DISKUZE K ČLÁNKU Whiting hodlá být tolerantní: Pravidlo 107 % nebude v Austrálii problémem

Kromě pesimistických úvah jestli se někdo v Melbourne podívá do cíle, se již dříve objevily také spekulace, že by se více než polovina pole nemusela vůbec kvalifikovat. Podle závodního ředitele Whitinga to však nehrozí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting hodlá být tolerantní: Pravidlo 107 % nebude v Austrálii problémem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 14.03.2014 01:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Zip (Hlasovalo 13 lidí) 13.03.2014 12:01
Pravidla Tak toto mi připomíná následující … »
» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 13.03.2014 12:12
Nechápu proč by se toto pravidlo nemělo dodržovat… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 8 lidí) 13.03.2014 12:12
Úplně na houby Tohle pravidlo je stejně na houby… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Chasnik

    78.24.10.XXX
    zbytečně to hrotíte Tady se píše o tom, že teoreticky (nikdo nemůže odhadnout, kolik práce na vozech a motorech se stihne udělat od posledních testů) by mohla s kvalifikačním limitem mít problém klidně i "větší část startovního pole".
    A najednou tady čtu spoustu hysterických poznámek o Vettelovi, jako kdyby on jediný měl nějaké problémy s výkonností vozu a pouze on by měl mít výhodu v podobě benevolentní aplikace pravidla, ze kterého se v minulosti stejně často udílela výjimka.

    Zamyslete se prosím nad ideou toho pravidla a bude vám jasné, že jeho tvrdošíjné uplatnění v momentě, kdyby se dotýkalo třeba poloviny startovního pole, by bylo proti logice věci 03

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nie len sponzorov,... ...naštvalo by to aj nás fanúšikov, lebo chceme, aby aj Red Bull do závodu nastúpil a pochopiteľne prispel svojim dielom šou, ktorá sa v Austrálii chystá aj keď pôjde o tlačenie auta. Red Bullu to išlo na letisku celkom dobre a zdá sa že Seb je po zime trochu pri tele a potrebuje zhubnout. 11 18

    + 6 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    81.200.53.XXX
    a kdyz ho vubec nemusite a nahodou prestoupi ke zminovanemu ferrari ci mercedesu tak jim prestanete fandit a zacnete fandit RB?12

    + 4 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      212.47.2.XXX
      Ale klídek, já a jistě i ostatní fandové jiných pilotů ve skutečnosti taky nepřejí Sebovi nic horšího, než aby letos nevyhrál. 03
      Ale v článku bylo jasně zmíněno, že by se nemusel kvalifikovat úřadující mistr světa a to v kontextu, že tohle je naprosto nemožná věc!
      A to si troufám tvrdit, že tenhle argument je naprosto nemožná věc! Pravidla snad platí pro všechny a jestli jsou k ničemu, měla se včas změnit. A ne až RedBull těsně před začátkem sezóny zjistí, že mu to nejede a začne počítat škody a pak křičet o pomoc, že snad pro něj platí jiná pravidla? Jak k tomu přijde třeba takový McLaren?

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    81.200.53.XXX
    o poslednim mistrovi nepadla ani zminka..pokud vim rikali ze kdyz se nekvalifikuje vic jak polovina vozu..ze by vic jak polovina vozu byli loni mistrem? hm 12 12

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    81.200.53.XXX
    zkončí s hlavou v pr.. jasně tj nejlepší vy co nemáte rádi Vetela a RB,ale kdyby jezdil např.Vetel za ferrari nebo mercedes a byl snimi tak dominantni jak u RB tak skáčete do vzduchu a vůbec by vam nevadilo že za ně jezdí Vetel...

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    194.228.198.XXX
    Kdyby raději dali víc motorů, udělali by líp 03

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • virtual

    virtual

    91.197.117.XXX
    fušeřina Já mám pocit, že to hlavně odráží nekvalitně odvedenou práci při tvorbě pravidel 02 Buď nějaká pravidla potřebuju a požaduju jejich dodržování, nebo je včas zruším příp. změním. Takhle to v nadsázce vypadá, že je sesmolili horkou jehlou někde večer v hospodě, v ne úplně střízlivém stavu...

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    147.251.231.XXX
    Úplně na houby Tohle pravidlo je stejně na houby, když nikdy nebylo využito, vždyť i HRT se kolikrát nevlezlo do 107% a stejně dostali vždycky vyjímku, takže je pravidlo, které nikdy nebylo dodržováno
    16

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Melo smysl a bylo dodrzovano pred dvaceti lety, kdyz bylo vic aut, nez kolik jich mohlo nastoupit do zavodu.

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      přesně tak01 pravidlo o ničem20

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Nechápu proč by se toto pravidlo nemělo dodržovat. Pro mnoho lidí by bylo zajímavé sledovat, jak se třeba mistrovský tým nekvalifikuje díky tomuto pravidlu do závodu.
    (A teď jsem zvědavý, kolik za svoji prostořekost dostanu záporných palců).12

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Eddmund

      147.228.186.XXX
      bud at to pravidlo zruší nebo at ho dodrží pro všechny a né že když se nekvalifikuje poslední mistr tak ho pustíme do závodu ...

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Zip

    Zip

    194.228.13.XXX
    Pravidla Tak toto mi připomíná následující :Všichni jsme si rovni, někteří však rovnější.. Pravidla jsou od toho, aby se dodržovala, jinak to nejsou pravidla. Tady se jen ukazuje, že záleží pouze a jenom na tom, aby to byl byznys. O pravidla jaksi nejde. Je to smutné. A lidem se vysvětluje, že jde o atraktivitu. Houby, jde o peníze.

    + 13 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      je to hnus a nefér pro týmy které jsou dobře připraveni.
      Vzpomeňme na tým HRT jak dostávalo vyjímku a nakonec zavazelo v závodech rychlejším vozů02 02 02

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • PC

    212.47.2.XXX
    Vztek sponzorů je jistě problém. Na druhou stranu, mám tomu rozumět tak, že kvůli problémům mistra světa se v případě potřeby ustoupí od některých dosud platných pravidel? Jindy platilo, že když se do limitu někdo nevešel, tak měl prostě smůlu!
    A to mi nepřijde moc férové. Když si něco natropili, tak by za to měli nést odpovědnost a nešachovat na hraně sezóny s pravidly! Když v minulých letech všem utíkal RedBull, a to po většinu sezóny, tak ostatní se mohli stavět na hlavu a nikdo pro ně nehnul prstem. Teď se zdá (zatím!), že by snad možná mohl začít utíkat Mercedes a hned je oheň na střeše?!
    Snad by si alespoň tento možný malý "náskok" (jistě ho top týmy rychle doženou) Mercedes zasloužil, když odvedl, zdá se, nejlepší práci přes zimu, ne?

    + 14 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kalty

      78.45.105.XXX
      Jasně. Taky mě to vždy vytočí když se mění pravidla v průběhu jen kvůli tomu, že se někdo nepřipravil dost dobře...

      Je to politika a vždy byla. Doufám, že Redbullánci skončí ve štěrku a s hlavou v pr...

      + 11 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Huhukoktejl

        193.228.234.XXX
        Přesně tak.. kdyby to svého času nesplnilo HRT, které pracovalo se zlomkem rozpočtu než co mají top týmy, tak by si na nich smlsli jedna dvě a do závodu by je nepustili. Teď už to takový problém být nemusí, když se to týká jiných.. 02

        + 9 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama