DISKUZE K ČLÁNKU Whiting hodlá být tolerantní: Pravidlo 107 % nebude v Austrálii problémem
Kromě pesimistických úvah jestli se někdo v Melbourne podívá do cíle, se již dříve objevily také spekulace, že by se více než polovina pole nemusela vůbec kvalifikovat. Podle závodního ředitele Whitinga to však nehrozí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whiting hodlá být tolerantní: Pravidlo 107 % nebude v Austrálii problémem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 8 lidí)
13.03.2014 12:12
Úplně na houby Tohle pravidlo je stejně na houby… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Chasnik
15:26 13.03.2014 78.24.10.XXXzbytečně to hrotíte Tady se píše o tom, že teoreticky (nikdo nemůže odhadnout, kolik práce na vozech a motorech se stihne udělat od posledních testů) by mohla s kvalifikačním limitem mít problém klidně i "větší část startovního pole".
A najednou tady čtu spoustu hysterických poznámek o Vettelovi, jako kdyby on jediný měl nějaké problémy s výkonností vozu a pouze on by měl mít výhodu v podobě benevolentní aplikace pravidla, ze kterého se v minulosti stejně často udílela výjimka.
Zamyslete se prosím nad ideou toho pravidla a bude vám jasné, že jeho tvrdošíjné uplatnění v momentě, kdyby se dotýkalo třeba poloviny startovního pole, by bylo proti logice věci -
Kapor
13:54 13.03.2014 194.160.178.XXXNie len sponzorov,... ...naštvalo by to aj nás fanúšikov, lebo chceme, aby aj Red Bull do závodu nastúpil a pochopiteľne prispel svojim dielom šou, ktorá sa v Austrálii chystá aj keď pôjde o tlačenie auta. Red Bullu to išlo na letisku celkom dobre a zdá sa že Seb je po zime trochu pri tele a potrebuje zhubnout. -
-
PC
13:40 13.03.2014 212.47.2.XXXAle klídek, já a jistě i ostatní fandové jiných pilotů ve skutečnosti taky nepřejí Sebovi nic horšího, než aby letos nevyhrál.
Ale v článku bylo jasně zmíněno, že by se nemusel kvalifikovat úřadující mistr světa a to v kontextu, že tohle je naprosto nemožná věc!
A to si troufám tvrdit, že tenhle argument je naprosto nemožná věc! Pravidla snad platí pro všechny a jestli jsou k ničemu, měla se včas změnit. A ne až RedBull těsně před začátkem sezóny zjistí, že mu to nejede a začne počítat škody a pak křičet o pomoc, že snad pro něj platí jiná pravidla? Jak k tomu přijde třeba takový McLaren?
-
-
-
virtual
12:14 13.03.2014 91.197.117.XXXfušeřina Já mám pocit, že to hlavně odráží nekvalitně odvedenou práci při tvorbě pravidel Buď nějaká pravidla potřebuju a požaduju jejich dodržování, nebo je včas zruším příp. změním. Takhle to v nadsázce vypadá, že je sesmolili horkou jehlou někde večer v hospodě, v ne úplně střízlivém stavu... -
Jake HorseRadisher
12:12 13.03.2014 147.251.231.XXXÚplně na houby Tohle pravidlo je stejně na houby, když nikdy nebylo využito, vždyť i HRT se kolikrát nevlezlo do 107% a stejně dostali vždycky vyjímku, takže je pravidlo, které nikdy nebylo dodržováno
-
-
Zip
12:01 13.03.2014 194.228.13.XXXPravidla Tak toto mi připomíná následující :Všichni jsme si rovni, někteří však rovnější.. Pravidla jsou od toho, aby se dodržovala, jinak to nejsou pravidla. Tady se jen ukazuje, že záleží pouze a jenom na tom, aby to byl byznys. O pravidla jaksi nejde. Je to smutné. A lidem se vysvětluje, že jde o atraktivitu. Houby, jde o peníze. -
PC
11:26 13.03.2014 212.47.2.XXXVztek sponzorů je jistě problém. Na druhou stranu, mám tomu rozumět tak, že kvůli problémům mistra světa se v případě potřeby ustoupí od některých dosud platných pravidel? Jindy platilo, že když se do limitu někdo nevešel, tak měl prostě smůlu!
A to mi nepřijde moc férové. Když si něco natropili, tak by za to měli nést odpovědnost a nešachovat na hraně sezóny s pravidly! Když v minulých letech všem utíkal RedBull, a to po většinu sezóny, tak ostatní se mohli stavět na hlavu a nikdo pro ně nehnul prstem. Teď se zdá (zatím!), že by snad možná mohl začít utíkat Mercedes a hned je oheň na střeše?!
Snad by si alespoň tento možný malý "náskok" (jistě ho top týmy rychle doženou) Mercedes zasloužil, když odvedl, zdá se, nejlepší práci přes zimu, ne? -
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek