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 18 lidí) 16.03.2014 11:01
To budou mít Grglavky radost. Nevěřím, že bylo… »
» Petr (Hlasovalo 12 lidí) 16.03.2014 10:50
Pleteš dohromady dvě rozdílné věci: - limit… »
» uzivatel001112 (Hlasovalo 12 lidí) 16.03.2014 10:54
Protože se tímto opatřením podařilo zachránit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.96.XXX
OK. Máme oba jiný pohled na věc. Možná jsi mne též trochu nepochopil. Já jsem věděl, že RBR měnili čidlo (legální za legální). Tuto výměnu jsem vůbec neměl na mysli, když jsem psal o nelegálních dílech. Opravdu jsem se domníval, (na základě Hornerových výroků), že si tam duplicitně namontovali své čidlo obdobné tomu od Gill. A na základě dat z tohoto jejich čidla ignorovali oficiální údaje. Prostě si myslím, že ať už to bylo jakkoliv, vždy potřebovali mít atest, nebo povolení od FIA pracovat s něčím takovým. A to neměli.
Podle mne jsou RedBull podvodníci, nikoliv proto , že limit průtoku nemuseli překračovat, ale proto, že vědomě porušovali pravidla. Slovo vědomě je z mého hlediska důležité, pro závěry které činním. A sice podvod. Dělám jednoduše rozdíl mezi neúmyslným přestupkem a úmyslným přestupkem. Podvod RedBullu vnímám vůči jejich soupeřům, nikoliv vůči FIA. Už nevím jak bych ti to měl jinak vysvětlit.05

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Já tohle nepovažuji za chytání za slovíčko, podle mě to je dost podstatný rozdíl, jestli si udělali nelegální úpravu a do auta nasadili nějaký svůj podvodný díl, nebo to bylo tak, jak to bylo, že zaměnili jeden legální za jiný.

Beru to tak, že podle tebe jsou Red Bull podvodníci a vůbec nepřipouštíš, že limit průtoku nemuseli překračovat a že chybovala de facto FIA. Já mám trochu jiný názor, na který už tady nezbývá šířka sloupce. 03

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Jensi, povedlo se ti akorát chytit mne za slovíčko. A tím se snažíš omluvit redbullácký podvod. Víc nic.
Vycházel jsem z toho, co řekl Horner o jejich měřeních.Každopádně to není podstatné, zda měli v autě namontované nehomologované zařizení, nebo zda šlo o jejich metodiku měření. Obojí, aby mělo nějakou vypovídající hodnotu, by muselo být schváleno FIA. Čili homologováno. Což nebylo. Tak že závěr je jediný. Podváděli. Víš to ty, vím to já a věděli to moc dobře i u RedBullu. Tak jaképak moje lži?
Snažíš se tu točit pořád dokola na slovíčkaření. Pokud ti to udělá dobře, napíšu ti to přímo. Ano mýlil jsem se v domění, že RedBull měl ve svém autě namontován neschválený měřák průtoku, kterým se řídil. A na místo neschváleného měřáku použili neschválenou metodiku. Z mého pohledu je to v principu stejné počínání.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Banderas

78.157.160.XXX
A když jezdili loni jezdci po kolizích bez části předního křídla, tak jejich auta byla také nelegální?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Nevšiml jsem si, že Red Bull byl již někdy diskvalifikován, tolik k tvým výmyslům o podvodech Red Bullu. Celkem dlouhé, ale opět o ničem, smíchal si tradičně své lži a polopravdy, navíc otázkou k mé inteligenci snižuješ pouze tu svou. 03 Jestli jsi to měl při svém věku a dobré pověsti tady zapotřebí, to zvaž sám.

Takže když si to tady tak hezky nakopíroval, fakt nechápeš, jaké píšeš nesmysly? Takže ještě jednou, pomaleji - cituji tě:
"Jak je možné, že si do vozu MONTUJÍ SVÉ NEHOMOLOGOVANÉ měření?"
Vidíš, oni tam nic svého nehomologovaného namontovali. To je opravdu komická představa. 04 Nebo si jako malé dítě představuješ, že tam dali podvodnou součástku bez dozoru FIA? V tom případě jsi oním tragédem ty. Skutečnost: Namontovali tam jiný homologovaný průtokoměr.

"Jak je možné, že za používání NESCHVÁLENÝCH součástek nejsou nijak potrestáni?" A zase tvůj klasický žvást, který dokazuje, že vůbec nevíš, která bije. Nepoužívali žádné neschválené součástky, chápeš? Nebo chceš nakreslit schéma? 12

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Pro ujasnění mých názorů:
16.03.2014 15:03 odin - Red Bull
Že Red Bull podvádí, není nic nového pod sluncem. Novinkou je, že jim to komisaři a FIA přestali tolerovat. Tedy alespoň doufám.
Můj příspěvek o tom, že RBR zkouší, kam až může zajít, jsem nenašel - asi byl smazán.05
Včera, 12:04 odin - RE:
... Jak je možné, že byli upozorňováni na překračování limitů průtoku paliva komisaři a vůbec na to nebrali zřetel? Jak je možné, že si do vozu montují své nehomologované měření? Jak je možné, že za používání neschválených součástek nejsou nijak potrestáni?...

Dokážeš při své inteligenci porovnat dvě čísla, respektive dvě data? A vyvodit ze srovnání, který příspěvek byl dřív a který později? (pozn. včera je míněno 18.3.2014)
Zkopíroval jsem údaje, aby jsi to zase nepřekrucoval.
Já jsem komik, ty jsi tragéd. Chytáš se tu nesmyslů v zoufalém pokusu obhájit neobhajitelné. Převádíš podstatu věci a sice, že RedBull se pokoušel o podvod na své soupeře nerespektováním pravidel a upozornění komisaře. Hledáš zástupné výmluvy na dobrou víru RedBullu ve vlastní metodiku, která opět musí být posvěcena FIA, aby se podle ní mohli řídit. Už na začátku jim muselo být jasné, že takovéto jednání, nemůže mít šanci na úspěch, protože postupovali proti všem platným pravidlům. Čili se dopouštěli VĚDOMĚ přestupků a tedy podvodu.
Můžeš si tu léčit komplexy a urážet mě jak chceš, ale hlupáka děláš akorát sám ze sebe.
Já nazývám věci pravými jmény podvodníkům říkám podvodníci a nic na tom nezmění nějaký Jens se svými pindy. Pro mne i nepotrestané přestupky jsou pořád přestupky. Pro tebe teprve trest je důkazem provinění.02

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
OK. 03

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Aha, tak to potom OK.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Miku, Miku.05 to jsi fakt myslel, že uvažuji tak hloupě? Mně toto vysvětlení napadlo už ráno, když jsi včera tvrdošíjně vyžadoval stále nové a nové příklady. Ale bylo mi hloupé "podsunout" ti takovou kravinu.
Ano, sám vidíš, že se takové věci dějí a nejspíš jsi ani nemusel moc dlouho přemýšlet, abys uvedl příklad. Navíc, jsem původně nenapsal, že by Vettel nebyl diskvalifikován, ale, že by jej diskvalifikovali OBTÍŽNĚJI.
Příklad níže beru, i důvody. A právě proto zastávám názor, že měly být RBR uděleny v minulosti drobné tresty a nikoliv jen zákaz používání jejich řešení všem. Já tuto situaci z neděle vnímám, jako "ode zdi ke zdi". V minulosti nic a pak najednou exemlpární trest v období, kdy se všichni učí. Chování FIA v těchto věcech považuji dlouhodobě za necitlivé.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Ty se na nic jiného nezmůžeš, než jen opět Odinovi trochu polechtat uši? Původně jsem měl mylný dojem, že se v technice trochu vyznáš, ale začalo mi svítat u nepochopení základního principu generování přítlaku a teď, když jsi tvrdil, že FIA umí pomocí unifikovaných zařízení měřit průtok přesněji než samotní výrobci motoru. 12 Ale pravda, už je to přesnější než na konci minulého roku (+/- 20%).

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
"Po sáhodlouhé diskuzi mi tu napíšeš to, co jsem psal na začátku"
Páni, ty jsi vážně komik. Na začátku jsi psal, že si Red Bull namontoval vlastní zařízení, že měl problémy jenom on a že si stěžoval pouze on. 11 To už jsi nyní v tichosti poznal sám, jakou blbost jsi řekl a jak ses za ní byl. Teď se hádáš už jen z principu a vlastní chybu pochopitelně nepřiznáš.

Já od začátku tvrdil, že Red Bull šel více do rizika a nahranu a že nemusel nikdy překročit průtok 100 kg/h kvůli nepřesným měřičům. Provinil se tím, že přešel na záložní metodu výpočtu průtoku z vlastní iniciativy, nikoliv na pokyn FIA. Tedy žádný podvod. 14

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Opět nepochopení. Nepochybuji o tom, že mají úspornou mapu. Jen si nejsem NAPROSTO JISTÝ, že v té nejúspornější mapě není na vteřinku max průtok. Třeba na začátku nejdelší rovinky. Ve zbývajících částech okruhu, kde se neztratí tolik času, by se úspora kompenzovala průtokem nižším. A netvrdím, že to tak je. Rozumíš?. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Není, nemáš přece po celou dobu konstatní neměnnou spotřebu 43 l / 100 km po celou dobu závodu.

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Jooo taaakhle jsi to myslel. Tak to je jiná. Promiň, ale z tvých komentářů to vyznělo jinak a proto mě to celkem udivovalo.
Sice si nemyslím, že by něco tak evidentního Vettelovi prošlo, ale už to není sci-fi. Jen bych připomněl, že i Vettela diskvalifikovali a to z kvalifikace, tuším v Abu Dhabi 2012, nebo dostal průjezd v Monze 2012 a přitom stejný přestupek rok předtím Alonsovi prošel. Nemám důvod si myslet, že by to v neděli mělo být jinak. 03
Jinak uznávám nekonzistentnost FIA, ale nemyslím si, že je úmyslná. Myslím, že každý z nás může posoudit stejnou věc různě v různých obdobích, kdy nás ovlivňují různé okolnosti a vlivy. Třeba u sebe můžeme některou věc posuzovat jinak než u ostatních. Vzpomeň si třeba na silnicích. I já udělám občas chybu a určitě na to reaguju jinak, než když ji udělá někdo jiný. A komisaři jsou taky lidé, podléhající sympatiím a jiným vlivům. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Ok uzavíráme.
Ale nechápu, jak můžeš pochybovat o existenci úspornější mapy? V sezóně, kdy šetření palivem je prioritou větší, než šetření pneu. To zase v RedBullu oproti loňsku zhloupli? Ještě loni jsi mi tu vyvracel možnost, že by činili cokoliv sami proti sobě. A teď najednou ani nemají úsporný režim ve svých mapách. Nech toho....

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Tento náš spor nelze objektivně rozsoudit. Já předpokládám nějaké jednání, ty předpokládáš jiné jednání. Oba spekulujeme a tudíž nelze určit jak by to opravdu dopadlo. Mé předpoklady jsou na základě zkušeností s dvojím metrem, který i ty potvrzuješ. Tvé na základě víry v ctění pravidel komisaři i FIA.
Když se nad tím logicky zamyslím, nechápu, jak můžeš být přesvědčen o bezvýhradném ctění pravidel a zároveň připouštět dvojí metr.
Jasně, že jsem to nemaslel, tak jak si to nejspíše ty interpretuješ. Totiž, že kdyby Vettel tento závod dojel a měl stejné "problémy" jako Ricci, tak by jeho nediskli, ale Ricciho ano. To je blbost a docela mě uráží, jestli si myslíš, že takto uvažuji.
Myslel jsem to tak, že kdyby byl na místě Ricciho Vettel a na místě odstoupivšího Vettela, Ricci. A v takovém případě dvojí metr funguje. Samozřejmě, že to tak bývá i v případě jiných pilotů Raikkonena, Alonsa, Hamiltona atd. nevyjímaje, abys mne neobvinil z nenávisti vůči Vettelovi.03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Vůbec si netroufám odhadnout, jakou ztrátu by měl Ricci, kdyby použili jinou "úspornější" mapu. A nevím ani, jestli měli nějakou, která aspoň na vteřinku nemá max průtok. Tomuhle nerozumím, tak mám rozptyl ztráty v závodě někde mezi 1s a několika koly.
Ale je to jedno. Vysvětlili jsme si názory, tradičně odlišné a můžeme to uzavřít ne? 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
To slyším poprvé, že vozy v F1 mají spojkový pedál, tak to je gól. A nemají náhodou i klimatizaci?

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Pochopil jsem to.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Mluvím o (včera McMatěj 14,04 Jens14,07). Ale neřeš to. Je to malicherné. Jens si rýpnul do nás, já si rýpnul do něho. To je celé.03
A vzniká tu diskuze na další dva dny18

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama