DISKUZE K ČLÁNKU Zajímá vás technika F1? Ptejte se aerodynamika špičkového týmu

Server F1news.cz připravil pro své čtenáře možnost položit otázky jednomu aktivnímu aerodynamikovi špičkového týmu Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zajímá vás technika F1? Ptejte se aerodynamika špičkového týmu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 73, poslední 09.03.2014 10:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovali 5 lidé) 03.03.2014 17:20
To by mě taky zajímalo, především jestli není… »
» jonatan (Hlasovali 4 lidé) 03.03.2014 23:51
RTU RTU je podvod a ... jsou to pohádky ze… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovali 4 lidé) 03.03.2014 22:13
Na odlehčení Já bych se jej pro změnu a na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jonatan

          jonatan

          37.44.16.XXX
          Slováci nic nevymysleli akorát se chlubí jak jsou světoví s něčím co je podvod.
          Videa jsem viděl někdo do toho dal prachy aby se zviditelnil. Pohádka o tom jak Slovák s Kanaďanem zkoumali až vyzkoumali zázračný motor a nazvali ho pseudoadiabatický aby to bylo jaksepatří záhadný. Kdežto světové automobilky se svými mnohačetnými výzkumnými týmy nepřišli na nic ha ha ha. Už jen to že údajně zvýšili několikanásobně výkon upraveného motoru
          a nechali tam stejnou kliku a ojnice a písty tak by jim po chvíli ojnice vyletěla blokem ven. 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • wrt

            88.80.244.XXX
            Namiesto prezentácie nenávisti k slovákom by som uvítal vecné argumenty.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jonatan

              jonatan

              37.44.16.XXX
              WRT kdyby RTU vymyslel Čech a vykládal takové lži jako Slováci tak ho stejně zkritizuji.

              Už jsem to psal neřekli žádné parametry měli motor na brzdě a nic neukázali. Jen pložil ruku
              na turbo ale to může udělat každý. Jen přiznali že ty parametry nejsou takové jaké by mohli být
              kdyby měli svůj motor z čehož lze odvodit nic nebo to že to nejsou nijaké zázračné parametry
              akorát je směšné povídat o tom že mají Slováci lepší technologii než dnešní nové motory F1
              Nacionalizmus Slováků je známý, ale tahat to do motorů aF1 tak se tomu každý inteligentní člověk může smát a když to je Slovák tak se bohužel směje Slovákovi.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • wrt

                88.80.244.XXX
                Bolo o tom napísané viac, asi si všetko nečítal. ... si mohol napríklad napísať, že zabudli od výkonu motora odpočítať výkon spotrebovaný na chladenie nasávaného vzduchu a do hmotnosti motora pripočítať aj chladničku vzduchu... Mimochodom, nejde o výmysel slováka, ale američana.
                Příspěvek byl redakčně upraven.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jonatan

                  jonatan

                  37.44.16.XXX
                  ...
                  Mě ten váš nesmysl nezajímá ani o něm nechci číst je to ztráta času.Chlápek ze Slovenska co ten motor popisoval stěží odpovídal novinářům odbornost nulová to byla jen nastrčená figurka
                  ale spíš málo inteligentní podvodník.
                  Příspěvek byl redakčně upraven.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • fero

                    95.103.70.XXX
                    teba to nezaujima ale citis nekonecnu potrebu to kritizovat
                    nejdem tu obhajovat ten motor ja im tiez velmi neverim ale argumentovat ze ked velke firmy nieco nevymysleli tak je nemozne aby to vymyslela mala firma je blbost

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jonatan

                      jonatan

                      37.44.16.XXX
                      O RTU se mluví jen zde a jen pár dní pak to samo zapadne

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • fero

                        95.103.70.XXX
                        ked ma nieco nezaujima a otvorene napisem ze si o tom ani nic zistovat nebudem tak naco to kritizovat?
                        jedine len preto ze su v tom zapleteny slovaci tak si si musel kopnut?

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jonatan

                          jonatan

                          37.44.16.XXX
                          Do podvodníka Slováka a Kanaďana si rád a s chutí kopnu Za běžných podmínek, kdy spalovací proces v RTU má 600 °C a vezmeme li běžnou teplotu okolí lze snadno vypočítat, že účinnost RTU bez jakýchkoliv jiných energetických ztrát činí 65%. Fyzikálně vyšší účinnost za daných podmínek nelze dosáhnou.
                          Skutečná účinnost často bývá podstatně nižší díky tření a jiným energetickým ztrátám (třeba 1/3 nebo až 1/10 vypočítané hodnoty).
                          RTU má údajně 600kW teoreticky tedy 323kW tepelnou ztrátu.
                          Když tvrdí že motor nechladí že je studený a další pohádky tak kam dávají těch 323 kW. Harry Potter jim to teplo kouzelnou hůlkou odčaruje.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.23.219.XXX
          Ať s tím autem jezdí všude, to by byla nejlepší reklama.
          Podle dostupných informací se jedná spíše o pokus vylákat z investorů peníze..03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • jonatan

      jonatan

      37.44.16.XXX
      Pro RTU hlasovalo 6 ... takže je to nejlepší názor?
      To snad ne. To jako když řeknu že nacpat ... do motoru zvýší jeho výkon na dvojnásobek je super a bude pro to hlasovat 7 lidí tak o bude nejlepší názor?
      ...
      Takže ještě jednou RTU je podvod ...
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pája

    78.156.141.XXX
    Myslíte, že testování a simulace v aerodynamických tunelech s může v budoucnu přesností vyrovnat simulacím na trati?

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Karel

    109.81.245.XXX
    Difuzor Mě by například zajímalo, kolik z celkového přítlaku dělá difuzor? Někdo uvádí 35%, někdo 10%.. a jak moc se to letos změnilo. Díky.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama