DISKUZE K ČLÁNKU Budou týmy ve třetím tréninku kvůli náročnosti oprav nových vozů raději stát v garážích?

FIA sice potvrdila úpravy kvalifikace, které by měly zabránit tomu, aby vozy v Q3 stály v garážích, tento problém však může nově nastat během třetích tréninků. Proč? A co na to říká FIA?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Budou týmy ve třetím tréninku kvůli náročnosti oprav nových vozů raději stát v garážích?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 14.03.2014 10:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» smidke (Hlasovalo 7 lidí) 13.03.2014 17:02
vidíš,takže tímy,ktoré mali problémy so… »
» uzivatel000968 (Hlasovali 4 lidé) 14.03.2014 00:55
... Mohol by si definovať "s podskupín… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Z podskupín sa montuje len záložné vozidlo,.. ...lebo monoposty oboch pilotov sa prepravujú zmontované a riadne zabezpečené. A aby si nemal zas pindy, tak si to môžeš presne zistiť na letisku v Melbourne, keď ich sťahovali z prepravného lietadla na okruh u ktoréhokoľvek tímu aj čo to stálo a nebombaroval ma tu otázkami decka zo škôlky. 18 11

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

95.105.152.XXX
... Mohol by si definovať "s podskupín vybratých debien" ...

Ďakujem

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

194.228.20.XXX
Dosť týmov sa ale v testoch snažila veci lepiť ako sa dalo, lebo nemali náhradné diely. Takže pokiaľ sa pokazil senzor snažili sa k nemu dohrabať. Teraz to jednoducho čo najrýchlejšie vymenia.

+ 0 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kimi

94.113.22.XXX
Myslíš, že ti mechanici budou číst ty tvé příspěvky tady? 18

+ 12 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Je to tím, nie jeden albo dvaja... ...mechanici, si to uvedomte, pričom nosná je diagnostika a jej SW. 14

+ 2 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Ak nemáš k dispozícii dokonalú diagnostiku,.. ...t.j. diagnostická SW a chybu nezistíš ihneď, je lepšie vymeniť celú jednotku, včetne prevodovky a jazdiť ďalej so záložnou a toto by si mali uvedomiť aj tí mamľasi vo FIA. Ak prídeš s VW do servisu s poruchou prevodovky, tak ti ju vymenia komplet a nezisťujú vôbec závadu, pričom tú porúchanú pošľú ako reklamáciu výrobcovi, ak to nie je veterán, lebo je na ňu záruka x..km. A to isté by mali praktizovať aj v F1, predsa tím nebude plytvať peniazmi na to, že dodavateľ, pohonnú jednotku včetne prevodovky dodal zle odbrzdenú, lebo chyba sa na nej počas skúšok neojavila ale až v tréningu, lebo na predsezónnych testoch, čo mali záložnú takto postupovali. 11

+ 3 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
smidke

smidke

89.173.88.XXX
vidíš,takže tímy,ktoré mali problémy so spoľahlivosťou v testoch,si mohli natrenovať výmenu motora,prípadne súčiastky v pohonnej jednotke a získať tým prax 04 Preto Williams je vlastne v nevýhode,lebo sa kochal tým,že má spoľahlivý voz,ale čo ak ..... ? 18

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kimi

94.113.22.XXX
No to určitě 20

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Výmena pohonnej jednotky trvá,... ...1,5 hodiny tímu mechanikov. Ak sa do výmeny započítava aj naštartovanie a diagnostika, tak 3 hodiny. Čo by ste chceli na tom robiť 7 hodín ? Za ten čas musia zmontovať celý monopost, samozrejme s podskupín vybratých debien. 11

+ 2 / − 19

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
Tu hodinu a půl nikomu nevěřím, protože v testech jsme viděli delší prostoje kvůli úplným drobnostem. Nejde taky jen o čas na výměnu motoru, ale o čas na diagnostiku. Williamsu trvalo v testech 3 hodiny, než zjistili, že problém je v palivovém čerpadle a další 4 hodiny jeho výměna, plus minimálně půl hodiny až hodina na kontrolu po opravě, že je vše správně zapojeno a systémy fungují jak mají, protože jinak hrozí, že po nastartování odpálíte něco jiného.

Vždyť v testech i běžná výměna převodovky trvala 3 hodiny. Porucha ve 3 tréninku, nebo nedej bože havárie, znamená v současné době přijít o kvalifikaci.

+ 14 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama